Kun kerran kehuvat pärjäävänsä niin hyvin matkailusta. Suomen puolustaminen helpottuisi pohjoisrajan laskiessa Simon–Rukan korkeuksille.
Lappi itsenäistyköön
9
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä ainakaan metsien vuoksi kannata säästellä. Pelkkää kippuraa kitukasvuista puustoa mikä ei kelpaa sellukattilaankaan, koska kuoriminen pitäisi tehdä käsin.
- Anonyymi
Kehäkolmosesta poikki ja sinne kalifaatti kun se tulee sinne muodostumaan muutenkin.
- Anonyymi
Lappi pärjää matkailussa kyllä, mutta sitä pitää kehittää merkittävästi tulevien aikojen varalle. Liikenneyhteyksiä erityisesti, majoituspalveluja myös laajemmin. Energiahuoltoa ja terveyspalveluja pitää kehittää pohjousta Lappia ajatellen.
Puolustukseen mikään muutos ei vaikuta. - Anonyymi
Totta jooo - kaikki paikallisesta energiasta saadut tulot Lappiin.
- Anonyymi
Rovaniemi lämmitetään kakalla.
- Anonyymi
Helsinki elää muiden sähköllä. Siirtomaksuja lisää.
- Anonyymi
Mitäs ne Helenin sähkölaitokset ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ne Helenin sähkölaitokset ovat?
Mutta nekin tarvitsevat polttoaineet Helsingin ulkopuolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nekin tarvitsevat polttoaineet Helsingin ulkopuolelta.
Kuinka moni polttolaitos Suomessa saa polttoaineensa oman kunnan alueelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161