Olen käyhä!

Anonyymi-ap

Kaikki maksaa hirveästi rahat ei riitä. Vaadin toimeentulotukeen 50% tasokorotuksen!

30

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      issäs tyttö vaako äätees pooka.

      t.kelatytsy

    • Anonyymi

      Vaadi 100% siitä siitä rupeat tinkimään. Saat sen 50%.

    • Anonyymi

      Menee miljardit ukrainaan, herroille, kehittymättömyys apuun ja maahanmuuttajille.
      Joudutaan odottelemaan kelapäätöksiä ja sairaalaan aikoja ym.

      • Anonyymi00030

        Syytä venäläisiä,nehän ukrainalaisten omaisuutta oma aloitteisesti särkee!


    • Anonyymi

      Aloittajan olisi hyvä mennä töihin ja sitten alkaa vaatimaan toimeentulotuen korotuksia.

      • Anonyymi00027

        Mistä tiedät ettei käy jo töissä? Tai peräti kahdessa?


    • Anonyymi

      On aika palata todellisuuteen. Inflaatiotarkistus on todellakin vain se 2,3 %,
      mihin pitää sinun sekä meidän muidenkin tyytyä.
      Työeläkkeessä se taitaa olla 50-60 euron korotus.

      • Anonyymi00008

        Nyt viimeinen indeksitarkistus oli vain 0.88 % mikä on huutava vääryys.
        Hinnat ovat sentään nousseet ainakin 5 % eli se tietää kurjuuden tehostumista.


    • Anonyymi00009

      Perimmäinen kysymys, miksi olet köyhä, mitä olet jättänyt tekemättä?

      • Anonyymi00010

        Aina joku on köyhä , joku muu tai sinä .


      • Anonyymi00029

        Rahavaikeuksia ei korjata rahalla. Suosittelen opettelemaan rahataitoja.


    • Anonyymi00011

      Miksi et käytä pankissa olevia rahojasi?

      • Anonyymi00012

        Jemmarahat saa käyttää joku muu kun hiippakunta on vaihtunut


    • Anonyymi00013

      Talletuksia ja jemmarahoja käytetään vasta kun on pakottava tarve.
      Sieltä on hyvä lainata kun ei tarvitse maksaa kuluja eikä korkoja.
      Eli jemmarahalla on suorastaan ylivertaiset lainaehdot ja sen
      takaisinmaksunkin voi hoitaa miten itseä huvittaa eli pienet erät.

      • Anonyymi00015

        Kaljupää omaa rahaasi se on yhtä kaikki ja itseltään ei voi lainata.


    • Anonyymi00014

      Ole huoleti sillä jo ensi vuonna demarit lupaa taas sen vappusatasen, mikä
      todellisuudessa on aivan katteeton lupaus.
      Viimeiksi luvattiin satanen, mutta munkin eläke nousi 128 € ihan vaan
      niiden indeksikorotusten mukaan eli lupaukset ovat pelkkää potaskaa.

      • Anonyymi00025

        Parempi kuitenkin kuin hinnan korotukset alvin myötä kaikkeen.


    • Anonyymi00016

      Nettona pitäis jäädä toimeentulotuella tonni kuussa kohtuullisten asumismenojen jälkeen ja minimipalkka nettona pitäs olaa kakstonnia kuussa si niissä olis edes jotain järkeä nykyhintoihin hintoja ei voi pudottaa johdon ahneuden takia kun on vaikuttanu aivan kaikkiin hintoihin jo pelkkien peruskulujen nousu mut on ainakin palkan osalta opetettu jos ison palkan haluaa pitää osat paljon tai ammattia työhön jossa jo lähtöjään maksetaan enemmän kuin alalla jolla on tuntitöissä maksetaan ajan mukaan mutta siinäkin edellytetään että pitää tehdä töitäkin tuntimies urakkatyömaalta potkitaan yleensä poikkeuksetta pois niillä ei tehdä tuntivauhdilla vaikka vain tuntipalkan saisi mu en suosittele edes harkitsemaan urakkavauhtia jos ei kuulu asentajana vähintäänkin osaurakkaan niinsanotusti ei ole mitään järkeä tehdä rahaa pelkästään toiselle/toisille

      • Anonyymi00017

        Nykyään ei ole varaa edes välimerkkeihin.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Nykyään ei ole varaa edes välimerkkeihin.

        Näppäimet kuluu


      • Anonyymi00019

        Toimeentulotuki 1000€, minimipalkka 2000€ ja eläke 3000€ . Näin se menee !
        Kun on tehnyt töitä sen 40 vuotta niin saakin eläkettä 3t€ ja käteen jää yli 2 t€.
        Tämä siis toteutuu ihan tavallisella rivityöntekijällä ja se on mielestäni oikein !!!
        Näin ihminen pärjää kohtuullisesti koko elämänsä eikä tarvitse mitään tukia.
        Sen tuen sijasta pitäisi tosin saada ainakin työn sankarin mitali kultalehvin.


    • Anonyymi00020

      Onko töissä käynti käynyt mielessä.

      • Anonyymi00026

        Onko sulla töitä kaikille Beibi


    • Anonyymi00021

      Takuueläke napsahtaa tilille huomena 124 e.

      joo-o! sata kakskyt neljä eurosta!

      Mihinkös sijottais!?

      • Anonyymi00022

        4 lavaa coopin lageria, 3 rasiaa nikotiinipusseja ja 2 kiloa xtraranskalaisia pärjäät viikonlopun.


    • Anonyymi00023

      Miellyttävät ostos tyrkytteet!

      ranskulaiset vaihan jauhoperunoihi, muuten OK!

      juukiits.

      • Anonyymi00031

        Juu kannattaa, saa syyä kuoretki nii on kaikki tarvittavat vitamiinit hallussa.


    • Anonyymi00024

      Voi sitä vaatia mutta porvarit ottaa loputkin

    • Anonyymi00028

      aaaaaa mengää wangilaaan aaaaaaaaaaaaaa

    • Anonyymi00032

      Ei vaivaa köyhyys kun muistaa käydä töissä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe