Kaikki maksaa hirveästi rahat ei riitä. Vaadin toimeentulotukeen 50% tasokorotuksen!
Olen käyhä!
30
428
Vastaukset
- Anonyymi
issäs tyttö vaako äätees pooka.
t.kelatytsy - Anonyymi
Vaadi 100% siitä siitä rupeat tinkimään. Saat sen 50%.
- Anonyymi
Menee miljardit ukrainaan, herroille, kehittymättömyys apuun ja maahanmuuttajille.
Joudutaan odottelemaan kelapäätöksiä ja sairaalaan aikoja ym.- Anonyymi00030
Syytä venäläisiä,nehän ukrainalaisten omaisuutta oma aloitteisesti särkee!
- Anonyymi
Aloittajan olisi hyvä mennä töihin ja sitten alkaa vaatimaan toimeentulotuen korotuksia.
- Anonyymi00027
Mistä tiedät ettei käy jo töissä? Tai peräti kahdessa?
- Anonyymi
On aika palata todellisuuteen. Inflaatiotarkistus on todellakin vain se 2,3 %,
mihin pitää sinun sekä meidän muidenkin tyytyä.
Työeläkkeessä se taitaa olla 50-60 euron korotus.- Anonyymi00008
Nyt viimeinen indeksitarkistus oli vain 0.88 % mikä on huutava vääryys.
Hinnat ovat sentään nousseet ainakin 5 % eli se tietää kurjuuden tehostumista.
- Anonyymi00009
Perimmäinen kysymys, miksi olet köyhä, mitä olet jättänyt tekemättä?
- Anonyymi00010
Aina joku on köyhä , joku muu tai sinä .
- Anonyymi00029
Rahavaikeuksia ei korjata rahalla. Suosittelen opettelemaan rahataitoja.
- Anonyymi00011
Miksi et käytä pankissa olevia rahojasi?
- Anonyymi00012
Jemmarahat saa käyttää joku muu kun hiippakunta on vaihtunut
- Anonyymi00013
Talletuksia ja jemmarahoja käytetään vasta kun on pakottava tarve.
Sieltä on hyvä lainata kun ei tarvitse maksaa kuluja eikä korkoja.
Eli jemmarahalla on suorastaan ylivertaiset lainaehdot ja sen
takaisinmaksunkin voi hoitaa miten itseä huvittaa eli pienet erät.- Anonyymi00015
Kaljupää omaa rahaasi se on yhtä kaikki ja itseltään ei voi lainata.
- Anonyymi00014
Ole huoleti sillä jo ensi vuonna demarit lupaa taas sen vappusatasen, mikä
todellisuudessa on aivan katteeton lupaus.
Viimeiksi luvattiin satanen, mutta munkin eläke nousi 128 € ihan vaan
niiden indeksikorotusten mukaan eli lupaukset ovat pelkkää potaskaa.- Anonyymi00025
Parempi kuitenkin kuin hinnan korotukset alvin myötä kaikkeen.
- Anonyymi00016
Nettona pitäis jäädä toimeentulotuella tonni kuussa kohtuullisten asumismenojen jälkeen ja minimipalkka nettona pitäs olaa kakstonnia kuussa si niissä olis edes jotain järkeä nykyhintoihin hintoja ei voi pudottaa johdon ahneuden takia kun on vaikuttanu aivan kaikkiin hintoihin jo pelkkien peruskulujen nousu mut on ainakin palkan osalta opetettu jos ison palkan haluaa pitää osat paljon tai ammattia työhön jossa jo lähtöjään maksetaan enemmän kuin alalla jolla on tuntitöissä maksetaan ajan mukaan mutta siinäkin edellytetään että pitää tehdä töitäkin tuntimies urakkatyömaalta potkitaan yleensä poikkeuksetta pois niillä ei tehdä tuntivauhdilla vaikka vain tuntipalkan saisi mu en suosittele edes harkitsemaan urakkavauhtia jos ei kuulu asentajana vähintäänkin osaurakkaan niinsanotusti ei ole mitään järkeä tehdä rahaa pelkästään toiselle/toisille
- Anonyymi00017
Nykyään ei ole varaa edes välimerkkeihin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nykyään ei ole varaa edes välimerkkeihin.
Näppäimet kuluu
- Anonyymi00019
Toimeentulotuki 1000€, minimipalkka 2000€ ja eläke 3000€ . Näin se menee !
Kun on tehnyt töitä sen 40 vuotta niin saakin eläkettä 3t€ ja käteen jää yli 2 t€.
Tämä siis toteutuu ihan tavallisella rivityöntekijällä ja se on mielestäni oikein !!!
Näin ihminen pärjää kohtuullisesti koko elämänsä eikä tarvitse mitään tukia.
Sen tuen sijasta pitäisi tosin saada ainakin työn sankarin mitali kultalehvin.
- Anonyymi00020
Onko töissä käynti käynyt mielessä.
- Anonyymi00026
Onko sulla töitä kaikille Beibi
- Anonyymi00021
Takuueläke napsahtaa tilille huomena 124 e.
joo-o! sata kakskyt neljä eurosta!
Mihinkös sijottais!?- Anonyymi00022
4 lavaa coopin lageria, 3 rasiaa nikotiinipusseja ja 2 kiloa xtraranskalaisia pärjäät viikonlopun.
- Anonyymi00023
Miellyttävät ostos tyrkytteet!
ranskulaiset vaihan jauhoperunoihi, muuten OK!
juukiits.- Anonyymi00031
Juu kannattaa, saa syyä kuoretki nii on kaikki tarvittavat vitamiinit hallussa.
- Anonyymi00024
Voi sitä vaatia mutta porvarit ottaa loputkin
- Anonyymi00028
aaaaaa mengää wangilaaan aaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi00032
Ei vaivaa köyhyys kun muistaa käydä töissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381