Ajattelin että kiva kun tulee uusia keba-paikkoja Ideaparkkiin mutta kummallakin firmalla näkyy olevan ihan yhtä paskat tuotteet. Pikkuruiset annokset joissa ei ole edes nimeksi lihaa mutta jotain rikkaruohoja annos täynnä ja hintaa ihan sikana.
17 eurolla ei edes lähde nälkä eikä juomakaan vielä sis hintaan.
Ei ole El Cebon voittanutta suomalaisissa paikoissa. No moni turkkilainen menee toki ohi suurilla annoksilla ja maullakin.
DIF döner ja Babista kebab ihan yhtä paskoja
Anonyymi-ap
2
182
Vastaukset
- Anonyymi
näissä isoissa ketjupaikoissa on se ongelmana että niillä on samat hinnat koko maassa ja hintataso määräytyy Helsingin kalleimpien liikepaikkojen mukaan. No toki Ideapark on kaupungin kallein paikka mutta muualla Seinäjoella voisi myydä paljon halvemmalla kun liiketilakin on halvempi.
- Anonyymi
Kyllähän Suomesta ei saa hyvää Kebabbia yhtään mistään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939