Voi varmaan youtubesta laittaa jotain rentouttavaa musiikkia tai luonnon ääntä.
Jos ei uni meinaa tulla yöllä
32
284
Vastaukset
Minä kerran tein töissä yö- ja aamuvuoron peräkkäin.
Siinä aamupäivällä trukin hytissä moottorin hyrrätessä torkahdin.
Havahduin siihen, kun kaveri tuli tönimään, että kaikki 3 lavalinjaa ovat täynnä. 😁Voihan sitä, vaan kun ei tepsi meikäläiseen...toivoisin kyllä 🤔, tytär väitti asmr äänten auttavan. Auttavatko ne oikeasti jotakuta?
Niih ja edellämainitun tyttären nukkumisaikataulut ovat tänä päivänä vielä pahemmin sekaisin kuin minulla, että...😀No ei ne pelkkiä asmr juttui ole....
Mulla ainaki auttaa jotkut kuuntelu jutut...
Varsinkin jos niis on sellasta "hurinaa" tms..originalpieninainen kirjoitti:
No ei ne pelkkiä asmr juttui ole....
Varsinkin jos niis on sellasta "hurinaa" tms..Täytyy katsella yöllä jospa löytäisin jostain oikean aidon vanhanaikaisen tuutulaulun mitä äidit hymisivät lapsilleen ennenvanhaan, voisi jopa toimia 🤔
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Varsinkin jos niis on sellasta "hurinaa" tms..Kunnon seksiä niin uni maittaa eli koitas hankkia itsellesi oma mies joka rentouttaa sinut kunnolla
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon seksiä niin uni maittaa eli koitas hankkia itsellesi oma mies joka rentouttaa sinut kunnolla
Meinasin sanoo ensin et kyl sitä haudassa
sit saa nukuttua....
Mutta....
https://youtu.be/4h8pjdjvsbE?si=qXVe7KEkiVUSmr2k
Ps en eti enää koskaa mitään....
Saa nähä kuin nukkuu sit haudassa...- Anonyymi
Meinasin sanoo ensin et kyl sitä haudassa
sit saa nukuttua....
Mutta....
https://youtu.be/4h8pjdjvsbE?si=qXVe7KEkiVUSmr2k
Ps en eti enää koskaa mitään....
Saa nähä kuin nukkuu sit haudassa...Helpoimmalla pääset kun hankit oman miehen joka tyydyttää ja rentouttaa sinut niin unikin maittaa ja aamulla herättyäsi haluat lisää seksiä ja huomaat ompas sinulla autuas levollinen hyvä olo olet pirteä
Anonyymi kirjoitti:
Helpoimmalla pääset kun hankit oman miehen joka tyydyttää ja rentouttaa sinut niin unikin maittaa ja aamulla herättyäsi haluat lisää seksiä ja huomaat ompas sinulla autuas levollinen hyvä olo olet pirteä
Helpommalla kyllä pääsee ku ei oo olemassa.
- Anonyymi
Helpommalla kyllä pääsee ku ei oo olemassa.
Totta kun olet seitsämässä taivaassa ja saat orgasmin ja olet onnellinen kuulet kysymyksen haluatko rakkaani uudestaan
Anonyymi kirjoitti:
Totta kun olet seitsämässä taivaassa ja saat orgasmin ja olet onnellinen kuulet kysymyksen haluatko rakkaani uudestaan
Tuskin samaan ⚰🪦 tulee tollai sanovaa.
- Anonyymi
Tuskin samaan ⚰🪦 tulee tollai sanovaa.
Nyt sinulla on tyhmää juttua
Anonyymi kirjoitti:
No Kiitti, ei kai siinä mitään.
Tyhmä ku tyhmä.
Turha ja sellasta.- Anonyymi
No Kiitti, ei kai siinä mitään.
Tyhmä ku tyhmä.
Turha ja sellasta.Ei kuolemasta ole normaali juttua oletko masentunut tai haudotko itsemurhaa eli mene heti päivystykseen ja sano että mietit itsemurhaa ja et halua elää enään niin saat apua ja etkä enään mieti tyhmiä en osaa paremmin auttaa mutta älä tee itsellesi mitään ennen kuin olet puhunut lääkärin ja hoitohenkilökunnan kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla välis on taas tyhmää juttua.
Hmm pistetäänpä piste tälle ketjulle
"Mielipiteiden yli on helpompi kävellä kuin ihmisten"
-Lao Tse Lukka-
Piste 🙂Anonyymi kirjoitti:
Ei kuolemasta ole normaali juttua oletko masentunut tai haudotko itsemurhaa eli mene heti päivystykseen ja sano että mietit itsemurhaa ja et halua elää enään niin saat apua ja etkä enään mieti tyhmiä en osaa paremmin auttaa mutta älä tee itsellesi mitään ennen kuin olet puhunut lääkärin ja hoitohenkilökunnan kanssa
Ei millään pahalla mut eipä kuule mun
lääkäriin menoni vaikuta mitenkään joihinkin jotka tahallaan loukkaa, rikkoo ja leikkii ihmisillä...Anonyymi kirjoitti:
Sulla välis on taas tyhmää juttua.
Älä sille sano noin!
Kiitos!- Anonyymi
Varsinkin jos niis on sellasta "hurinaa" tms..Ai hurinaa 🤭 miten olisi hattivattien hurina puhelinlangoilla? Melkein pystyisin tuottamaan sitä, kun ensin kuuntelisin myrskyn ujellusta ja takkatulen rätinää.
Tuli vaan ajatus mieleen kolmannen osapuolen viittauksesta ilmapuntareideni keräilyyn 😀
Siis ottaen huomioon, etten hemulista ihan käy, mutta hattivatit osuu hyvinkin 😅
hrrrrr hrrrr hrrrr räts hrrrr räTS Hrrrhrrrrrr Anonyymi kirjoitti:
Ai hurinaa 🤭 miten olisi hattivattien hurina puhelinlangoilla? Melkein pystyisin tuottamaan sitä, kun ensin kuuntelisin myrskyn ujellusta ja takkatulen rätinää.
Tuli vaan ajatus mieleen kolmannen osapuolen viittauksesta ilmapuntareideni keräilyyn 😀
Siis ottaen huomioon, etten hemulista ihan käy, mutta hattivatit osuu hyvinkin 😅
hrrrrr hrrrr hrrrr räts hrrrr räTS HrrrhrrrrrrJos siellä puhelinlangoilla kuuluis muutakin
ku vaan hrrr hrrr räts niii ois kiva...
Jos uni ei tule, ei kannata jäädä sängynpohjalle pyörimään. Yleensä nousen ja puuhastelen jotain. Viikkaan vaikka pyyhkeitä, tai järjestelen vaatekaappia.
Yritän unta uudelleen hetken päästä.
En ota mitään unilääkettä. Varsinkaan melatoniini ei sovi minulle. Täytyy vaan rauhoittaa mieli ja yrittää rentoutua (nollata pää).- Anonyymi
Minä hiukan illalla nukuinkin jo. Tosin ei ollut rentouttavaa musiikkia.
- Anonyymi
En eikä enää sanaakaan Irmasta!
- Anonyymi
Mä en toivo kenenkään kuolemaa! Irma on ihan mukava, mutta liian vanha minulle!
Sinä pikkuinen ja alkuperäinen naisolento. Olen huomannut huonounisena sen, että tasainen rauhottava ääni helpottaa nukahtamista.
Aikoinaan kollikissa hyppäsi päälleni ja ryhtyi hyrräämään.
En ole ikinä nukkunut niin makoisasti.
Tämä viesti oli tarkoitettu original pieninaiselle, jonka vastausta en enää löydä. Sopii myös muillekkiin.- Anonyymi
Tuota voisi joskus kokeilla.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että runkosi kestää 9 kiloisen Maine Coonin hypähtämisen?
"Manu" oli kyllä uljas kissa (rurkeatabby) mutta aivan hirmu ystävällinen ja kiltti.
Kerran maatiainen vei Manun kuuntelemaan vierasta tunkeilija-ääntä kun pesukone oli päällä. Manuhan toiminnan kannattajana repi lattiakaivon ritilän irti ja työnsi päänsä lattiakaivoon.
Oikeesti, mitä siinä voi enää sanoa?- Anonyymi
5imiti kirjoitti:
Oletko varma, että runkosi kestää 9 kiloisen Maine Coonin hypähtämisen?
"Manu" oli kyllä uljas kissa (rurkeatabby) mutta aivan hirmu ystävällinen ja kiltti.
Kerran maatiainen vei Manun kuuntelemaan vierasta tunkeilija-ääntä kun pesukone oli päällä. Manuhan toiminnan kannattajana repi lattiakaivon ritilän irti ja työnsi päänsä lattiakaivoon.
Oikeesti, mitä siinä voi enää sanoa?En aiemmin ymmärtänyt, mitä tarkoitit.
Kiitos T!
Ikävää ettei ole kissaa edes enää.Nooh. MANU eli kivan elon. Noilla Maine Cooneilla monesti pumppu toppaa 8-10 vuotiaana.
Pieni yksityiskohta. Meni kyljelleen kuolemaan juuri ruokakupilta tultuaan. Ainakin kuoli maha täynnä ja onnellisena.5imiti kirjoitti:
Nooh. MANU eli kivan elon. Noilla Maine Cooneilla monesti pumppu toppaa 8-10 vuotiaana.
Pieni yksityiskohta. Meni kyljelleen kuolemaan juuri ruokakupilta tultuaan. Ainakin kuoli maha täynnä ja onnellisena.Maine Coonit on upeita otuksia 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Juu mäkin suosittelen. Gisekin kun tuli viereen, niin se oli zip, heti uni. Se oli vaan neljä kilonen. Gise eli 19 vuotiaaksi.
- Anonyymi
Silloin luetaan kirjaa. Tai jos niikseen on, kirjoitetaan sellaista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750