Eilen enkeli Lapissa, tänään kuussa?

Anonyymi-ap

Eilen koko kylä kohisi, että Enkeli Mäntä oli nähty Lapissa. Siis ihan oikeesti, siellä missä revontulet vilkkuu ja porot pyörii tuntureilla. Naapurin Pertti väitti kivenkovaa, että näki sen kirkonkylän pubin pihassa, kun oli hakemassa pizzaa. Joku toinen taas sano, että se jakeli siellä keksipaketteja, mut en tiiä, voiko Perttiäkään aina uskoo.

No mutta tänä aamuna tuli ihan uus käänne tähän tarinaan. Joku amatööriastronomi – siis joku tyyppi, joka kyttäilee tähtiä omalla putkellaan takapihalla – väittää nähneensä saman Mäntän kuussa! Joo, ihan kuussa asti! Tyyppi vakuutti, että se leijaili siellä ihan tyytyväisen näkösenä, ihan ku ois ollu viikonloppureissulla. "Tuttu siluetti", se kuulemma sano.

Nyt kaikki miettii, et onks tää nyt joku oikee enkeli vai vaan joku savupilvi, joka sattuu näyttää joltain pyhältä. Tai sit vaan joku on vetäny vähän liian monta kuppia kahvia ja alkanu nähdä juttuja.

Yks asia on ainakin varma: Enkeli Mäntä on taas kaikkien huulilla. Ja ens kerralla kun katot kuuta, niin tsiigaa tarkkaan. Eihän sitä tiiä, kuka siellä heiluttaa takas.

13

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mäntä ei ole muualla kuin samassa hoitopaikassa, missä ennenkin.

• Anonyymi

Tää palsta on kyllä välillä parempaa viihdettä kuin yksikään saippuasarja telkkarissa. Siis Enkeli Mäntä Lapissa – ihan oikeesti? Ja vielä revontulien alla, porojen keskellä. Naapurin Pertin tarinat nyt tunnetaan: jos se ei nähnyt sitä Mänttää pubin pihassa, niin sit se oli varmaan joku ufo roskalaatikon päällä. Mutta tää kuujuttu vasta kruunas kaiken! Mä en tiiä, mitä sen amatööriastronomin kikissä on ollu, mutta jos Mäntä leijuu kuussa, niin meillä on kohta kansainvälinen enkeliuutinen käsillä. Pistäkää Elon Musk asialle, kohta se vie Mäntän Starshipillä Marsiin asti. Toisaalta jos kyseessä on vaan savupilvi, niin antaa sen nyt ainakin hetken olla tähtien välkkeen keskellä. Me muut voidaan sillä aikaa hekotella tätä draamaa ja tsiigailla kuuta sillä silmällä. Ehkä sieltä tosiaan vilkuttaa Mäntä – tai Pertti.

• Anonyymi

No katoppa, varmaan se just oli tarkotuski, että uskovilta palaa käämi ja ne alkaa täällä julistaa rakkautta semmosella intohimolla, että savolainenkin hämmentyy. Siitähän ne aina tykkää kun saavat näyttää, kuinka oikeessa ovat ja kaikki muut on tietysti väärässä. Sehän se pyhän sanan henki on, eikös juu? Oliskohan tää Mäntä keissi ollu just semmonen täky, että joku alkaa paasata taivaasta ja tuomiopäivästä samalla kun muut nauraa kippurassa. Ei oo eka kerta, kun homma lähtee käsistä, ja tuskin viimonenkaan. Kyllähän näitä on hupia kattella, ihan ku ois torivisaa pyhäaamuna. Kun tarpeeks härnää, niin johan alkaa kommenttiketju loistaa enemmän ku revontulet Lapissa.

• Anonyymi

Enkeli villitys leviää nykyään nykyaikana. Enkelit ovat työntekijöitä, kuten me maanmatosetkin. Näitä ei saa palvoa, vaikka mieli tekisi. Jeesus Kristus on enkelien työnantaja.

Tietenkin on myös mustia enkeleitä ja näiden tarkoitus on ohjata väärille poluille. Ei mitään mukavaa seuraa.

Mb_76

• Anonyymi

Itse olen nähnyt pikkuMikaelin. joka sen ison Mikaelin jälkeläisiä. Hän näytti nämä mielenkiintoiset näyt taivaista. Eli henkimaailma on olemassa ja sitten on vielä vastustaja, joka toimii samoilla areenoilla. Yrittäen vain sotkea ja tuhota.

En siis ylläty ollenkaan, että tämä enkeli villitys leviää. Itse olen päässyt jo tästä vaiheesta läpi ja kunniotan uudelleen Jeesusta Kristusta. Paluu juurille.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen nähnyt pikkuMikaelin. joka sen ison Mikaelin jälkeläisiä. Hän näytti nämä mielenkiintoiset näyt taivaista. Eli henkimaailma on olemassa ja sitten on vielä vastustaja, joka toimii samoilla areenoilla. Yrittäen vain sotkea ja tuhota.

En siis ylläty ollenkaan, että tämä enkeli villitys leviää. Itse olen päässyt jo tästä vaiheesta läpi ja kunniotan uudelleen Jeesusta Kristusta. Paluu juurille.

Mb_76

Oho! Katoitko edes henkkarit? Nykyään kun on kaiken maailman huijarit höynäyttämässä herkkäuskoisia. Vievät tililtä rahat jos ei kaikki niin kymmenykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho! Katoitko edes henkkarit? Nykyään kun on kaiken maailman huijarit höynäyttämässä herkkäuskoisia. Vievät tililtä rahat jos ei kaikki niin kymmenykset.

Ei nämä enkelit vielä ole pyytäneet rahaa, Nämä on henkimaailman olentoja ja Jeesuksen Kristuksen ohjeistuksesa. Mielenkiintoisia juttuja on nähty, mutta aika on palata juurilleen, eli Jeesuksen talliin.

Mielenkiinnolla katson mihin tämä Enkeli höpötys etenee. Itsellä on jo kasitys näistä asioista .

Mb_76

• Anonyymi

Avaruudessa lensi noita-akka luudan varren päällä.
      Musta kissa mukana.
      Noidan päällä oli nimi EnkeliMäntä-Manta.
      Ja mustat enkelit huusivat hyvä, hyvä!
      Ja fanit maan kamaralla sanoivat, ihanaa, ihahaa!

• Anonyymi
        UUSI

Siinä noin 1600 luvulla myös monet muutkin kristityt uskoivat satuihin. Väärien ilmiantojen vuoksi ja ihmisten pahansuopuuden tähden monet menettivät henkensä noitavainoissa.

Vielä tänäkin päivänä uskovat pelkäävät henkiä, aivon todellisesti.bTällä palstallakin se tulee esiin. Kirjoitetaan henkiolennoista, todellisia enkeleitäkin uskotaan nähneen.

Lightning

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä noin 1600 luvulla myös monet muutkin kristityt uskoivat satuihin. Väärien ilmiantojen vuoksi ja ihmisten pahansuopuuden tähden monet menettivät henkensä noitavainoissa.

Vielä tänäkin päivänä uskovat pelkäävät henkiä, aivon todellisesti.bTällä palstallakin se tulee esiin. Kirjoitetaan henkiolennoista, todellisia enkeleitäkin uskotaan nähneen.

Lightning

Kuka uskoo, kaikki eivät!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Näitä henkiolentoja on olemassa. Onneksi ei enää kiusaa minua. Saa elää rauhassa, ilman henkiolentojen sotkevaa vaikutusta. Jeesus Kristus riittää minulle henkiolennoksi.

Monesti käy niin, että menee puurot ja vellit sekaisin ja alkaa palvoa näitä olentoja. Nämä on myös hyvin voimakkaita. Joten siinä pyörähtää ajatusmaailma sekaisin.

Paljon on nähty Mikaelin poikien mukana, mutta nyt tuntuu hyvältä, että ei ole enää sitä näkyjen rumbaa.

Mb_76

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä henkiolentoja on olemassa. Onneksi ei enää kiusaa minua. Saa elää rauhassa, ilman henkiolentojen sotkevaa vaikutusta. Jeesus Kristus riittää minulle henkiolennoksi.

Monesti käy niin, että menee puurot ja vellit sekaisin ja alkaa palvoa näitä olentoja. Nämä on myös hyvin voimakkaita. Joten siinä pyörähtää ajatusmaailma sekaisin.

Paljon on nähty Mikaelin poikien mukana, mutta nyt tuntuu hyvältä, että ei ole enää sitä näkyjen rumbaa.

Mb_76

Olen pahoillani siitä tilanteesta, että olet joutunut kokemaan elämässä pelkoa ja ahdistusta.

Itse uskon, että kyse on mielenalueen haasteista, jos ihminen kokee henkimaailman häntä häiritsevän tai muutoin on liikaa kiinnostunut enkeleistä ja muista olennoista, jotka evät ole todellisia.

Kaikkea hyvää elämänkoitokseen silti sinulle. Pärjäile.

Lightning

• Anonyymi
      UUSI

Eikö se oikea nimi ole Pentti Peräputki, olen kuullut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      231
      3361
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3322
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      40
      1889
    4. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1432
    5. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1412
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      54
      1372
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1328
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      216
      1318
    9. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      183
      1260
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      51
      1088
    Aihe