Höh, luulin olevan arkipäivä

Anonyymi-ap

Ehei tänäänkin on joku hihhulipäivä ja kaikki on jumissa.
Ainoastaan vuorotyöläiset on töissä ja hihhulivirkailijat makaa sohvalla huumepäissään.
Niitä laiskempia ja osaamattomampia huumehörhöjä ovat vain hallituksen sekopäät ja valtiontuhoajat veronkorotuksineen.
Oikeisto YÄK!!

19

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo aloitus oli kirjoittamani. Suoli24 yrittää koko ajan poistaa minua, kun kerron totuuksia oksettavasta äärioikeisto hullutuksesta.

      Hallitusnarkkareiden suurimmat ihailijat ovat kaikki taikauskoisia hihhuleita.

      • Anonyymi

        Hienosäädä kritiikkiäsi. Jätä nimittelyt ja varsinaiset haukkumasanat pois. Jos sitten jäisi 👍

        Kritiikkisi on muuten ihan aiheellista 😁

        xLiner


    • Anonyymi

      Huomasin vasta pe-la-yönä maanantain olevan vapaa. Havahduin unesta ja tarkistin kalenterista.. 🙄 Harmi, olis ollut kovasti haluja mennä jo töihin!

      xLiner

      • Anonyymi

        Yhdessä lauseessa on useampi nimittely ja jos osaisit kirjoittaa paremmin, niin ehkä kirjoituksiasi ei poistettaisi.

        Nimittely kertoo sinusta paljon.


    • Anonyymi

      Tarkenna nyt ihmeessä termiäsi hihhulivirkailija.
      Melkoista ylimielisyyttä noin sammakkoperspektiivistä nähdäkseni.
      Hallitus taas on k a n s a n valitsema.
      Vilma

      • Anonyymi

        Eduskunta on kansan valitsema. Ei hallitus...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunta on kansan valitsema. Ei hallitus...

        xLiner

        Välillisesti on. Ja tietty 200 muuta.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillisesti on. Ja tietty 200 muuta.
        Vilma

        Ja se oli kauheeta aikaa, kun ei kansa päässyt ees presidenttiä suoraan valitsee. Niin sillonhan Kekkonen oli vaan ja oli pitkään, eikä vaihtunut, vaikka kahden kauden jälkeen pitäis. Eikä tarvinnut lopulta ees vaaleja, vaan poikkeuslailla. Että aika diktaattori oli, hajotti eduskunnankin, tosin ei mikään paha diktaattori ja paljon suomalaisten hyväksi tehnyt.


      • JeroP kirjoitti:

        Ja se oli kauheeta aikaa, kun ei kansa päässyt ees presidenttiä suoraan valitsee. Niin sillonhan Kekkonen oli vaan ja oli pitkään, eikä vaihtunut, vaikka kahden kauden jälkeen pitäis. Eikä tarvinnut lopulta ees vaaleja, vaan poikkeuslailla. Että aika diktaattori oli, hajotti eduskunnankin, tosin ei mikään paha diktaattori ja paljon suomalaisten hyväksi tehnyt.

        Jos tuostakin ajasta jotain voisi oppia niin sen, että vallassa olevat poliitikot pitää vaihtaa mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Jostain syystä varsin pian vallassa olija alkaa kuvitella olevansa korvaamaton. Yhdestäkään Kekkosta edeltävästä presidentistä ei ole jäänyt yhtä pahaa jälkimakua, vaikka kukaan tuskin on ollut täydellinen. Itsenäisen maan demokratia kuitenkin voi hyvin ensimmäiset 50 vuotta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jos tuostakin ajasta jotain voisi oppia niin sen, että vallassa olevat poliitikot pitää vaihtaa mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Jostain syystä varsin pian vallassa olija alkaa kuvitella olevansa korvaamaton. Yhdestäkään Kekkosta edeltävästä presidentistä ei ole jäänyt yhtä pahaa jälkimakua, vaikka kukaan tuskin on ollut täydellinen. Itsenäisen maan demokratia kuitenkin voi hyvin ensimmäiset 50 vuotta.

        Eiköhän Urkin takana ollut myös oma puolue, vaikka väitetään, että pressa on puolueriippumaton.
        Vilma
        Ja kyllähän riippumatyomuus-ajatukset tulivat väkisin mieleen, kun linnanjuhlilla oli vieraina A.S.:n tukijoita, yrityksiä edustavina. Kuuluttaja jopa mainitsi tämän.


    • Anonyymi

      Murtopäivä väkisin.

    • Olen kaatanut tänään tuhat puuta. Lasken sen työnteoksi, vaikkei siitä palkkaa saa kuin korkeintaan vuosikymmenien päästä.

      Mutta perusteet on nyt hukassa. Ei se mikään oikeisto ole, joka veroja korottaa. Jos olisi oikea oikeisto, niin se alentaisi veroja. Heti äänestäisin jos olisi sellainen.

      • Anonyymi

        Tuhat puuta. Jos käytit aikaa hämärät ja valoisat, niin se on 1,7 runkoa minuutissa.
        Kai nyt ehdit ne jättää karsimatta kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhat puuta. Jos käytit aikaa hämärät ja valoisat, niin se on 1,7 runkoa minuutissa.
        Kai nyt ehdit ne jättää karsimatta kuitenkin.

        Tahti eli enemmänkin sellainen 6 "runkoa" per minuutti enkä puuhastellut kuin 3 tuntia. Nurin vain siis semmoista minkä poistamalla naapureille jää enemmän tilaa kasvaa. Jossain oli niin tiheästi ryteikköä että jäniksetkin olivat kiertäneet.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Tahti eli enemmänkin sellainen 6 "runkoa" per minuutti enkä puuhastellut kuin 3 tuntia. Nurin vain siis semmoista minkä poistamalla naapureille jää enemmän tilaa kasvaa. Jossain oli niin tiheästi ryteikköä että jäniksetkin olivat kiertäneet.

        Kova tahti. Voisi kutsua täsmäiskuksi. Luulin runkoja ikihongiksi!


    • Anonyymi

      Palstakommari valittaa jo työväen vapaapäivistä oikeiston salajuonina.

    • Anonyymi

      Hyvä, saat arkipyhäkorvauksen tästä päivästä. Tämä ei sitten koske Loisijoidenkassan jäseniä.

    • Anonyymi

      päivä kuin päivi, jokainen päivä on samanlaista pyhäpäivä on Jeesus Iskariotin päivä...

      Aika on pelkkää harhaa, varsinkin saunavuoron aikakinn onpi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe