Työterveyshuolto kuten monet testit, niiden tulokset, yhteenvedot neuvovat, että työntekijän pitää itse tehdä asioita jaksaakseen esimiestään, työilmapiiriä tm. Työntekijän, joka on jatkuvista muutoksista tm. väsynyt, pitää vielä jaksaa löytää ratkaisuja jaksamiseen. Toki monessa asiassa oma ratkaisu keskeinen malli on hyvä, mutta jos on kyse yhteisöstä, niin tällainen aiheuttaa vain sen, että työntekijä lähtee, ja varsinainen yhteisön ongelma jää ratkomatta. Itse olen nähnyt esimiestason, johtotason osaamattomuutta, todellisuudesta irtautumista niin, että työntekijät ovat jääneet yksin ratkomaan ongelmia, jotka esimiesten olisi pitänyt tehdä. Esimies myös käyttää työntekijöiden osaamista omaksyi hyödyksi ja ponnahduslaudaksi johtotehtäviin. Tämä on käsittääkseni laaja ongelma, Esimiestason virheet ovat tabu jonka käsittelyyn ei työterveydessä ole välineitä. Työelämässä uskotellaan itselle ja toisille että kaikki on hyvin, kun halutaan pitää teennäistä positiivisuutta yllä.
Työterveydestä jotain
Anonyymi-ap
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544209
- 623686
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1993015- 1072854
- 442653
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232528
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192136- 282021