Et kait sinä annat lapsesi aamulla kattoa elokuvia kuin Harry Potter ja kuoleman varjelukset. Voi voi miten mielisairas maailma on ja pahene kokoajan kun kirous eteneen !!!
Tuosta saatana siirtää sitten lapsen mieleenkiinto muihin okkulttismiin ja saatana saa lopulta erinomainen koti missä hän asuu ja voi hyvin mielisairaalassamuiden joukkossa. Vanhemilla on suuri vastuu tässä pimenemässä maailmassa.
Harry Potter elokuvat portti mielensairauuteen !
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan näin !!
- Anonyymi
Joskus olen kirjaa vilkuillut ja täytyy sanoo et kirjailijan oo kyllä oltava erikoisen vinksahtsnut ! Tykäkköön kuka tykkää mut lapsille en suosittele .
- Anonyymi
Yhteenaikaan muusta vouhkattukkaan kuin Potterista. Tainnut mennä jo suuremmalta osin villitys ohi?
- Anonyymi
Ensimmäinen Potter oli hieno ja oivaltava. Valitettavasti jatkosarjoihin ei enää loistavat ideat riittäneet ja niistä tuli jatkuvasti huonompia.
- Anonyymi
Oma suosikkini on Dirty-Harry Potter.
Syynin joutuuvat Peppi Pitkätossu , Afrikan tähti ja mitä muuta ??? Onpa ne rasistiset pepunpussajat huvittavia.
Mutta tuhoiset Harry Potter joka tuhoa Suomen lapset saa olla rauhassa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780