Onko uratoiveita tai harrastuksia? Miten saat ajan kulumaan?
Minä aion maata kasvot maahan päin Jeesuksen edessä ikuisesti ja ylistää ja palvoa ja kiittää häntä.
Se on valitun autuas ja paras osa.
Mitä aiot tehdä taivaassa?
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Turpa maassa. Sitä jollotusta ei kuuntele pirukaan.
- AnonyymiUUSI
Teen kermakakun kotini keittijössä.Siihen tulee paljon kermavaahtoa.Tai niin ainakin halujaisin. Kontitorijasta hakisin kermakakun jos kontitorijoita siel on ja siihen kylkeen vaikka 8 kermaleivosta jos vaikka vieraita tulisi kylään mun uusmaas kotiin, maiskis.
Ja kaikkea muuta. Kunhan näkee mikä kaikki on mahtollista ja mikä mahtotonta niin pitää sitten katsoa mitä aikansa kuluksi tekee autuutessa ijänkaikkisessa elämässä.
Minä olen jo tääl maan pääl ijänkäikkisyys ihminen, mutta on liijan aikaista sanoa mikä mua kiinnostaa kun en ole päässyt näkemään vaihtoehtoja kaikkilaisija.Otota innolla ylöstempun jälkeellisteellistölliksitteistä ajanjaksoa suurel innol ja kiinnostuksellisuujel.
Pleikkarilla olisi kiva pelata niin kauvan kuin haluisin ilman että olisi pakko keskeyttää pelaaamista jonkin asijallisen takija. Haluisin pelata vaikkapa kuukauven jotain hyvää peliä ja välillä syyvä jotain hyvällisen mavullista.
Haluan myös moottoripyöriä, autoja, lentokoneen tai lentoautolla ajella jos se kuuluu repertuaarin. Haluaisin asua syrjäseudulla kuitenkin sopivan hakumatkan päässä ostoskeskuksesta omakotitalossa kalaisan joen vierellä. Joessa olisi hyvänmakuisija kaloja ainovastaan.Lohikaloja, ei siikaa, särkiä, kiiskiä, ahvenia, haukia.
On kuitenkin vielä epäselvää mitä leikkikaluja siellä sitten on käytettävissä.Voihan olla ettei siellä ole autoja vaan hevosia ja aaseja ja kameleita liikkumiseen.
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Taivas on paikka missä ei aika kulu eikä tunnu. Siellä ollaan Jumalan Pyhän Hengen läsnäolossa mistä saamme tässä ajassa vain aavistuksen omaisen tunteen, mutta siellä se jyrähtää todella päälle ja tosiaan mitään murheita siellä ei ole.
- AnonyymiUUSI
Taivaassa haluan olla ja elää omassa rauhassani, lähinnä erakkona, omilla ehdoillani, kuten maan päälläkin. Ehkä vain minulle rakkaimmat = eläimet lähelläni.
- AnonyymiUUSI
Aijon harrastaa kaikkia asioita, ja näin taivaasta saa viihtyisämmän. Jään mielenkiinnolla odottamaan kun tämä kaikki toteutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750