Salis, juhlavuosi alkoi!!!

Rakas Salis, tänä vuonna tulee täyteen 20 vuotta kun olen kirjoitellut pieremisestä nettiin. Joku voisi sanoa minua mielisairaaksi, mutta omasta mielestäni olen vain tuottelias ylä- ja alapäästäni.

Suhteemme on ollut pitkä ja polveileva ja olemme kohdanneet myötä- ja vastamäet. Nyt tässä julkisesti ajattelin edetä lemmentarinassamme ja kosin sinua. Niin että rakas paskamaisterini, mennäänkö naamiaisiin? Sormusta et saa kun ryyppäsin ne rahat.

Mikäli et suostu naimisiin niin voitko kuitenkin heittää mut Alkoon?

4

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakas Pieris

Ilman muuta mennään naimiaisiin. Odotan Sinua papin kanssa Air Pussissani Varissuon lentokentällä. Baarissa on tax-free viinaa ja ohjaussauvani on kivikovana.

Tuotoksesi näinä kahtena vuosikymmenenä on ollut kiitettävää ja proosallista viihdykettä, kun istun kotona kuset ja paskat housuissa, umpikännissä perehtyen tuotoksiisi. Pitäisikö niistä koota kirja? Kakellus-Finlandian pääpalkinto on varma.

Voimme palkintorahoilla ostaa kerosiinia Air Pussiini, sitten työnnetään se käyntiin, ja pääsemme viimeinkin häämatkallemme.

T: Sulhosi lentoeversti Salis

• Salis, haluaisin juhlavuoden kunniaksi keskustella kanssasi suhteemme historiasta ja kirjallisen taiteemme huippukohdista, mutta se ei onnistu. Arvaat ehkä miksi.

• Anonyymi

moi pieris mä piereskelen lähinnä koko ajan, jopa pieren kun ei tarvis piereä mutten toki ihmisten ilmoilla kaupoissa piereskele. Kävelylenkillä toki piereskelen paljon mut silloinki katson ettei ihmisiä ole siinä lähistöllä.

kerran kuusvuotiaana pentuna pieraisin kiikkustuolissa siten että tuotetta meni alkkareihin. Piäs kova nauru ja kylässä ollut lassi katsoi kummastunut ilme kasvoillaa =)

• UUSI

Hienoa, tuosta on hyvä kehittyä. Seuraavaksi sitten kunnon jysäys muiden kuullen. Plus hajuvana perään. Olet manttelinperijäni. Salis myös arvostaa tuota housuunpäästämistä. Sinusta tulee vielä kakkamestari.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7106
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3259
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      233
      2384
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2125
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1978
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      24
      1818
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1753
    Aihe