Salis, juhlavuosi alkoi!!!

Rakas Salis, tänä vuonna tulee täyteen 20 vuotta kun olen kirjoitellut pieremisestä nettiin. Joku voisi sanoa minua mielisairaaksi, mutta omasta mielestäni olen vain tuottelias ylä- ja alapäästäni.

Suhteemme on ollut pitkä ja polveileva ja olemme kohdanneet myötä- ja vastamäet. Nyt tässä julkisesti ajattelin edetä lemmentarinassamme ja kosin sinua. Niin että rakas paskamaisterini, mennäänkö naamiaisiin? Sormusta et saa kun ryyppäsin ne rahat.

Mikäli et suostu naimisiin niin voitko kuitenkin heittää mut Alkoon?

8

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakas Pieris

Ilman muuta mennään naimiaisiin. Odotan Sinua papin kanssa Air Pussissani Varissuon lentokentällä. Baarissa on tax-free viinaa ja ohjaussauvani on kivikovana.

Tuotoksesi näinä kahtena vuosikymmenenä on ollut kiitettävää ja proosallista viihdykettä, kun istun kotona kuset ja paskat housuissa, umpikännissä perehtyen tuotoksiisi. Pitäisikö niistä koota kirja? Kakellus-Finlandian pääpalkinto on varma.

Voimme palkintorahoilla ostaa kerosiinia Air Pussiini, sitten työnnetään se käyntiin, ja pääsemme viimeinkin häämatkallemme.

T: Sulhosi lentoeversti Salis

• Salis, haluaisin juhlavuoden kunniaksi keskustella kanssasi suhteemme historiasta ja kirjallisen taiteemme huippukohdista, mutta se ei onnistu. Arvaat ehkä miksi.

• Anonyymi

moi pieris mä piereskelen lähinnä koko ajan, jopa pieren kun ei tarvis piereä mutten toki ihmisten ilmoilla kaupoissa piereskele. Kävelylenkillä toki piereskelen paljon mut silloinki katson ettei ihmisiä ole siinä lähistöllä.

kerran kuusvuotiaana pentuna pieraisin kiikkustuolissa siten että tuotetta meni alkkareihin. Piäs kova nauru ja kylässä ollut lassi katsoi kummastunut ilme kasvoillaa =)

• Hienoa, tuosta on hyvä kehittyä. Seuraavaksi sitten kunnon jysäys muiden kuullen. Plus hajuvana perään. Olet manttelinperijäni. Salis myös arvostaa tuota housuunpäästämistä. Sinusta tulee vielä kakkamestari.

• Anonyymi
        Pieris kirjoitti:

Hienoa, tuosta on hyvä kehittyä. Seuraavaksi sitten kunnon jysäys muiden kuullen. Plus hajuvana perään. Olet manttelinperijäni. Salis myös arvostaa tuota housuunpäästämistä. Sinusta tulee vielä kakkamestari.

hauska muisto vuosien takkaa että olisko ollu vuos 93 kun olin pentu niin olin kylässä erään mikon luona kun pelattihin addams family nintendo 8 peliä niin siinä pelissä kun on se tuttu musiikki niin mikon isä päästi kaksi pierua ja oikein rytmitti ne oikeaan kohtaan niin koko peliä pelattaessa mulla oli nauruhepuli joka ei meinannu lakata ja mikko varmaan ajatteli että oon outo =)

• Salis, miten voimme jatkaa keskustelujamme kun täällä se ei näköjään enää onnistu?

• Anonyymi

Chere Pieris

ModeOsmot ovat nyt maanisessa vaiheessaan. Kuuluu taudinkuvaansa.
        Voimia omaisillensa.

T: lentoeverstisi Salis

• Anonyymi

Rakas Pieris

Sain Air Pussini APU-moottorin (auxiliary power unit) käyntiin, siitä tulee paskanruskeata kerosiinikatkua ja syylänkokoisia kakkelmarjoja. Mekaanikotkin ovat ihmeissään.
      Et kai ole lemmentuskassasi ja ympäripäissäsi käynyt tekemässä mitään Sapo Taasia Lemmenlentokoneellemme? Älä nyt hae avioeroa ennen papin aamenta.
      Varissuo International on nyt NATOn Viidennen artiklan suojelema. Kysy vaikka siltä hoopolta Valtolaiselta.

T: Lentoeversti Salis

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3498
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2206
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1231
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1083
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1041
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1020
    10. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    Aihe