Rakas Salis, tänä vuonna tulee täyteen 20 vuotta kun olen kirjoitellut pieremisestä nettiin. Joku voisi sanoa minua mielisairaaksi, mutta omasta mielestäni olen vain tuottelias ylä- ja alapäästäni.
Suhteemme on ollut pitkä ja polveileva ja olemme kohdanneet myötä- ja vastamäet. Nyt tässä julkisesti ajattelin edetä lemmentarinassamme ja kosin sinua. Niin että rakas paskamaisterini, mennäänkö naamiaisiin? Sormusta et saa kun ryyppäsin ne rahat.
Mikäli et suostu naimisiin niin voitko kuitenkin heittää mut Alkoon?
Salis, juhlavuosi alkoi!!!
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas Pieris
Ilman muuta mennään naimiaisiin. Odotan Sinua papin kanssa Air Pussissani Varissuon lentokentällä. Baarissa on tax-free viinaa ja ohjaussauvani on kivikovana.
Tuotoksesi näinä kahtena vuosikymmenenä on ollut kiitettävää ja proosallista viihdykettä, kun istun kotona kuset ja paskat housuissa, umpikännissä perehtyen tuotoksiisi. Pitäisikö niistä koota kirja? Kakellus-Finlandian pääpalkinto on varma.
Voimme palkintorahoilla ostaa kerosiinia Air Pussiini, sitten työnnetään se käyntiin, ja pääsemme viimeinkin häämatkallemme.
T: Sulhosi lentoeversti Salis Salis, haluaisin juhlavuoden kunniaksi keskustella kanssasi suhteemme historiasta ja kirjallisen taiteemme huippukohdista, mutta se ei onnistu. Arvaat ehkä miksi.
- Anonyymi
moi pieris mä piereskelen lähinnä koko ajan, jopa pieren kun ei tarvis piereä mutten toki ihmisten ilmoilla kaupoissa piereskele. Kävelylenkillä toki piereskelen paljon mut silloinki katson ettei ihmisiä ole siinä lähistöllä.
kerran kuusvuotiaana pentuna pieraisin kiikkustuolissa siten että tuotetta meni alkkareihin. Piäs kova nauru ja kylässä ollut lassi katsoi kummastunut ilme kasvoillaa =)Hienoa, tuosta on hyvä kehittyä. Seuraavaksi sitten kunnon jysäys muiden kuullen. Plus hajuvana perään. Olet manttelinperijäni. Salis myös arvostaa tuota housuunpäästämistä. Sinusta tulee vielä kakkamestari.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753