Tottahan se nousee varmaan sen 500%.
Nyt jo näkyy Caravan liikkeissä että ihmiset on luopuneet mm. yli 3500 kg painavista matkailuautoista ja moni tulee vielä luopumaan kevyemistäkin, mm. retkeilyautoja myytävänä pilvin pimein.
Ei käy kateeksi matkailualan yrittäjiä eikä Caravan varusteita myyviä yrityksiä.
Tämä hallitus tulee antamaan lopullisen niitin Suomen matkailualalle.
Kun olen seurannut etäällä suurella leirintäalueella viime kesänäkin niin suurin osa on matkailu- ja retkeilyautoja. Hyvin pieni murto-osa vaunuja.
Ne jotka tottuneetatkailuautoon eivät vaunua osta kuten minä. Ennen luovun koko harrastuksesta.
Joko on kuulunut mitään uutta uudesta käyttövoimaverosta?
9
217
Vastaukset
- Anonyymi
Onko suuri ero verossa alle 3500 kg autossa ja yli 3500 kg ylittävässä autossa.
Minulla ei tietoa.- Anonyymi
Suhteessa maksut nousee mitä painavampi aito on mutta hallitus kai suunnittelee jonkinlaista painorajaa eli maksimissaan käyttövero olisi 1500e kuukaudessa lisää sen päälle mitä jo nyt maksaa.
- Anonyymi
Nouseeko minun Elnakkini vero , kun auto painaa yli 3500 kg märkänä. Autossa paljon kosteusvaurioita.
Palstavahti- Anonyymi
Kyllä vero valitettavasti sinullakin Reino Matti Kalevi nousee, ei kehitysvammaisuutesi poista maksuvelvollisuuttasi.
- Anonyymi
Kokonaisvaikutus verotuottoon arvioidaan 10,5 miljoonaa euroa vuodessa, joten sellainen summa kerätään karavaanariparoilta asuntoauton ylläpidosta ja käytöstä.
- Anonyymi
Eikös tuo summa ole hieman alakanttiin arvioitu kun kuolema suurinosa laittaa autonsa seisontaan ja käyttää vain kesäisin kuukausi, pari..
Tosin hallitus pohtii pitääkö seisonta aika tehdä mitättömäksi eli ei säästäisi yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo summa ole hieman alakanttiin arvioitu kun kuolema suurinosa laittaa autonsa seisontaan ja käyttää vain kesäisin kuukausi, pari..
Tosin hallitus pohtii pitääkö seisonta aika tehdä mitättömäksi eli ei säästäisi yhtään mitään.Hallitus on jo päättämässä että seisonta sääntöjä muutetaan nyt vaan mietitään voisiko laittaa 2 kertaa vuodessa seisontaan vai ei ollenkaan.
- Anonyymi
Mitäs sit kun Elnakkini seisoo Niuvan parkkipaikalla
Radiosda kääntyy asemat yötä päivää.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Hoitajat voivat varmaan käydä laittamassa elnakkisi akut lataukseen kun pyydät ja olethan itsekin silloin lataamossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819