Lukekaa ihmiset viimeaikaisia Trumpin ja hänen avustajansa Muskin kirjoituksia Euroopan maista, Ukrainasta jne.
Vaikuttaako siltä, että USAn tuleva presidentti ja lähin apurinsa välittävät Euroopasta tai jostain lilliputti maasta nimeltä Suomi?
Jos joku vielä niin kuvittelee, niin onnea hänelle !
Itänaapuria johtaa Putin, yksinvaltias ja diktaattori, joka on arvaamaton ja röyhkeä.
Miten kuvailisit USAn tulevaa presidenttiä ja hänen vaikutusvaltaista avustajaansa = maailman rikkainta miestä ? Niinpä.
Maailmaa johdetaan kyllä suurella uholla, vihalla ja röyhkeydellä, mutta hyvin vähällä järjellä ja viisaudella. Katsoipa sitten mihin poliittiseen äärisuuntaan tahansa.
Suurvaltojen arvaamattomat johtajat
Anonyymi-ap
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin voitto oli hulluuden voitto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211