Venäjän televisiossa myönnettiin: Me katkomme kaapeleita Itämerellä

13

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eikös me sovittu ettet sä kirjoita mitään paskaa joka ei tälle sivustolle kuulu ? komiasti muka toisia kehoittelet olemaan kiltti mutta itse et pysty tahi tajua olemaan kirjoittamatta puuta heinää,,olet nettiterroristi ja pahimman luokan puupää !

• Anonyymi

Onko sinusta venäjän oma tunnustus puuta heinää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä kysele noin hölmöjä ,kysymyshän on siitä että tuo jatkuva puupää kirjoittaa palstalle asioita jotka eivät liity Lapuaan suoranaisesti millään tavalla.yrität vain omilla säälittävillä kysymyksilläsi ohjata keskustelua muuhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mietin että oletko sinäkin nettiterroristi vai sekä tai sama henkilö joka suoltaa näitä järjettömiä aloituksia ?

• Anonyymi

Notti se osaa vierä sua kuin kuoriämpäriä. 🤣 Ihanaa kun sä hiillyt nuan kun joku solvaa Neuvostoliittoa eiku siis Venäjää 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Notti se osaa vierä sua kuin kuoriämpäriä. 🤣 Ihanaa kun sä hiillyt nuan kun joku solvaa Neuvostoliittoa eiku siis Venäjää 🤣

juu ,,en hiilly sen takia että kyseessä on neuvostoliitto tai venäjä vaan asian takia joka ei liity meihin mitenkään.eikä se vie mua yhtikäs mitenkään ,,,oon sen verran kokenut kehäkettu että oksat pois.mutta jos ei kukaan sille edes yritä laittaa luuta kurkkuun niin se vasta häpeä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu ,,en hiilly sen takia että kyseessä on neuvostoliitto tai venäjä vaan asian takia joka ei liity meihin mitenkään.eikä se vie mua yhtikäs mitenkään ,,,oon sen verran kokenut kehäkettu että oksat pois.mutta jos ei kukaan sille edes yritä laittaa luuta kurkkuun niin se vasta häpeä on

Et kumminkaan ruikuta mistään muusta kuin uutisista venäjästä.
        Et edes nössön järjettömistä aamusta yöhön jatkuvista provoista, jotka ei liity yhtään mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kumminkaan ruikuta mistään muusta kuin uutisista venäjästä.
        Et edes nössön järjettömistä aamusta yöhön jatkuvista provoista, jotka ei liity yhtään mihinkään.

kyllä mä nössön ja tämän aloittajan molempien kirjoituksista annan palautetta ihan kiitettävästi,varmaan enemmän kuin kukaan muu eli ne kaikki jotka eivät uskalla tahi viitsi,olethan huomannut ? se nössö taitaa olla tämän aloittajan kanssa yksi ja sama henkiö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä mä nössön ja tämän aloittajan molempien kirjoituksista annan palautetta ihan kiitettävästi,varmaan enemmän kuin kukaan muu eli ne kaikki jotka eivät uskalla tahi viitsi,olethan huomannut ? se nössö taitaa olla tämän aloittajan kanssa yksi ja sama henkiö

Onko tämä sinusta asiallinen aloitus? Et ainakaan ole valittanut siitä.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18773627/avasin-verhot

• Anonyymi

• Anonyymi

Naton laivasto tuli itämerelle valvomaan kaapeleita.Enää ei katkota mitään.

• Anonyymi

Ne vaan ei saa sääntöjen mukaan tehdä mitään ja länsimaat noudattaa sääntöjä vaikka venäjä potkii munille.

• Anonyymi

Se on kuin niitä Suomen lainsäädännön helmiä, rosvo saa tehdä mitä huvittaa ja jos puutut rosvoiluun saat itse tuomion. Maa on täynnä näitä Toiviaisia. Kuuhun ammuttavia riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2478
    2. 134
      1915
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1256
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1251
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1112
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1059
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1056
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1019
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      963
    Aihe