💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Reilu vuosikymmen sitten tulivat ensimmäiset. Viimeisen puolen vuosikymmenen aikana kehitysvauhti on ollut huimaa.
Merkkien kirjo on todella laaja.
Kyllä sähköautot hiljalleen ilmestyvät joka paikkaan. Työnantajallani on jo pitkään ollut henkilöstön nollapäästöpolitiikka ja sen kautta henkilöstön peruspakettiin kuuluu täyssähköauto ja työsuhdesähköpyörä. Tämä on varmasti yksi syy miksi niin moni ottaa lähes ilmaisen täyssähkärin.
"Sähkö. Sillä kulkee kaikki."
Meillä päin jo lähes jokaisessa omakotitalossa on täyssähköauto. Joissakin kaksikin.
Anonyymi-ap
3
137
Vastaukset
- Anonyymi
Vai nollapäästöpolitiikka? Ja sähköpyörät ja -autot?
Perusjopo voisi olla nollapäästöinen.- Anonyymi
Mitähän rekryosasto tuumais, jos yritys ilmoittaisi että jatkossa uusille työntekijöille tuleekin hiki-Jopo....
- Anonyymi
Vielä kun sinulla olisi se työpaikka, ettet tarvitsisi aamulla ennen klo 9 kirjoitella satuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284