Jokaisen keskustelupalstan ovat tuhonneet jatkuvalla trollauksellaan.
Lisäksi hallitus lopetti kansalaispulssi kyselyn.
"Kansalaispulssi-kyselyä tilaa valtioneuvoston kanslia ja sitä on tehnyt Tilastokeskus. Sopimus Tilastokeskuksen kanssa ulottui viime vuoden loppuun, jonka jälkeen kyselyn teko on lakkaamassa."
Mitäpä sitä nyt kansalta kyselee mitään. Ovat muutenkin ihan väärässä. Vihatkoon, mutta piilotetaan totuus.
Miksi oikeisto hyökkää trollaamalla?
11
238
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkolalainen kiljukommunismi hyökkää rähisemällä.
Eikö pellepersu trolli muuta osaa? Oli ikäsi mikä hyvänsä, niin henkisesti ole 10 vuotiaan tasolla.
Rikosilmoitus tehty!
- Anonyymi
Ovatko polliisisedät persuja? Sitä olen pohtinut. Ovat varmaan monet metsästäjiä samalla.
- Anonyymi
Pöllikö joku Timon kiljut?
Viime aikoina on kyllä ollut vähän rähinäkiljua.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Vasemmistolaiset eivät osaa tehdä meemejä. Se kertoo yleisestä huumorintajun puutteesta. Niinpä hysteeriset sosialistit näkevät viattoman pepe-sammakonkin äärioikeiston symbolina, josta uutistenlukijakin puhuu ääni kauhusta väristen. Tottakai se naurattaa, vaikka sitä trollaamiseksi kutsuttaisiinkin. Siinä tehdään pilaa vasurien typeryydestä ja tosikkomaisuudesta.
- Anonyymi
Jokainen käyttää omia vahvuuksiaan. Huumorintaju yhdistettynä realismiin on oikeiston loputtomien meemien takana. Vasemmiston vahvuus on valehtelussa ja hysterian luonnissa.
- Anonyymi
Millä tavalla sun vihaa tihkuvat sättimistrollaukset on parempia?
- Anonyymi
Olin joskus Tilastokeskuksen vakiovastaajia, tuli sähköpostiin aina linkki kyselyihin. Lopetin touhun, kun eivät koskaan enää laittaneet politiikkaan-, yhteiskuntaan- yms. liittyviä kyselyitä, vaikka lehdistä sain jälkeenpäin lukea tällaisten galluppien olemassaolosta.
Ilmeisesti olisi pitänyt olla aivan vasempaan laitaan kallellaan, että olisin kelvannut vastaajaksi. Ko. lafkan puolueettomuuteen meni usko. - Anonyymi
Aloittaja on upottanut todellisuuden alkoholiin! Realismi on siten kadonnut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1802725Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222314kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001085Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1541022- 67936
- 67908
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä392901- 108799
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48734Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka35694