Kello viiden tee

🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhrin omaisille suruviestiä.

Mulla ei ollut suruviestiä, eikä teetä, mutta huomasin että klo 14 oli oikein sovelias puistolenkin aika. Siitä voisi tulla tämän kevään pinttynyt tapa. Puistossa oli sopiva määrä koirien ulkoiluttajia. Lisäksi eräs rouva on silloin päiväunilla eikä huutele mulle parvekkeelta. En tykkää siitä että kaikki ihmiset kuulevat asiamme. Ei myöskään ole kiva huudella mitää koko ajan kun en kuule hänen sanomisiaan kunnolla.

19

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus koirat voivat hyökätä jalkoväliin. Pari kertaa koirat ovat yrittäneet tehdä minulle "nut crackerit". Osalla koirista on vajavainen motoriikka kun ovat niin kovin päällekäyviä. Jos omistaisin koiran niin sen avulla voisin yrittää saada lisää kavereita. Ystävät ne vasta antoisia olisivatkin. Äijäkoiran näköiset koirat ovat eniten mieleeni. Lapinkoira vai mikä lie se on.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

En pysty katsomaan turhapuroja kun tyyppi on niin kuvottavan näköinen.

Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac

• Anonyymi kirjoitti:

Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac

Turhapuron siivottoman ulkomuodon lisäksi ärsyttää naisten kustannuksella pummilla elely ja lasten tasoinen huumori.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/CZwTweB18kM?feature=shared On sillä jodlaamisella aikamoinen vaikutus.

Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.

Niinpä ja jos kivetkin tulee päälle.

• Anonyymi

Kala kuoppaan tie vie

• Anonyymi

Aina matikka pseudotiede ihmispsykologian voittaa. Siin teille syyllisiä iso nippu

• Anonyymi

JOKU JUTTU NIIN KATSOIN NIIN VARMASTI MYYJÄ KYSYY ONKO HENKILÖTODISTUSA PAPERI JOYYA SAAT OAAA JONKIN SIIDWEI-PURKIN.

• Suomessa tosiaan tarvitsee olla 18v voidakseen ostaa alkoholituotteita.

• Anonyymi

Nauttisin teenaisen kanssa en vain klo viisi, vaan väh. viisi krt/vrk.

• Anonyymi

Hyvää se tee, mutta siitä ei seuraa muuta kuin peräpukamat, vain korvenmiehen käsitys ja se ei paljon onneksi paina.

• Heti tänään tuli poikkeama puistolenkistä. Satoi niin paljon että kävin sittarissa. Kotimatkalla sain silittää naapurin ihanaa seefferiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4054
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      94
      2439
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2092
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1803
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1621
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1536
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1232
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1148
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      110
      1145
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1062
    Aihe