Kello viiden tee

🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhrin omaisille suruviestiä.

Mulla ei ollut suruviestiä, eikä teetä, mutta huomasin että klo 14 oli oikein sovelias puistolenkin aika. Siitä voisi tulla tämän kevään pinttynyt tapa. Puistossa oli sopiva määrä koirien ulkoiluttajia. Lisäksi eräs rouva on silloin päiväunilla eikä huutele mulle parvekkeelta. En tykkää siitä että kaikki ihmiset kuulevat asiamme. Ei myöskään ole kiva huudella mitää koko ajan kun en kuule hänen sanomisiaan kunnolla.

19

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus koirat voivat hyökätä jalkoväliin. Pari kertaa koirat ovat yrittäneet tehdä minulle "nut crackerit". Osalla koirista on vajavainen motoriikka kun ovat niin kovin päällekäyviä. Jos omistaisin koiran niin sen avulla voisin yrittää saada lisää kavereita. Ystävät ne vasta antoisia olisivatkin. Äijäkoiran näköiset koirat ovat eniten mieleeni. Lapinkoira vai mikä lie se on.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Koirat on sellaisia millaiseksi ne on kasvatettu. Kun aloittaa opetuksen jo pienestä pennusta palkitsemalla saa hyvän lopputuloksen. Mun suosikkikoira on irlannin susikoira.

https://www.zooplus.fi/tietonurkka/wp-content/uploads/2020/10/Irischer-Wolfshund-portrait-768x513-1.jpg

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

En pysty katsomaan turhapuroja kun tyyppi on niin kuvottavan näköinen.

Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac

• Anonyymi kirjoitti:

Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac

Turhapuron siivottoman ulkomuodon lisäksi ärsyttää naisten kustannuksella pummilla elely ja lasten tasoinen huumori.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/CZwTweB18kM?feature=shared On sillä jodlaamisella aikamoinen vaikutus.

Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.

Niinpä ja jos kivetkin tulee päälle.

• Anonyymi

Kala kuoppaan tie vie

• Anonyymi

Aina matikka pseudotiede ihmispsykologian voittaa. Siin teille syyllisiä iso nippu

• Anonyymi

JOKU JUTTU NIIN KATSOIN NIIN VARMASTI MYYJÄ KYSYY ONKO HENKILÖTODISTUSA PAPERI JOYYA SAAT OAAA JONKIN SIIDWEI-PURKIN.

• Suomessa tosiaan tarvitsee olla 18v voidakseen ostaa alkoholituotteita.

• Anonyymi

Nauttisin teenaisen kanssa en vain klo viisi, vaan väh. viisi krt/vrk.

• Anonyymi

Hyvää se tee, mutta siitä ei seuraa muuta kuin peräpukamat, vain korvenmiehen käsitys ja se ei paljon onneksi paina.

• Heti tänään tuli poikkeama puistolenkistä. Satoi niin paljon että kävin sittarissa. Kotimatkalla sain silittää naapurin ihanaa seefferiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      229
      1670
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1581
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1174
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      46
      881
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      740
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      731
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      701
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      21
      668
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe