Palstan ääliöisimmät käyttäjät

Anonyymi-ap

1.laiturinmaalaaja orpoon fixatisoitunut valhesäkki
2.ruokahifistelijä joka litkii punaista maitoa ja kuolaa kaupoissa ovhintatuotteita
3.eläkeläispelle joka lässyttää alati makaroneista ja sätkistä ym
4. Minä koska silti välillä luen palstaa

13

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ääliöisten kerho

• Anonyymi

Heh miksi sitten luet niitä kun ottaa noin kaaliin??????? Ja vielä kerran??????

• Anonyymi

Köyhyys synnyttää ilmiöitä kulttuuriin.

• Anonyymi

Köyhät on tyhmiä.

• Anonyymi

Minä olen ainakin nero, paljonko on sun ÄO?

Rahan kerääminen on tylsää, vain tyhmät jaksaa sitä kerätä, kun muulla ei pysty pätemään, kuin pelaisi jotain tylsää tietokonepeliä, jossa pitää haalia rahaa.

Eikös nykyään mennä vaan nettiin ja painetaan nappia, ja raha alkaa liikkua ihan itsekseen tilille, ja sitten on näitä somettelijoita, jotka tekee kynsienlakkausvideoita juutuubiin, ja tienaa miljoonia niillä?

Tai perusta joku koiranpaskankeräysfirma, joka alkaa heti tuottaa miljoonia, sinä vaan katselet ruudulta miten raha liikkuu hyppysiisi, moni rikastuu tekemättä oikeastaan yhtään mitään.

• Anonyymi

Miten tämä sinun "oivallus" liittyy köyhyyspalstalle?

• Anonyymi

Varmaan yhtä hyvin kuin 600€ s-bonukset/vuosi?

• Anonyymi

Heh tuohon suuntaan

• Anonyymi

Näitä on kyllä kiva lukea. En olisi tuotakaan tiennyt, että joku maalaa laituria vähän väliä. Ehkä se maali sitten kuluu helposti kun laituri on ympäri vuoden vedessä. Vai nostaako hän sen talveksi maihin, että voi sitten jouluviikollakin joulun kunniaksi maalata.

• Anonyymi

Jos muori olisi ostanut maalit RTV:stä niin konkurssi oltaisiin voitu välttää.

• Anonyymi

Mikä ihmeen taikapeili sulla on, mistä tiedät kirjoittajien taustat?

Itse en ole tälle palstalle koskaan pahemmin tullut, vaikka jo 20 vuotta on tänne tullut kirjoiteltua.

Tuo eläkeläispelle varmaan kuvaa parhaiten itseäni, mutta en ilmeisesti voi olla se, koska olen vasta muutaman päivän tälle palstalle kirjoitellut.

Sinäkin olet joskus toivottavasti sen ikäinen, että voit olla eläkeläispelle, sitten nuoret sällit sulle kirjoittelee yhtä pilkallisesti, kuin itsekin kirjoitit aikoinaan, se on se ns. karmanlaki.

Tämä palsta herättää selvästikin suuria tunteita, köyhyys näkyy ja tuntuu, vain uskontopalstoilla taidetaan käydä toisten kimppuun yhtä hanakasti. Kun olen itsekin pienituloinen, niin kenen kimppuun tässä oikein pitäs käydä, rikkaiden varmaan, no ei jaksa, ei tämä pienituloisen elämä nyt niin hirveä tragedia ole, ainakaan enää tässä iässä, ymmärrän kyllä, että nuorelle aikuiselle pienituloisuus on sietämätöntä, jos olisin itse vielä nuori aikuinen, niin varmaan vituttais. Ei sitä tässä iässä jaksa enää kaikenlaista hömpötystä, en ole jaksanut vuosikymmeneen edes pelata tietokonepelejä, jotka on ollut suuri intohimoni jo Commodore kuusnepan aikoihin, alko vaan kyllästyttämään koko touhu, ehkä vielä innostun, jos tulee joku oikein kehittävä peli.

• Anonyymi

Ostan toimeentulolla olutta.
      tupauuno, savo.kuopio

• Anonyymi

Listaan vielä lisäksi Savolainen perruutuspörötyslakipötköpölvästi👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7246
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5388
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      150
      3323
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      43
      2338
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    7. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1278
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe