Monet Jumalan kutsussa ja puhuttelussa olevat vielä uskosta osattomat uudestisyntymättömät ihmiset näkevät syntinsä ja syntisyytensä koska Pyhä Henki on ne heille paljastanut. Koska he kuitenkin yrittävät välttää Jeesuksen Kristuksen luokse tulemisen, he pyrkivät itse ratkaisemaan syntiongelmaansa tekemällä hyviä tekoja. Näillä teoilla he koettavat tyydyttää huonoa omaatuntoaan. He eivät vielä tiedä ja käsitä, että Jeesus on ratkaisu heidän syntiongelmaansa.
He pyrkivät olemaan kilttejä kaikille, he antavat rahaa hyväntekeväisyyteen, auttavat lähimmäistään heidän ongelmissaan, auttavat mummoja kadun yli, ostavat lahjoja lähimmäiselleen, käyvät sairaalassa tapaamassa tuttavaansa, jota eivät ole tavanneet vuosiin, tekevät työmaalla hyvää työtovereilleen, ja tietenkin, tekevät työnsä erikoisen tunnontarkasti. He pyrkivät siis muuttamaan itseään paremmaksi ihmiseksi. Kaikki nämä asiat ovat tietenkin hyviä asioita.
Sitten he toteavat itselleen, että olenhan minä sentään melko hyvä ihminen. Jumala varmaan hyväksyy minut nyt kun olen tullut näinkin hyväksi ihmiseksi. Ja kun syntikuorma kuitenkin kasvaa, eikä he pääse syntivuorensa yli, he voivat ajautua umpikujaan. Mitä tehdä ja missä on ratkaisu kun en itse kykene ratkaisemaan tätä syntiongelmaani? Onko tähän ongelmaan ratkaisua?
https://www.jumala-kanssamme.se/439636059/439636182
https://www.jumala-kanssamme.se/439636059/450690088
Mvh J - K
Syntiongelma
6
205
Vastaukset
Hyvä aloitus ja kirjoitit >> He eivät vielä tiedä ja käsitä, että Jeesus on ratkaisu heidän syntiongelmaansa.
<<
Kyllä on Voima tähän ongelmaan , niinkuin Jeesus Ap. t. 1 kehoitti heidät odottamaan ja rukoilla ja pysyä paikkalla , että saavat päällensä sen Voiman. Sen Voiman löytyy vain RISTILLÄ !! Sieltä VEREN VOIMA tulee , eikä mistään muualta.
Siis rukoillaan Oikea Herätys , jossa ilmenee Puhdistus synneistä ja mistä vauhko synnintunnossa itkevä syntinen löytää avun , kun Jeesus poistaa synnin hänestä VerenVoimalla !!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Apt.2 kertoo tarkemmin, miten se Voiman eli Pyhän Hengen saaminen tarkoittaa.
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu.
Paikalla oli paljon vierasmaalaisia Juutalaisia, joiden lapset oli siellä kaukana kotona. Heidät piti heti kastaa kristityiksi Pyhän Hengen lahjan saajiksi. - Anonyymi
Raamattu ei puhu mitään ristinvoimasta eikä verenvoimasta. Risti on maatunnut ja verta ei näy missään.
- Anonyymi
Olseni toi sen helluntailaisuuden "voiman " Amerikasta tänne perustamalla 40 ens.hell.srk.
Anonyymi kirjoitti:
Olseni toi sen helluntailaisuuden "voiman " Amerikasta tänne perustamalla 40 ens.hell.srk.
Joo .. jostain se on tullut voima . jolla on tarkoitus estää uskovat pääsemään Taivaaseen . Ajatelkaa kun se voima saa uskovat luulemaan että heidän tulis jäädä synneistä etä tarvitsevat Jeesusta sillen mukamas ja sillä tiellä. Ovela henki vai mitä ???
Kysykää Jumalalta jos ette minua usko.Savis kirjoitti:
Joo .. jostain se on tullut voima . jolla on tarkoitus estää uskovat pääsemään Taivaaseen . Ajatelkaa kun se voima saa uskovat luulemaan että heidän tulis jäädä synneistä etä tarvitsevat Jeesusta sillen mukamas ja sillä tiellä. Ovela henki vai mitä ???
Kysykää Jumalalta jos ette minua usko.Anteksi kirjoitusvirheeni. jäädä synneissä tuolla piti lukea .. Valhearmonkin sen voima ja henki toi myös Helluntailaisille rauhoittamaan synneissä oleva..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116