Suomesta Yhdysvaltain 51.n osavaltio

Anonyymi-ap

Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska ja Islanti voitaisi myydä Yhdysvalloille ja liittää Yhdysvaltojen täysivaltaisiksi osavaltioiksi. Otettaisi Yhdysvaltojen parustuslaki muutamalla lisäyksellä käyttöön ja erottaisi EU.sta. Lähinnä nuo lisäykset koskisivat parempaa kielipoliittista asemaa Pohjoismaille, tai ainakin sen uudelleen määrittelyä.

10

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt tuli asiaa, liittyisimme maailman toimivampaan demokratiaan.

• Anonyymi

Ei taida käsite demokratia olla tuttu. Eihän se persuille olekkaan. Tyhjäpäille.

• Anonyymi

Norja saattaisi kiinnostaa Jenkkejä ,mutta muut tuskin. Trump havittelee Grönlantia.

Kyse lienee energiasta eli lähinnä öljytä joka on ehtyvä luonnon vara, jonka perässä ollaan ukrainan sodan kautta sillä myös Venäjällä sitä on. Vaikka sähköllä korvattaisiin paljon ,vielä on paljon kohteita joissa tarvitaan voitelua laitteiden pyörittämiseen.

https://yle.fi/a/74-20135480

• Anonyymi

Gröönlannista neuvoteltiin Usan kanssa jo 1800 luvun alkupuolella ja toisen kerran ennen toista maailmansotaa. Ei mikään uusi asia tuo Grönlannin liittäminen Yhdysvaltoihin. Islanti on jo täynnä Jenkkien tukikohtia ja tutka-asemia. Norja vanha Natoliittolainen, ja kelpaisi varmasti. Tanska menisi siinä Grönlannin siivellä. Ruotsi ja Suomi, miksi ei. Kielitaitoisia ja korkeaan teknologiaan kiinittyneitä valtioita. Kanadan voisi liittää jollakin löyhällä valtioliitolla myös, Kanada tuskin suostuisi Ydysvaltojen varsinaiseksi liittovaltioksi.

• Anonyymi

51. osavaltion paikka on varattu Israelille, jota ilman USA:n tukea ei olisi olemassakaan. Käytännössä se jo on USA:n osavaltio.

• Anonyymi

Israel soti perustamisensa jälkeen kaikkia lähi-idän arabivaltioita vastaan ilman Usan tukea ja pieksi jokaisen.

• Anonyymi

Hegsethin ja Vancen puheet ovat täydellinen konkurssi suomalaisille "tutkijoille" ja valtamedialle. Kriisikokouksen paikka niin upi:ssa kuin iltapäivähdissä, Hesarissa kuin Yle:ssä.

• Anonyymi

Eikai joku oikeasti halu olla osa USA.ta.?
      Itsenäinen Suomi joka tekee kauppaa joka suuntaan, meillä liikaa lännen ja Eu.n asettamia jarruja päällä.
      Kiina ja arabi maat olisi tulevaisuuden vaihto ehto, annetaan muiden kinata keskenään

• Anonyymi

Amerikka mikä se on. Siellähän vedetään huumeita kaduilla keskellä päivää ja sekoillssn, juovatkin ja syövät pelkkää Coca colaa ja hampurilaisia. Sokeria ja pullaa koko kansa. Varsinaineb onnela. Ei tuollaista valtiota kannata ihannoida. Mitään muuta osata tehdä kuluttaa ja kuluttaa, sotia patsastella ja päsmäröidä..

Samaa sarjaa kuin Venäjä. Ja tämä toinen sitten vakoilee ja velmuilee, säätää kansalaisiaan, kopioi bisneksiä ja teknologiaa sekä osaajia muualta. Tuttua Pietari Suuren ajoista saakka. Keikaroivat molemamt ydinpyssyjensä kanssa ja prameilevat sillä miten parhaiten kaikki hyödyt ja maa-alojen hyödyt kotiutetaan.

• Anonyymi

Ajatus on viehättävä, mutta kuka olisi myyjänä?

Sodissa suomalaiset ovat myyneet omaa nahkaansa kalliisti ja ostajat ovat luopuneet kaupoista hinnan takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe