Ei minulla ole mt ongelma minulla on pää kunnossa mutta et sinä sittä usko eikä minä rupea väittelemään sinun kanssa ei sen takia että sinä olisit oikeassa vaan sen takia kun sinä et kuiteskin halua uskoa se on ihan sama mitä irbe sanoa koska hän valehtelee aina hän sanoi että erkko oli hänelle sanonut että sittä päivä ei tulla näkemään kun minä olen päässyt edunv eron ja toisin kävi ja irbe feidasi minut kun hän ajatteli että minusta ei ole enä hyötyä mitä on tyypillistä narsismia kun pääsin edunv eron niin hän tuli kateelliseksi kun se oli hänelttä virhe päätös feidata minua ja hän kosta mikä on tyypillistä narsismia väittäen että minulla viira päässä mutta kaikki mitä hän sano voi jättä oman arvon koska hän kuiteskin aina valehtele ja puhu skeida eikä sittä tarvitse ruokia uskomalla hänen.
Vaikka olisikin psyykosi niin ei mitä psyykosi lääkkeeittä tarvitse syödä kun 1-2 viikkoa että psyykosi parane se on lääkkeet firmojen ja lekureiden kuusetus bisnes että ne pitä syödä koko loppuelämän että psyykosi pysyy kurissa kyllä ne sillä tienaa.
Nykyän nittä mt akuutti osasto paikkoja on hyvin vähän hoitokodin on ne korvannut 90 luvulla ensimäinen kuntotus koti oli kalliokoti ja sitten huutonimen alueelle tuli yksi kontoutus koti ja sitten tuli kultanummi ja jansson koti sitten tuli mendis joka muttui attendo ja nykyän on nittä kountutus koteja vaikka kuinka paljon ne on korvannut osasto paikat.
Ja nykyään on tullut se ns haittoja vähentävä pääihdetyö eli paikkoja missä saa käyttä kun ne päihde käyttäjät eivät osa pitä kinni omista oikeuksista.
Oletko käyttänyt viime aikoina.
Moni mt potilas kehu nittä antipsyykosi neurolepteijä lääkkeeittä koska ne usko lekuria että ne lääkkeet pelasta heidät koska nidden avulla ne pysty elämän normaalia elämä ja moni lekurissa kans usko että nittä lääkkeeittä pitä syödä koko loppu elämän kun nittä lekureilla on sillä tavalla opetettu mutta ei nittä tarvitse syödä kun 1-2 viikkoa että psyykosi parane mutta kun potilaat kehu ja kiittää nittä lääkkeeittä niin ne katso sormien välistä ne haitat ja hyväksy ne haitat myös vaikka nillä nouse paino ja tule 2 tyypin diabetes niin ne hyväksy ne lääkkeet ja kehu nittä.
Anti psyykottiset lääkkeet.
Anonyymi-ap
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145