Olen 21-vuotias tyttö, Noin pari viikkoa on ollut vasen rintani hieman kipeä. Kipu ei tule hegitettäessä eikä venytellessä, se vain joskus alkaa särkemään ja hieman polttava tunne. Olen tunnustellut rintani enkä ole mielestäni löytänyt mitään outoja patteja vaan se tuntuu samanlaiselta kuin toinenkin rintani. Nyt on käsikin hieman kipeä kainalon kohdalta... Voisiko kyseessä olla rintasyöpä vai pelkkää lihaskipua? Pelottaa hirveästi kun vain mietin asiaa koko ajan....
Kipua vasemmassa rinnassa
4
1806
Vastaukset
Itselläni on ollut saman laisia outoja "kipuja". Ei niitä enään ole. Meni itsestään pois, mutta kannattaa mennä lääkäriin. Itse kuvittelin silloin sen olevan joku revähdys ja kun kissa oli astunut kylkiluiden väliin.
- kylmää juu
ei saa olla vetoisessa paikassa juu rintarauhasputket lisääntyy jaa niiden välinen sidekudos paksunee juu lämpöhoidolla paranee
- tara
Kirjoituksesi oli kuin minun kirjoittamani. Olen tuntenut pistävää kipua jossain rinnan ja vasemman kainalon seutuvilla. Joskus siinä on oikein kipeä kohta, joka on arka kun sirtä painaa sormella kovaa. Minulla se on ollut jo vuosia. Aluksi, kun se tuli, kävin varmuuden vuoksi mammografiassa, jossa ei näkynyt mitään ihmeempää. Olen huomannut, että kainalolihaksen ja käden venyttäminen auttaa. Samoin kireän rintalihaksen hierominen. Fysioteraupeutti sanoi, että se on kädestä tuleva hermo, joka on pinteessä kainalon alla olevien lihaksien tai lihaskalvojen tms. välissä ja säteilee kipua rintaan päin. Hieroja hieroi kerran kainalon ja rinnan alueellta ja sen jälkeen kipu oli pois muutamia viikkoja. Ymmärrän syöpäpelkosi, käy tutkimuksissä varmuuden vuoksi. Se helpottaa, etkä pelkää turhaan, jos kasvainta ei olekaan. Uskon kuitenkin, että sinulla on sama pistävä kipu kuin minullakin. Yksi fysioteraupeitti sanoi, että kaarituelliset rintaliivit voivat aiheuttaa pitemmän päälle tällaisia vaivoja.
- Apua??
Kiitos viestistäsi, helpotti oloani kuulla tuo, hierominen tosiaan joskus auttaa joten tuosta varmastikkin on kyse koska muutaman kerran on nyt toisellakin puolella tuntunut, enkä ole käyttänyt rintaliivejä koska mielestäni rintani eivät ole "niin suuret" että sellaisia tarvitsisin, mutta täytyy ruvetä pitämään...kerran sain pahan nikkeliallergian kaarituellisista rintaliiveistä joten käyttäminen jäi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006