Helmi Loukasmäeltä paljonpuhuva ulostulo! Helmi Loukasmäki on uuden alun äärellä Dannyn kanssa.ILMAJOKILAISET OLETTE MUN ORJIA
Helmi Loukasmäeltä paljonpuhuva ulostulo! Helmi Loukasmäki on uuden alun äärellä Dannyn kanssa. KYLLÄ DANNY KUOLEE MENEN ISÄNI KANSS NAIMISIIS SEHÄN MUA NAINUT LAPSESTA ASTI.
Helmi Loukasmäeltä paljonpuhuva ulostulo! Helmi Loukasmäki on uuden alun äärellä Dannyn kanssa. Ano
28
1047
Vastaukset
- Anonyymi
TOTUUS TULI JULKI
- Anonyymi
Mulla on tuo sama kaas
- Anonyymi
danny tarttoo apuvälineitä seksihommis nuolemaan ja imemään kyllä pystyy
- Anonyymi
Danny on vanhan liiton panomiehiä,samoin Frederik,molemmat tykkäävät nuorista kauniista naisista,ja kyllähän niitä on pilvin pimein,ei muuta kuin käydä pukille🤑
- Anonyymi
Onko Danny paljas uneksija,vai uljas paneksija🤑
- Anonyymi
Danny on äijä,se on nähnyt,kuullut vuosien varrella paljon,ja varmaan on saanut seksiä niin paljon kun on halunnut,ja on taatusti vilpitön vitun ystävä🤑
- Anonyymi
Helmillä tuntuu elämä vähän hukassa,aikoo viettää kesän puutarha töissä,eli harrastaa,kasvi maalla viljelyä
- Anonyymi
Saa Danny omilla konsteilla Helmille kunnon orkut 🤑
- Anonyymi
Moderaattori poisti viestin, missä sitä moitittiin. Tuo muu roska sai jäädä
- Anonyymi
Joo näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näin on
Mitenköhän nyt käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän nyt käy
miettikää ny kuinka vanha se on? eiköhän se kaalimaan kakara oo vaan koriste matkas sen takia edellinen heitettiin pois kun rupes tulee selluliittiä ja oma tahto
- Anonyymi
Kun aika jättää niin kuka on seuraava ja huoliko?
- Anonyymi
maan madot huolii syävät dnnyn
- Anonyymi
555
- Anonyymi
Ei taida iso-d pärjätä edes v-g tabuilla pitäs laittaa piikki aina,vaarana että sydän pysähtyy.parempi vaan lopettaa kun ikä tulee vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida iso-d pärjätä edes v-g tabuilla pitäs laittaa piikki aina,vaarana että sydän pysähtyy.parempi vaan lopettaa kun ikä tulee vastaan
Kyllä sillä muna on kova.Tyttö ei ollut saanut koskaan kunnon aisaa ja opettajaa,nyt tuli paras mahdollinen.Suomessa monet niin sanotut julkari naiset Däni on pannu.
- Anonyymi
Heli ei oo mitään muuta kun vara-Armi, Dannylle.
- Anonyymi
ketä heli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ketä heli?
Heil.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ketä heli?
Mitä tarkoitat? Kai ny joku Heli jollekin jotain.
Mutta jos tuolla erikoisella kysymykselläsi tarkoitit että kuka Heli, niin Heli on Helmi ilman ämmäää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kai ny joku Heli jollekin jotain.
Mutta jos tuolla erikoisella kysymykselläsi tarkoitit että kuka Heli, niin Heli on Helmi ilman ämmäää.jaa
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Onko Helmillä kaikki kamarit lämpimillä🤣
- Anonyymi
Antaako Danny Helmille munaa riittävän usein,nuori nainen on jatkuvasti kiimassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaako Danny Helmille munaa riittävän usein,nuori nainen on jatkuvasti kiimassa
Nuoret naiset haluaa dannyltä kullia🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naiset haluaa dannyltä kullia🤑
Jaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987