Kallis lisäturva ei korvaa auton vikoja

Anonyymi-ap

18

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toyota.🤔

• Anonyymi

Mites Tojotan lämmönvaihdin korvaukset etenee ?

• Anonyymi

Miksi ei korvaa?

• Anonyymi

Lisäturva ei muuta myyjän vastuita mitenkään. Nämä lisäpalvelut ovat rahastuskeino, ongelmatilanteessa alkaa sama virsi, kyse on kuluvista osista!

• Anonyymi

Ei käytetyissä ole takuuta. Yksityisethän ne liikkeisiin tuo ja poraa kun saa edellisen yksityisen tuoman piilovika pommin itselleen. Yksityiset kusettaaa ja se on siinä . Sitten voit syyttää myyjää jos ostat sen oman ajoauton ja selviää että siinä on ollut jo vikoja sen aikana eikä ole maininnut niistä, siihen asti ei itketä eihän .

• Anonyymi

juuri näin-kuluttajavirasto puuttumaan liikkeiden toimintaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käytetyissä ole takuuta. Yksityisethän ne liikkeisiin tuo ja poraa kun saa edellisen yksityisen tuoman piilovika pommin itselleen. Yksityiset kusettaaa ja se on siinä . Sitten voit syyttää myyjää jos ostat sen oman ajoauton ja selviää että siinä on ollut jo vikoja sen aikana eikä ole maininnut niistä, siihen asti ei itketä eihän .

https://www.a-katsastus.fi/autotohtori/

Tiedä mitä ostat. Tunne mitä myyt.

A-Katsastuksen Autotohtori-kuntotarkastus on asiantuntijan tekemä, perusteellinen arvio auton kunnosta. Puolueettomaan asiantuntijaan voivat luottaa sekä auton ostaja että myyjä. Varaa aika Autotohtorille katsastuspalvelujen ajanvarauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tässä on takuusta puhunut? Myyjällä on vastuu tuotteen virheettömyydestä ja käytetyssä tuotteessa arvioidaan onko tuote ikänsä ja hintansa mukaiessa kunnossa.

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Lisäturva on on välttämätön 100-500e autoon. semmoisen kun joutuu ostamaan osarilla niin millä korjaat kun on muutenkin pa, siksi lisäturva ja täysi kasko aina oltava.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt, ettei ns. vapaaehtoista autovakuutusta edes
      myönnetä yli 10 v. - ikäisiin autoihin!

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Riippuu myyjäliikkeestä. Kahdesta autosta saka korjannut enempiä mukisematta kalliita vikoja mm automaattivaihteiston vaihto.

• Anonyymi

Ahaa. Automyyjä tuli tänne kirjoittelemaan kun ei ole muutakaan tekemista.

• Anonyymi

Ihan yksityishenkilö olen mutta ymmärrän että ajattelet että se ei ole mahdollista. Jotkut liikkeet hoitavat asiat hyvin, sitä on vaan köyhän autonostajan vaikea ymmärtää. Halvalla kun ostaa paskoja niin tulee kusetettu olo kun ei ne ollutkaan uudenveroisia. Helpompi kieltää asia niin voi jatkaa karjalapäissään syyttelyä.

• Anonyymi

Kusex ja Kasa sekä Rintajuoppo myyvät näitä palveluja kerätäkseen rahaa. Lisäturva ei muuta myyjän vastuita mitenkään. Jonkin vian tullessa asiakkaan autoon keksitään aina jokin tekosyy miksi ei korvata.

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Ratkaisu tähän on että ostaa vain uusia autoja kuten minä. Nyt alla 550e xdrive. Takuuta yli vuosi jäljellä ja ennen takuun loppua menee kiertoon. Toki ilmaista tämä ei ole eli käytännössä 10-15tuhatta pitää laittaa rahaa kun vaihtaa taas yli 100tonnin autoon ensi vuonna. Mutta selviää ainakin riitelyltä.

Älä siis osta käytettyä autoa, semmosta jopparitouhua niiden myynti ja apinaa koijataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe