ei nuin huonoa osaamista ole koskaaN OLLUT
Pettrei olet suekein ihminen suomen maaperällä
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Peräkylän politiikko on iän kaiken ja kadehtii iän kaiken super Marinia .
- Anonyymi
julma ihminen hän on purran kanssa ei kukaan täysijärkinen pröystäile ja kehuskele lyövänsä jo lyötyä toimeentulo saajaa kaikkein heikoimmilla olevia ihmisiä mitkä ei loppujen lopuksi ole haitaksi yhteiskunnalle ei ihmisenä eikä rahallisesti, koska säästöt mitä orpo ja purra kehuvat saavansa lyömällä jo lyötyä niin menevät heti jo muualle maksettuna ulkomaille tai konsulteille ja työryhmille asian ajamiseksi.
halveksuttavaa erittäin.....eipäs ole orpo tai purra omaa kortea kekoon tuonut ja luopunut vaikka päivärahoista tai ym...pienemmistä eduista yhteiskunnan hyväksi ja esimerkiksi? - Anonyymi
halveksuttavaa toimintaa hallitukselta aivan sadistista nöyryyttää kaikkein heikommalla olevia.
ei o ku e välttämättä heikompien itse syy tai aiheutettu kuten purra ja orpo aina väittää.
työ loppui
talo paloi
aviopuolison kuolema
lasten kuolema
työttömyys
avioero
velat
syitä on monia mikä johtaa köyhyyteen ja masennukseen ja hallitus menee juuri lapsensa menettäneelle masentuneelke uhkailemaan toimeentulon vähennyksellä niin voiko alhaisempaa tekoa ihmiseltä olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932