Pettrei olet suekein ihminen suomen maaperällä

Anonyymi-ap

ei nuin huonoa osaamista ole koskaaN OLLUT

5

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peräkylän politiikko on iän kaiken ja kadehtii iän kaiken super Marinia .

• Anonyymi

julma ihminen hän on purran kanssa ei kukaan täysijärkinen pröystäile ja kehuskele lyövänsä jo lyötyä toimeentulo saajaa kaikkein heikoimmilla olevia ihmisiä mitkä ei loppujen lopuksi ole haitaksi yhteiskunnalle ei ihmisenä eikä rahallisesti, koska säästöt mitä orpo ja purra kehuvat saavansa lyömällä jo lyötyä niin menevät heti jo muualle maksettuna ulkomaille tai konsulteille ja työryhmille asian ajamiseksi.

halveksuttavaa erittäin.....eipäs ole orpo tai purra omaa kortea kekoon tuonut ja luopunut vaikka päivärahoista tai ym...pienemmistä eduista yhteiskunnan hyväksi ja esimerkiksi?

• Anonyymi

halveksuttavaa toimintaa hallitukselta aivan sadistista nöyryyttää kaikkein heikommalla olevia.

ei o ku e välttämättä heikompien itse syy tai aiheutettu kuten purra ja orpo aina väittää.

työ loppui
      talo paloi
      aviopuolison kuolema
      lasten kuolema
      työttömyys
      avioero
      velat

syitä on monia mikä johtaa köyhyyteen ja masennukseen ja hallitus menee juuri lapsensa menettäneelle masentuneelke uhkailemaan toimeentulon vähennyksellä niin voiko alhaisempaa tekoa ihmiseltä olla

• Anonyymi

Aivan totta joka sana. Huonoin hallitus tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta joka sana. Huonoin hallitus tämä.

Kokoomuslainen pääministeri kiittää ja lapio rahaa rikkaille. Rikkaille kaikki hyvät asiat ja köyhille leikkaukset. Orpon mielestä hyvä jako.Perus suomalaistensSaksi Purra ja muut hallitus puolueet on
        mukana edistämässä köyhyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2888
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      473
      2200
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1562
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1316
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1178
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      72
      853
    7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      30
      822
    8. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      12
      800
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      776
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      757
    Aihe