Sydänmaantiellä, siinä Kuotesjärvelle lähtevän tien kulmalla kaksi kettua pysäytti minut. Puhuivat hyvää suomea.
- Kuule sinä äijä! Oletko metsästäjä, persu, et pidä ulkomaalaisista ja sinua pännii maalaisliittolaiset?
Sanoin olevani tuota kaikkea. Ketut riemastuivat. Hyppäsivät autoni takapenkille ja opastivat ajamaan sinne järven rannalle.
- Tähän tulet iltapäivällä kello kaksi, niin voit ampua suden, hirven ja sen pirun näädän. Ne kokoontuu tuonne pitämään tammikuun kokoustaan. Siinä sinulle lihaa lopputalveksi ja susiturkki. Ota kärryt traktorin perään ja köyttä tarpeeksi, että nostat ruhot lavalle hiiapillasi. Tämä näin ystäväpalveluna sinulle. Terve!
Lähtivät Pirunluoman vartta menemään. Ammuin nuo otukset. Vein saaliin kotia navetan taakse, jonne hautasin sisälmykset. Nyljin suden ja näädän. Akka neuloo , kunhan on jyrsinyt nahkat pehmeäksi, minulle ja itselleen turkit. Hirveä on molemmat pakastimet täynnä. Olenko rasisti?
Olenko rasisti?
Anonyymi-ap
9
582
Vastaukset
- Anonyymi
Olivatko ne persuja?
- Anonyymi
Ei vaan nuorisoseuralaisia molemmat
- Anonyymi
Olet ja lisäksi murhaaja!
- Anonyymi
Hyvä olla silläkin kylällä muutama rasisti.
- Anonyymi
Mutta meillä on täällä nuorisoseuralaisiakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta meillä on täällä nuorisoseuralaisiakin!
Hemmetin maalaisliittolaiset!
- Anonyymi
Olisit ampunut sieltä kylältäkin muutaman
- Anonyymi
Kepu ja sen valheet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu ja sen valheet
Täällä on oikea rinki...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291371- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110652