Ei ole ihme, että Lapua Seinäjoki vetää.
Väki vähenee lujaa vauhtia
7
837
Vastaukset
- Anonyymi
Oota kun tulee uusi plandemia huijaus niin johan alkaa taas porukka tykittämään itteensä taas uusia liemijä...tämähän menee mielenkiintoiseksi mielestäni.
- Anonyymi
No hyi h**vetti joku Lapua, jos vähänkään järkeä päässä nii asuu vaikka Evijärvellä ennemmin ku tasapäälandiassa
- Anonyymi
Kauhava ei kelpaa edes omalle kunnanjohtajalle😄😄😄
- Anonyymi
Kauhava järjestää helmikuusta alkaen kerran viikossa yhteisen shoppailureissun Ideaparkiin! Lämpimästi tervetuloa! Seuraa lehti-ilmoittelua!
- Anonyymi
Juna kulkee? Onko yhden suunnan reisu?
- Anonyymi
No yksistään kuolleita oli pitkästi yli sata. Eivät he enää mihinkään muuta. Syntyneitä kyllä täälläkin toivottoman vähän.
- Anonyymi
Kauhavalla vaan vedetään käteen. Runkkareita kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893