Taas on kaapattu miehiä aluksiin kokeita varten.
Sääksjärvellä ufoja
18
700
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa miehet pääsevät tutkittavaksi Sääksjärvellä.
- Anonyymi
Sääksjärven ns. miesten 2 divarin jääkiekkojoukkue pelasi Skiekkoa vastaan 1979 niin Lassilan Tapani näki ufon joka teki Seinäjokisille maalin,
Siitä nimitys avaruuden pääkaupunki- Anonyymi
Ufot tutkii sisäsiittoisuutta Sääksjärvellä.
- Anonyymi
Tuulimylly miehiä vievät vanhuksia Marssiin, näyttävät pyörivän kunnantalolla päivisin.
Se yksi lapsi ei sieltä ole kuulemma kelvannut mukaan.- Anonyymi
Kulin että nellussa että kaikki palauttettiin Säskeen Kuulin myös jymy uutisen ette Ähtärin ja Lappajärven välille VR suunitelee rautatietä, mutta linjaus on vielä epäselvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulin että nellussa että kaikki palauttettiin Säskeen Kuulin myös jymy uutisen ette Ähtärin ja Lappajärven välille VR suunitelee rautatietä, mutta linjaus on vielä epäselvä.
Sisäsiittoisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäsiittoisuutta
Se kyllä näkyykin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä näkyykin.
Näkyy ja kuuluu
- Anonyymi
Alajärveläiset foliohatut siellä vaan lentelee riippuliidokeillaan.
- Anonyymi
Dick Steel on tullut tutkimaan asiaa samalla, kun selvittää Lakiksen jättipökäleen sulamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dick Steel on tullut tutkimaan asiaa samalla, kun selvittää Lakiksen jättipökäleen sulamista.
Sukusiitos on niin vahvaa, että se näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukusiitos on niin vahvaa, että se näkyy.
onneksi sääsken vanhalla pojalla on puhtaat jauhot housuissa.
- Anonyymi
Onko tämä siis tapahtunut Lakiksen ikuisen lumen alueella?
- Anonyymi
Sääksjärven perukoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääksjärven perukoilla.
Dick Steel tulee ottamaan verinäytteitä Sääksjärvellä jolla selvitetään sukulaisuudet. Olkaa valmiina serkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dick Steel tulee ottamaan verinäytteitä Sääksjärvellä jolla selvitetään sukulaisuudet. Olkaa valmiina serkut.
Pelloille on kaadettu jälleen satoja dildoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelloille on kaadettu jälleen satoja dildoja.
Tarkoititko Vimpelin sääksjärvellä?
- Anonyymi
Taas niiitä ropelli hattuja kunnan folio hattujen kanssa liikkeellä...Pilaavat ihmisten elämän ilman ufoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3125041Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831812Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081451
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181376