Näette siitä millanen paskaläävä siitä on tullut Suomalaisten lähdön jälkeen...haiseva ryssän tunkio....!!!
Toivottavasti saadaan karjala takaisin
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa vielä jonkin aikaa kestä, ennen kuin Venäjän tuleva uusi hallinto Vl- Putinin jälkeen tajuaa, että jostain tarvitaan runsaasti Venäjän valtion kassaan ( siis runsaasti RAHAA !) Eli valuuttaa maailmalta! Ja sitähän ne ainakin ensihätään saavat, kun myyvät Karjalan ja muut aikanaan ryöstämänsä (NL) alueet Suomelle takaisin! Alustavasti asiasta jo neuvoteltiin noin 10 vuotta sitten! Siinäpä sitten ja senmyötä nykyisen maailman yhden suurkaupan jälkeen voidaankin ryhtyä toteuttamaan OIKEAA .... "Ystävyys- ja avunantosopimusta."
( muuten .... heti ensimmäisessä vaiheessa SANA "Karjala" voidaan kirjoittaa maaailman tietoisuuteen isolla alkukirjaimella! Ja malli otetaan esim. "Grölandi" ,
Eli siitä, mitä USA ja Tanska paraillaan NYT tekevät !!!- Anonyymi
Karjalan palatuksesta on keskusteltu jo Kekkosen aikana ja myöhemmin myös Koiviston.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211