Vain huijarit yrittävät myydä autoja, joissa ei ole akkutestiä tehtynä. Ilman akkutestiä olevan auton hinnasta pitää alentaa 15 000€. Alle 15 000 euron auto pitää saada maksutta, jos akkutesti puuttuu.
Hydridiautoa ostaessa on AINA nähtävä akkutestin tulokset
35
286
Vastaukset
- Anonyymi
Akkujen vaihto on yleensä kalliimpi kuin koneen vaihto.
- Anonyymi
Volvo V60 hybridistä voi maksaa 50€, jos tankki on täynnä naftaa.
https://youtu.be/tMfP2nVx_M8?si=GpDlkaxt4ke6FBZr - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo V60 hybridistä voi maksaa 50€, jos tankki on täynnä naftaa.
https://youtu.be/tMfP2nVx_M8?si=GpDlkaxt4ke6FBZrEi hybridiä kannata ostaa koskaan.
- Anonyymi
Kannattaa ensisijaisesti testata oma pää, jos aikoo hankkia hybridin. Siellä on paha käyntihäiriö.
- Anonyymi
Autoliikkeet myyvät huutokaupassa autot, joiden akut on loppu.
- Anonyymi
Huutokaupassa myydään kaikki ne autot, joita ei kuluttajansuojan vuoksi voi muuten myydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutokaupassa myydään kaikki ne autot, joita ei kuluttajansuojan vuoksi voi muuten myydä.
Se on kuluttajien kusetuskanava.
- Anonyymi
Paljon on myytävänä autoja, joissa on akkutakuu päättynyt. Käytännössä ne ovat romuttamotavaraa.
- Anonyymi
Miten olisivat romutustavaraa. Ei se akku ole loppu kun takuu loppuu. Sähköautojen akkujen ikää on tutkittu ja tuloksen oli, että oletettu elinkaari olisi helposti 20 vuotta. Akkutesti kertoo aika luotettavasti akun kunnon ja tulevaisuudessa akut halpenee entisestään ja niitä aletaan korjaamaan ja autoihin saa korjattuja akkuja edullisesti. Kaikki kehittyy ja muuttuu ja sitä ei ahtaat aivot pysty ymmärtämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisivat romutustavaraa. Ei se akku ole loppu kun takuu loppuu. Sähköautojen akkujen ikää on tutkittu ja tuloksen oli, että oletettu elinkaari olisi helposti 20 vuotta. Akkutesti kertoo aika luotettavasti akun kunnon ja tulevaisuudessa akut halpenee entisestään ja niitä aletaan korjaamaan ja autoihin saa korjattuja akkuja edullisesti. Kaikki kehittyy ja muuttuu ja sitä ei ahtaat aivot pysty ymmärtämään.
Kivoja testejä sulla hiekkalaatikollasi. Teitkö äitin kanssa?
- Anonyymi
Ei niitä näytetä, koska ostajia pitää huijata.
- Anonyymi
Avaaja on nero ja sivistynyt. Tästä lähtien tuo on sääntö ja laki kaikkialla maassamme ja voimme käydä noutamassa ilmaiset hybridit pois liikkeistä hyvällä omatunnolla.
- Anonyymi
Avaaja on täysin oikeassa. Kaikki hybridit, joissa akkutakuu on päättynyt ovat romua. Tehdas on takuuajan määritellyt, joka tarkoittaa auton elinkaarta. Elinkaaren päätyttyä on akku, moottori ja voimansiirto uusittava tai purettava auto ja laittaa kierrätykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja on täysin oikeassa. Kaikki hybridit, joissa akkutakuu on päättynyt ovat romua. Tehdas on takuuajan määritellyt, joka tarkoittaa auton elinkaarta. Elinkaaren päätyttyä on akku, moottori ja voimansiirto uusittava tai purettava auto ja laittaa kierrätykseen.
Ei takuun mitta kerro mistään elinkaaresta, tyhmähän sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja on täysin oikeassa. Kaikki hybridit, joissa akkutakuu on päättynyt ovat romua. Tehdas on takuuajan määritellyt, joka tarkoittaa auton elinkaarta. Elinkaaren päätyttyä on akku, moottori ja voimansiirto uusittava tai purettava auto ja laittaa kierrätykseen.
Takuu on tehtaan insinöörien laskema kilometri ja/tai vuosimäärä, joksi ajaksi auton komponenttien on suunniteltu kestävän. Materiaalivalinnat tehdään sen mukaan. Näin se on kaikissa kulutushyödykkeissä, kuten autossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei takuun mitta kerro mistään elinkaaresta, tyhmähän sinä olet.
Autotrokarin nuppi kilahti🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuu on tehtaan insinöörien laskema kilometri ja/tai vuosimäärä, joksi ajaksi auton komponenttien on suunniteltu kestävän. Materiaalivalinnat tehdään sen mukaan. Näin se on kaikissa kulutushyödykkeissä, kuten autossa.
Toyota siis tietää, että auto ei kestä kuin kolme vuotta ja kilometrejä 100tkm ja VW kestää 2 vuotta, mutta kilometrejä rajattomasti?
Ei sitten tullut mietityksi tuotevastuuta joka oikeasti määrittää tuotteen valmistajan vastuuta elinkaaran suhteen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota siis tietää, että auto ei kestä kuin kolme vuotta ja kilometrejä 100tkm ja VW kestää 2 vuotta, mutta kilometrejä rajattomasti?
Ei sitten tullut mietityksi tuotevastuuta joka oikeasti määrittää tuotteen valmistajan vastuuta elinkaaran suhteen?Volkswagen täyssähköautojen ja ladattavien hybridien korkeajänniteakkujen takuu on 8 vuotta / 160 000 km.
Tuotevastuulaista et ymmärrä nähtävästi yhtään mitään.
- Anonyymi
15 tuhatta ei aina riitä. Uuden akuston hankinta ja vaihtotyö voi olla hinnaltaan kalliimpi. Ei ole mitään järkeä ostaa käytettyä hybridiä, kun uuden auton saa lähes akkujen hinnalla, jolla voi ajaa huoletta takuuajan.
- Anonyymi
kuka sitä akkutestillä ajaa? autolla ajetaan ja tuollaisia ei murehdita!
- Anonyymi
Ei tarvitse murehtia, kun ei osta paskoja hybridejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse murehtia, kun ei osta paskoja hybridejä.
Yksityiset painaa akku ja piilo vikaisia vaihdossa liikkeisiin, nehän niillä on ajanut eikä liike, niiltähän ne sinne tulee, pösilöt.
Kun huomataan ounastelevia vikoja niin sitten liikkeeseen vaihdolle ja liike ottaa vittuilut vastaan kun seuraavalla mossahtaa joku paikka ,vaikka piti olla ehjä pyahh piti. olispa liike ennustaja taitoinen säästys paljolta kusetukselta. Itse en tiedä yhtään liikettä joka myy omia käyttöautojaan tai käytössä olleita, kaikki yksityisiltä tulleita vaihtureita. Piilovika pommeja.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiset painaa akku ja piilo vikaisia vaihdossa liikkeisiin, nehän niillä on ajanut eikä liike, niiltähän ne sinne tulee, pösilöt.
Kun huomataan ounastelevia vikoja niin sitten liikkeeseen vaihdolle ja liike ottaa vittuilut vastaan kun seuraavalla mossahtaa joku paikka ,vaikka piti olla ehjä pyahh piti. olispa liike ennustaja taitoinen säästys paljolta kusetukselta. Itse en tiedä yhtään liikettä joka myy omia käyttöautojaan tai käytössä olleita, kaikki yksityisiltä tulleita vaihtureita. Piilovika pommeja..Autoliikkeissä on myyjinä osaamattomia pellejä. Ammattilaisia ei enää ole, vaan valehtelevia huijareita.
Ammattilainen osaisi tarkistaa vaihdossa tulevan kaluston. Nykyiset pellet eivät osaa kuin keksiä valheita.
- Anonyymi
No onhan se testikappaleeni nähtävä kun Suolen rölli niin määrää ja määrää vielä senkin koska auto on paalattava.
Onneksi täällä on viisain ja paras kansanosa päättämässä ja kertomassa miten maassamme pitää toimia.🤯🤡- Anonyymi
Sinun kannattaisi mennä takaisin Somaliaan. Kotona sinun olisi kiva olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaisi mennä takaisin Somaliaan. Kotona sinun olisi kiva olla.
Mistä kansalaisuuteni ja synnyinmaani päättelit?
Olen kuitenkin kantasuomalainen useammassa polvessa kuin sinä osat laskea.
- Anonyymi
Ei niillä tee mitään. Hybridin osto on tyhmintä mitä voi tehdä.
Korjaamoyrittäjä kertoo
https://www.is.fi/autot/art-2000010955083.html
ja toinen
Varoitus leviää verkossa: Lataushybridit ”täyttä roskaa” ja hajoavat tietyn kilometrimäärän jälkeen todella kalliisti
https://www.is.fi/autot/art-2000010909812.html- Anonyymi
Näkyy olevan selvää, että auton arvo on 0€ , kun akkutakuu on päättynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy olevan selvää, että auton arvo on 0€ , kun akkutakuu on päättynyt.
Harva noista kuitenkin hajoaa ja kova kysyntä niistä on kokoajan.
Taitaa olla pojun mission takana vain kova kateus ja persukisuus?
- Anonyymi
Pojuilla menee plugari ja hännätön sekaisin. Kokkolan poika kritisoi Saksan plugareita ja Volvoa joissa kaikissa on ongelmia akkujen kanssa. Hännättömät on aivan eri asia.
Sitten on tietysti Toyotat mistä löytyy näyttöä hybritekniikan kestävyydestä mukaan lukien ajoakku. Kesto on 10 - 20 vuotta uuden vaihto kustantaa 1500-2000e.
Toyotan eniten myyty plugari RAV4 on sitten myös eri asia. Sen akuista ei Kokkolan pojallakaan ole mitään sanottavaa. Niitä on kuitenkin tuotu maahan aika paljon ja edelleen niitä tuodaan paljon. Jos ne olisi ongelmallisia niin varmasti niitä olisi pajoilla jonoksi asti.- Anonyymi
Kyse on koko ajan ollut plugareista, tyttö pieni.
- Anonyymi
Bemareita ei tada enää edes saada muuna kuin bybridinä.
- Anonyymi
Bemari on romu kaikilla versioilla.
- Anonyymi
Sekään ei vielä riitä että on mikä tahansa akkutesti - pitää olla tarkkana että on oikeasti mitattu akun kapasiteetti eikä tehty vain pikatestiä jonka voi väärentää vaikka nollaamalla akunhallintayksikön, kuten Mitsubishi Outlander PHEVissä.
- AnonyymiUUSI
Luotettavan tahon tekemä testi eli ei autokaupan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005268069- 2332745
- 262621
- 1642019
- 1211901
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61715Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185