Hydridiautoa ostaessa on AINA nähtävä akkutestin tulokset

Anonyymi-ap

Vain huijarit yrittävät myydä autoja, joissa ei ole akkutestiä tehtynä. Ilman akkutestiä olevan auton hinnasta pitää alentaa 15 000€. Alle 15 000 euron auto pitää saada maksutta, jos akkutesti puuttuu.

38

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Akkujen vaihto on yleensä kalliimpi kuin koneen vaihto.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kannattaa ensisijaisesti testata oma pää, jos aikoo hankkia hybridin. Siellä on paha käyntihäiriö.


    • Anonyymi

      Autoliikkeet myyvät huutokaupassa autot, joiden akut on loppu.

      • Anonyymi

        Huutokaupassa myydään kaikki ne autot, joita ei kuluttajansuojan vuoksi voi muuten myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutokaupassa myydään kaikki ne autot, joita ei kuluttajansuojan vuoksi voi muuten myydä.

        Se on kuluttajien kusetuskanava.


    • Anonyymi

      Paljon on myytävänä autoja, joissa on akkutakuu päättynyt. Käytännössä ne ovat romuttamotavaraa.

      • Anonyymi

        Miten olisivat romutustavaraa. Ei se akku ole loppu kun takuu loppuu. Sähköautojen akkujen ikää on tutkittu ja tuloksen oli, että oletettu elinkaari olisi helposti 20 vuotta. Akkutesti kertoo aika luotettavasti akun kunnon ja tulevaisuudessa akut halpenee entisestään ja niitä aletaan korjaamaan ja autoihin saa korjattuja akkuja edullisesti. Kaikki kehittyy ja muuttuu ja sitä ei ahtaat aivot pysty ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisivat romutustavaraa. Ei se akku ole loppu kun takuu loppuu. Sähköautojen akkujen ikää on tutkittu ja tuloksen oli, että oletettu elinkaari olisi helposti 20 vuotta. Akkutesti kertoo aika luotettavasti akun kunnon ja tulevaisuudessa akut halpenee entisestään ja niitä aletaan korjaamaan ja autoihin saa korjattuja akkuja edullisesti. Kaikki kehittyy ja muuttuu ja sitä ei ahtaat aivot pysty ymmärtämään.

        Kivoja testejä sulla hiekkalaatikollasi. Teitkö äitin kanssa?


    • Anonyymi

      Ei niitä näytetä, koska ostajia pitää huijata.

    • Anonyymi

      Avaaja on nero ja sivistynyt. Tästä lähtien tuo on sääntö ja laki kaikkialla maassamme ja voimme käydä noutamassa ilmaiset hybridit pois liikkeistä hyvällä omatunnolla.

      • Anonyymi

        Avaaja on täysin oikeassa. Kaikki hybridit, joissa akkutakuu on päättynyt ovat romua. Tehdas on takuuajan määritellyt, joka tarkoittaa auton elinkaarta. Elinkaaren päätyttyä on akku, moottori ja voimansiirto uusittava tai purettava auto ja laittaa kierrätykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja on täysin oikeassa. Kaikki hybridit, joissa akkutakuu on päättynyt ovat romua. Tehdas on takuuajan määritellyt, joka tarkoittaa auton elinkaarta. Elinkaaren päätyttyä on akku, moottori ja voimansiirto uusittava tai purettava auto ja laittaa kierrätykseen.

        Ei takuun mitta kerro mistään elinkaaresta, tyhmähän sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja on täysin oikeassa. Kaikki hybridit, joissa akkutakuu on päättynyt ovat romua. Tehdas on takuuajan määritellyt, joka tarkoittaa auton elinkaarta. Elinkaaren päätyttyä on akku, moottori ja voimansiirto uusittava tai purettava auto ja laittaa kierrätykseen.

        Takuu on tehtaan insinöörien laskema kilometri ja/tai vuosimäärä, joksi ajaksi auton komponenttien on suunniteltu kestävän. Materiaalivalinnat tehdään sen mukaan. Näin se on kaikissa kulutushyödykkeissä, kuten autossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei takuun mitta kerro mistään elinkaaresta, tyhmähän sinä olet.

        Autotrokarin nuppi kilahti🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuu on tehtaan insinöörien laskema kilometri ja/tai vuosimäärä, joksi ajaksi auton komponenttien on suunniteltu kestävän. Materiaalivalinnat tehdään sen mukaan. Näin se on kaikissa kulutushyödykkeissä, kuten autossa.

        Toyota siis tietää, että auto ei kestä kuin kolme vuotta ja kilometrejä 100tkm ja VW kestää 2 vuotta, mutta kilometrejä rajattomasti?
        Ei sitten tullut mietityksi tuotevastuuta joka oikeasti määrittää tuotteen valmistajan vastuuta elinkaaran suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota siis tietää, että auto ei kestä kuin kolme vuotta ja kilometrejä 100tkm ja VW kestää 2 vuotta, mutta kilometrejä rajattomasti?
        Ei sitten tullut mietityksi tuotevastuuta joka oikeasti määrittää tuotteen valmistajan vastuuta elinkaaran suhteen?

        Volkswagen täyssähköautojen ja ladattavien hybridien korkeajänniteakkujen takuu on 8 vuotta / 160 000 km.

        Tuotevastuulaista et ymmärrä nähtävästi yhtään mitään.


    • Anonyymi

      15 tuhatta ei aina riitä. Uuden akuston hankinta ja vaihtotyö voi olla hinnaltaan kalliimpi. Ei ole mitään järkeä ostaa käytettyä hybridiä, kun uuden auton saa lähes akkujen hinnalla, jolla voi ajaa huoletta takuuajan.

    • Anonyymi

      kuka sitä akkutestillä ajaa? autolla ajetaan ja tuollaisia ei murehdita!

      • Anonyymi

        Ei tarvitse murehtia, kun ei osta paskoja hybridejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse murehtia, kun ei osta paskoja hybridejä.

        Yksityiset painaa akku ja piilo vikaisia vaihdossa liikkeisiin, nehän niillä on ajanut eikä liike, niiltähän ne sinne tulee, pösilöt.
        Kun huomataan ounastelevia vikoja niin sitten liikkeeseen vaihdolle ja liike ottaa vittuilut vastaan kun seuraavalla mossahtaa joku paikka ,vaikka piti olla ehjä pyahh piti. olispa liike ennustaja taitoinen säästys paljolta kusetukselta. Itse en tiedä yhtään liikettä joka myy omia käyttöautojaan tai käytössä olleita, kaikki yksityisiltä tulleita vaihtureita. Piilovika pommeja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiset painaa akku ja piilo vikaisia vaihdossa liikkeisiin, nehän niillä on ajanut eikä liike, niiltähän ne sinne tulee, pösilöt.
        Kun huomataan ounastelevia vikoja niin sitten liikkeeseen vaihdolle ja liike ottaa vittuilut vastaan kun seuraavalla mossahtaa joku paikka ,vaikka piti olla ehjä pyahh piti. olispa liike ennustaja taitoinen säästys paljolta kusetukselta. Itse en tiedä yhtään liikettä joka myy omia käyttöautojaan tai käytössä olleita, kaikki yksityisiltä tulleita vaihtureita. Piilovika pommeja..

        Autoliikkeissä on myyjinä osaamattomia pellejä. Ammattilaisia ei enää ole, vaan valehtelevia huijareita.

        Ammattilainen osaisi tarkistaa vaihdossa tulevan kaluston. Nykyiset pellet eivät osaa kuin keksiä valheita.


    • Anonyymi

      No onhan se testikappaleeni nähtävä kun Suolen rölli niin määrää ja määrää vielä senkin koska auto on paalattava.
      Onneksi täällä on viisain ja paras kansanosa päättämässä ja kertomassa miten maassamme pitää toimia.🤯🤡

      • Anonyymi

        Sinun kannattaisi mennä takaisin Somaliaan. Kotona sinun olisi kiva olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi mennä takaisin Somaliaan. Kotona sinun olisi kiva olla.

        Mistä kansalaisuuteni ja synnyinmaani päättelit?
        Olen kuitenkin kantasuomalainen useammassa polvessa kuin sinä osat laskea.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näkyy olevan selvää, että auton arvo on 0€ , kun akkutakuu on päättynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan selvää, että auton arvo on 0€ , kun akkutakuu on päättynyt.

        Harva noista kuitenkin hajoaa ja kova kysyntä niistä on kokoajan.
        Taitaa olla pojun mission takana vain kova kateus ja persukisuus?


    • Anonyymi

      Pojuilla menee plugari ja hännätön sekaisin. Kokkolan poika kritisoi Saksan plugareita ja Volvoa joissa kaikissa on ongelmia akkujen kanssa. Hännättömät on aivan eri asia.

      Sitten on tietysti Toyotat mistä löytyy näyttöä hybritekniikan kestävyydestä mukaan lukien ajoakku. Kesto on 10 - 20 vuotta uuden vaihto kustantaa 1500-2000e.

      Toyotan eniten myyty plugari RAV4 on sitten myös eri asia. Sen akuista ei Kokkolan pojallakaan ole mitään sanottavaa. Niitä on kuitenkin tuotu maahan aika paljon ja edelleen niitä tuodaan paljon. Jos ne olisi ongelmallisia niin varmasti niitä olisi pajoilla jonoksi asti.

      • Anonyymi

        Kyse on koko ajan ollut plugareista, tyttö pieni.


    • Anonyymi

      Bemareita ei tada enää edes saada muuna kuin bybridinä.

      • Anonyymi

        Bemari on romu kaikilla versioilla.


    • Anonyymi

      Sekään ei vielä riitä että on mikä tahansa akkutesti - pitää olla tarkkana että on oikeasti mitattu akun kapasiteetti eikä tehty vain pikatestiä jonka voi väärentää vaikka nollaamalla akunhallintayksikön, kuten Mitsubishi Outlander PHEVissä.

      • Anonyymi

        Luotettavan tahon tekemä testi eli ei autokaupan.


    • Anonyymi

      Parasta olisi kun autoihin tehtäisiin kuntotesti ennen luovutusta. Myös yksityisten pitäisi käyttää auto katsastuksessa ennen myyntiä. Katsatusasemalla sitten voitaisiin tehdä sähkö- ja hybridiautoihin akkutestit, josta todellinen kunto selviää.

      Näin saataisiin romut pois autoliikkeiden riveistä ja teiltä.
      Tämä vähentäisi epärehellisien autokauppiaiden määrää.

      Liikennekelvottoman auton luovuttaminen tulisi olla rankaistavaa, samoin autokaupan rekisteröiminen vaimon etc. nimiim.
      Autoa myyjvältä taholta tulisi myös tarkastaa luottotiedot, jotta maksettu summa kiertää ulosottomiehen kautta oikeaan paikkaan.

      Simple as that.

    • Anonyymi

      Autokauppiaat ovat huijareita.

    • Anonyymi

      testin tulokset voi huijata ja auton tietokannan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

      Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      108
      9773
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

      Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      77
      4982
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

      https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      67
      4768
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

      Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      6
      3251
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

      Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2451
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

      Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      106
      1696
    7. Miksi pitäisit enemmän

      Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1496
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

      🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      53
      1451
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

      Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1414
    10. Heräsin taas sinä mielessä

      Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      65
      1331
    Aihe