Lehtikuva: Töitä ei ole

Anonyymi-ap

Lehtikuvassa Seinäjoen työllisyysjohtaja Ilkka Rintala näyttää jo kädellä ettei töitä ole.

12

402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos yhteiskunta lopettaisi työttömyyden tukemisen, loppuisi työttömyys, nälkä on hyvä konsultti!

• Anonyymi

Samaa mieltä ja mätäpaise KELA tulisi lakkauttaa

• Anonyymi

Asiaa,Kelan ja työkkärin palvelut vain vanhoille ja sairaille

• Anonyymi

Nälkä todellakin toimii,lisäksi kaikki härpäkkeet jotka Kela maksanut pois ja riviin Kelan luukulle niinku ennenkin,liian helppo keittös mässyttää ja hakea tukia.

• Anonyymi

Se on tämä nyky-yhteiskunta ja vanhemmatkin tukevat sitä, omalta osaltaan.

Tulee hirvee, älymölö jos pullanmussuttajat(pizzan) joutuvat töihin tai yleensäkin tekemään jotain muuta, kuin valittamaan ja lihoa pötköttämään.
        Hyötyyhän nuo vanhemmat, saavat osansa rahoista, kun tuollainen laiskan puskea on kotona.

Kattelee tuolla, kun kävellä laahustavat, jalkapöytä on joka puolelle vintturas, hyvä kun jaksavat edes raahautua eteenpäin.

Jollakin riippuu farkut puoliperseessä, näkyy perskarvat takaa ja edestä munavillat.

• Anonyymi

Kyllä tekevälle töitä löytyy!

• Anonyymi

Kyllä venäläiset ja urainalaiset löytää yötöitä kun kaupunki vaan hommaa este kämpät

• Anonyymi

Töitä on kun ette koko ajan ole vaatimassa palkkaa, kyllä sitä ihminen voi työtä tehdä muutaman kuukauden talkoilla.

• Anonyymi

Ai, meinaat että pitäis elellä hengen ravinnolla

Aloittajalle :

Mikä kuva ja missä se on ?

• Anonyymi

Ei yksikään työnantaja työntekijöitä kyllä työvoimatoimistosta ota!

• Anonyymi

MIKSEI!!???? LAUTA!!!

• Anonyymi

Minä metallialan yksityisyrittäjä ei työntekijöitä , voisin ottaa tiloihini ammattitaitoisen ja liiketoiminta suhteita omaavan kaverin.
      Nimimerkillä puhalletaan yhteiseen hiileen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe