Lehtikuvassa Seinäjoen työllisyysjohtaja Ilkka Rintala näyttää jo kädellä ettei töitä ole.
Lehtikuva: Töitä ei ole
12
402
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yhteiskunta lopettaisi työttömyyden tukemisen, loppuisi työttömyys, nälkä on hyvä konsultti!
- Anonyymi
Samaa mieltä ja mätäpaise KELA tulisi lakkauttaa
- Anonyymi
Asiaa,Kelan ja työkkärin palvelut vain vanhoille ja sairaille
- Anonyymi
Nälkä todellakin toimii,lisäksi kaikki härpäkkeet jotka Kela maksanut pois ja riviin Kelan luukulle niinku ennenkin,liian helppo keittös mässyttää ja hakea tukia.
- Anonyymi
Se on tämä nyky-yhteiskunta ja vanhemmatkin tukevat sitä, omalta osaltaan.
Tulee hirvee, älymölö jos pullanmussuttajat(pizzan) joutuvat töihin tai yleensäkin tekemään jotain muuta, kuin valittamaan ja lihoa pötköttämään.
Hyötyyhän nuo vanhemmat, saavat osansa rahoista, kun tuollainen laiskan puskea on kotona.
Kattelee tuolla, kun kävellä laahustavat, jalkapöytä on joka puolelle vintturas, hyvä kun jaksavat edes raahautua eteenpäin.
Jollakin riippuu farkut puoliperseessä, näkyy perskarvat takaa ja edestä munavillat.
- Anonyymi
Kyllä tekevälle töitä löytyy!
- Anonyymi
Kyllä venäläiset ja urainalaiset löytää yötöitä kun kaupunki vaan hommaa este kämpät
- Anonyymi
Töitä on kun ette koko ajan ole vaatimassa palkkaa, kyllä sitä ihminen voi työtä tehdä muutaman kuukauden talkoilla.
- Anonyymi
Ai, meinaat että pitäis elellä hengen ravinnolla
Aloittajalle :
Mikä kuva ja missä se on ?
- Anonyymi
Ei yksikään työnantaja työntekijöitä kyllä työvoimatoimistosta ota!
- Anonyymi
MIKSEI!!???? LAUTA!!!
- Anonyymi
Minä metallialan yksityisyrittäjä ei työntekijöitä , voisin ottaa tiloihini ammattitaitoisen ja liiketoiminta suhteita omaavan kaverin.
Nimimerkillä puhalletaan yhteiseen hiileen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876