Monellakin polut työelämään voi alkaa kuntouttavista töistä ja lähteä vaikka kursseille jukoliste harjoittelupaikkoja ihmiset tarvii.Kuvttelee olevansa työkuntoinen kun 15 vuotta ollut työtön.
Työelämä kutsuu
16
223
Vastaukset
- Anonyymi
Nää on näitä viikon vitsi" nurkkaa..... repee aina liitoksistaan kun lukee näitä katkeria kirjoituksia. Nää on niin nauruhermoja naurattavia... heheeeee. en kestä...
- Anonyymi
joo naurattavat yhtä vähän/paljon kuin sinun satuilusi mittavasta omaisuudestasi yhdistettynä kelan rahasampoon.
- Anonyymi
Monellakin???? Siis sä ole ainoa, joten puhu itsestäsi, älä kevennä omaa kärsimystä kuvittelemalla muuta.
Mutta se on sun urasi huippu työharjotella surullista että joudut palkattomaan työhön, toivotaan että äiti huoltaa ja opettaa sua miten otetaan itsestä vastuu ihan itse.
Miekin nauran sulle, hehheeeee..... kuvitelmat ne auttaa sua.- Anonyymi
Pata ruosteista kattilaa soimaa, puhuthan sinäkin usein "meistä" vaikka kyseessä vain luonnevikainen Sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pata ruosteista kattilaa soimaa, puhuthan sinäkin usein "meistä" vaikka kyseessä vain luonnevikainen Sinä.
heheeee. sie vaan jaksat.... kukaan ei ihannoi heikennyksiä muut kuin sinä, ja vain sen takia että saat riidan aikaseksi. En ikinä usko että sinun parasta elämässäsi on menettää omaisuutesi ja rahasi! En vaan ukso. Jos ihannoit köyhtyviä ja kurjuutta, itkeviä lapsia sairaita vanhuksia, ym... tm...niin se ei ole tervettä! Ja se on totuus, myös sinä näet sitä nyt ympärilläsi ja paljon ja lisääntyy vaan, jos se on sulle parasta, niin ei mahda mitään...olet ainoa laatuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heheeee. sie vaan jaksat.... kukaan ei ihannoi heikennyksiä muut kuin sinä, ja vain sen takia että saat riidan aikaseksi. En ikinä usko että sinun parasta elämässäsi on menettää omaisuutesi ja rahasi! En vaan ukso. Jos ihannoit köyhtyviä ja kurjuutta, itkeviä lapsia sairaita vanhuksia, ym... tm...niin se ei ole tervettä! Ja se on totuus, myös sinä näet sitä nyt ympärilläsi ja paljon ja lisääntyy vaan, jos se on sulle parasta, niin ei mahda mitään...olet ainoa laatuaan.
Ei ole ainoa, on meitä muitakin.
- Anonyymi
Eniten naurattaa nämä hieman alkoholisoituneet tyypit jotka uhoo kyllä hän töitä tekee mutta ollut 15 vuotta työtön.Periaatteessa hän ollut työtön kun niin huonot palkat juupa juu ni toinen vastaavasti on tehnykkin huonommalla palkalla töitä ja asunto melkein maksettu.Ei toimeentulotuki ole mikän kansalalaisraha niinkuin moni kuvittelee mä tässä oon vaan.
- Anonyymi
15 vuotta työtönlippuja sitten pääsit eläkkeelle viimein 56vuotiaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mikä onnen pekka . Valtioltakin pääsi täydelle eläkkeelle vasta 58-vuotiaana.
Se on mannaa kun tuo työeläke vaan nousee indeksi mukaan. Mites toi ttt ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi päästää notkujia eläkkeelle vaan kuntouttaviin työtoimintoihin-
- Anonyymi
Kuten sanottu: hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Joten miski orjailla kun rahaa tulee kelasta muutenkin? En ymmärrä, vielä voit tehdä kirpparimyyntejä, osta halvalla myy kalliilla. Ja verottomana. Kyllä sit rahaa saa vaifkkei orjailekkaan, jos verosi maksat tappiolle jäät. Sen vuoksihan eduskuntalaisetkaan eivät veroja maksa kun tienaa sillä paremmin. Niin miksi orjailet?
- Anonyymi
Kirpputorilta saadut varat vähentävät toimeentulotukea hoh hoh hoh hah hah hah kiäh kiäh kiäh.
- Anonyymi
Eivät vähennä kuten ei suvun miljoonaomaisuuskaan. Eikä edes kahdesta luxusautosta kela kehoita realisoimaan toista vaan tuet maratonjuoksevat täysmääräisenä.
- Anonyymi
miten ne voi vähentää kun eivät mene pankin kautta? Käteisellä kun maksaa niin kaiken saa veroitta, remontinkin saa halvemmalla kun pimeesti teettää tai itse tekee jollekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten ne voi vähentää kun eivät mene pankin kautta? Käteisellä kun maksaa niin kaiken saa veroitta, remontinkin saa halvemmalla kun pimeesti teettää tai itse tekee jollekin.
Perseilevä älyn jättiläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perseilevä älyn jättiläinen
No hei vaan perseilevä älyn jättiläinen. Ei ole suakaan nimellä onnistanu. Huh... No suru tietysti sulle että oot, mutta etköhän sä tuosta vielä toivu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732