Tämän aloituksen poistettiin Luttersairastuneisiin palstalla., mitä laitoin äsken.

Onko Helluntailaiset yhtä hurskaita ja poistaa tällainen aloitus?

Tapahtuuko Sinun Tahtosi Herra , on vaikea lausua kun kuolema lähestyy ja syöpäarvot on korkeat ja pattia löytyy kehossa.

161

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattien huolimatta >> Päätin että rukoilen sinun puolesta rakas Helluntaikaveri että saat pysyä terveenä ja jos olet sairas , saat tulla terveeksi.
      Joo minun tahtoni tiedetään , mutta Herran Tahto ei tiedetään ennenkuin kuolema tule. Ja silloin pitää vaan sanoa kiitos Herralle. Raaka peli, mutta karkuun ei päästetään jo on tarkoitus että Kuolema niittää. Ei siihen pieni ihminen ole mitään sanottava kun että Tapahttukko sinun Tahtosi ,, Kiitos Herralle olet ylistetty..
      Siis rukoilen että kaikkille tulee oikea Herätys ja Herätyshistoriasta voimme lukea että Herra on jopa herättänyt kuolemasta ihmisiä ja kaikki muutkin on parantunut. Herätyksessä on valtava Voima läsnä niinkuin voimme lukea Herätyshistoriasta. Oletko lukenut ?? Hanki ensiksi kirjan Ihmeellisiä Herätyksiä. !!
      Siis rukoillaan Oikea Herätys kansalle!! Alkaen Uskovilta.

• Silloin kun ihminen näkee että hänen mahdollisuudet selviää ja voimat hiipuu olemattomiin ja ihminen seisoo alaston Jumalan edessä ja itkee , niin hänellä poistuu hurskaus joka lyö rintaan ja sano tässä on oikea uskovainen joka parantuu ja ei kuole koskaan.. Niitä menestysteologeja on ollut? Taitaa kaikki olla kuolleitta jossain sairaudessa ja niitä meni paljon koronassakin.

Siis tämä kirjoitus oli liika luttersairastuneille. Heidän ylläpito poisti tämän kirjoituksen. Olisko siellä joku armollinen pehmeä syntinen naispappi ylläpidossa , joka on päättänyt etten saa häiritä heidän rauha.

• Anonyymi

Eli sinulla on siis syöpä? Ja tahdoit kertoa tämän palstalla?

Lightning

• Joo mulla on korkeat syöpä arvot ja lisäksi polttaa koko vasen jalka jossa polvi on murskana ja siihen tulee varmasti kevällä uusi polvi kevällä jos Jumala suo .

Lisäksi mulla on Horner sairaus joka todettiin ja syön aspirin joka veri ohentaa. Lisäksi on voimattomuutta jaloissa . Hermoradat joka liikenneonnettomuus aiheutti minulle aikamoinen kipu vuonna 2000 , Jolloin neljä niveleet katkes selässä ja sain vielä kiitos Herralle kolme pientä infarkti päässä.

Siis tiedän mitä on sairasta ja sanoa Tapahtuko sinun tahtosi. Sitä minä halusin puhua rakas Lighting ,, eikä mun sairauksista joka löytyy , muille voisin jakaa ja olen joskus sanonut että mulla on varmaan jaettu kärsimyksen armolahjan jonka Jeesuskin kantoi. Tiedän ja tunnen kuoleman pelkoja kipujen pelko ja koko skaala.. Noista on kyllä Jumala minua vapahtanut että olen valmis. Mutta olipa se aikamoista kohdata rehellisesti ja sanoa Herralle ett Tapahtuuko sinun Tahtosi ,, Minun tiedät . Mutta valitsen kumminkin Jumala Tahtoa..

Niin ja onhan mulla niin etten pysty kunnolla enää kääntä päätä ja tulee särkyä jos joudun istua ja katso sivulle. Varpaista on monta tunnottomia ja oikea nilkka on murtunut että jalkapöytä särkee ja kirvelee välillä.. Oikea polvi särkee ja rutisee aina välillä myöskin molemmat lonkat. Sairastan jonkinlaisen flunsan joka jatkuu koronan jälkeen ja haju ja maku aistit on lähes mennyt. Näyn on minulle suotu erinomainen ja näen ilman silmälaia paremmin kuin nuoret.

Mutta tärkein >> tulkoon sinun Tahtosi ja Valtkuntasi Oikea Herätyksen kautta..

Anteeksi kirjoitusviheistä !! Taas rantahurri yrittää kirjoittaa suomi. heh..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Joo mulla on korkeat syöpä arvot ja lisäksi polttaa koko vasen jalka jossa polvi on murskana ja siihen tulee varmasti kevällä uusi polvi kevällä jos Jumala suo .

Lisäksi mulla on Horner sairaus joka todettiin ja syön aspirin joka veri ohentaa. Lisäksi on voimattomuutta jaloissa . Hermoradat joka liikenneonnettomuus aiheutti minulle aikamoinen kipu vuonna 2000 , Jolloin neljä niveleet katkes selässä ja sain vielä kiitos Herralle kolme pientä infarkti päässä.

Siis tiedän mitä on sairasta ja sanoa Tapahtuko sinun tahtosi. Sitä minä halusin puhua rakas Lighting ,, eikä mun sairauksista joka löytyy , muille voisin jakaa ja olen joskus sanonut että mulla on varmaan jaettu kärsimyksen armolahjan jonka Jeesuskin kantoi. Tiedän ja tunnen kuoleman pelkoja kipujen pelko ja koko skaala.. Noista on kyllä Jumala minua vapahtanut että olen valmis. Mutta olipa se aikamoista kohdata rehellisesti ja sanoa Herralle ett Tapahtuuko sinun Tahtosi ,, Minun tiedät . Mutta valitsen kumminkin Jumala Tahtoa..

Niin ja onhan mulla niin etten pysty kunnolla enää kääntä päätä ja tulee särkyä jos joudun istua ja katso sivulle. Varpaista on monta tunnottomia ja oikea nilkka on murtunut että jalkapöytä särkee ja kirvelee välillä.. Oikea polvi särkee ja rutisee aina välillä myöskin molemmat lonkat. Sairastan jonkinlaisen flunsan joka jatkuu koronan jälkeen ja haju ja maku aistit on lähes mennyt. Näyn on minulle suotu erinomainen ja näen ilman silmälaia paremmin kuin nuoret.

Mutta tärkein >> tulkoon sinun Tahtosi ja Valtkuntasi Oikea Herätyksen kautta..

Anteeksi kirjoitusviheistä !! Taas rantahurri yrittää kirjoittaa suomi. heh..

Varmaan saat uskonnosta jonkinlaista lohdutusta mielellesi. Ikävä kuulla, jos on kipuja elämässä. Minulla on mielikuva, että jossain kirjoituksessa aika vastikään kerroit olevasi tosi hyvässä kunnossa. Eli se ei pitänyt paikkaansa? Ehkä antaa toisaalta ymmärrystä sinua kohtaan, vaikutat usein vihamieliseltä ja siihen on varmasti syynsä monista sairauksistasi johtuen, kiputiloista.

Lightning

• En tahtonut . Mutta et ymmärtänyt poimtti..

• Anonyymi

Eli käsitänkö nyt tämän oikein, sinulla ei itselläsi ole kuolemaan johtavaa koulutusta sairautta ja olet vain yksinkertainen?

Siinä tapauksessa, sietää mennäkin poistoon.

Lightning

• Ja sun tulis otta Jeesusta vastaan että ymmärrät mitä se on kun annat kuolema ja elämä Jumalan käsiin ja sanot tapahtuuko Sinun Tahtosi..

• Anonyymi

Tässä jää miettimään että mitä oikein tarkoitat. Kuka on sairas? Sinä vai joku muu? Eivät ole ymmärtäneet luterilaisuus palstallakaan yhtään mitään tuosta sinun vuodatuksestasi, kuten en minäkään, en sitten yhtään mitään.
      Kerro nyt lyhyesti että mikä mieltäsi painaa!
      Tarvitsetko apua jossain asiassa?
      Koti-/vanhusapuakaan et taida sunnuntaisin saada?
      Mene rohkeasti vain soittamaan naapurisi ovikelloa apua saadaksesi, jos sitä akuutisti tarvitset, tai soita hätänumeroon!

• Maailma niinkuin sinä et ymmärrä ei !! Olisko täällä joku Uskovainenjoka ymmärtää ?? Katsos Jumala ymmärtää ja on auttanut minua aina..

• Anonyymi

Jalassa syöpä? Tuo on kyllä harvinaista, jos noin on. Yleensä syöpä menee sisäelimiin.

Itsellänikin on tuhat ja yksi sairautta, syöpää ei tällä hetkellä, syövän alku oli 30 vuotta sitten. Se oli kyllä kamala järkytys itselle. "Hyvästelin" jo kaikki läheisenikin, mutta... leikkaus onnistui ja jäin henkiin.

Muutoinkin, eri syistä, olen käynyt kuoleman rajoilla useita eri kertoja, ja aina palannut. Tää jo ihmetyttää. Aikooko Jumala "koskaan" ottaa minua täältä pois?

Tämän hetken sairauteni eivät ole aivan akuutisti hengenvaarallisia, ilman lääkkeitä olisivat kyllä heti. Mulla on makkarissa yksi kirjahyllyn hyllyväli, muovikori, täynnä eri lääkepaketteja. Ja yksi peilipöydän laatikko täynnä lääkelevyjä ja pieniä purkkeja. Iltaisin vähintäänkin 12 tablettia otettava. Aamulla 7 tbl.

Verikokeissa todettiin anemia, eli haettava lisää pillereitä apteekista: rautatabletteja.

Kuitenkin saviksella tuntuu menevän tällä hetkellä hurjemmin. Auttaako aspiriini syöpäkipuihin? Aiheuttaa vain vatsahaavan...

• Anonyymi

No ei se syöpäkipu aspiriinilla lähde kyllä... jossain kertoi olevansa elämänsä kunnossa ja kehui Jumalalta saaneen sen....se kyllä herättää nyt ihmetystä tässä, ei oikein käy yksiin sen kanssa.

Lightning

• Anonyymi

Saviksen polvessa ei olekaan syöpää vaan ilmeisesti kulumaviat. Tuttua itsellenikin. Mulla oli kaksi polvien niveltä jauhautunut pelkäksi jauhoksi, ei enää niveliä, kun sitten sain niihin tekonivelet, kahtena eri vuonna toiseen ja sitten toiseen.

En tarvitse niihin kipulääkettä, mutta kyynärsauvat mulla on. Niiden kanssa hyppelen eteenpäin, milloin pitää ulos lähteä.

• Siunelle Jumala on vielä tehtävä , ja sentakia ei sinut ole pois otettu. Kysy Häneltä mitä se on niin Hän se kertoo sinulle , eikä jää epäselvä niinkuin jää jos yrität arvata ja etsiäsitä lihassa sen vastauksen ja tehtävän. Tuo on tuttu minullekin tuhat ja sata sairauksia..

• Anonyymi kirjoitti:

Saviksen polvessa ei olekaan syöpää vaan ilmeisesti kulumaviat. Tuttua itsellenikin. Mulla oli kaksi polvien niveltä jauhautunut pelkäksi jauhoksi, ei enää niveliä, kun sitten sain niihin tekonivelet, kahtena eri vuonna toiseen ja sitten toiseen.

En tarvitse niihin kipulääkettä, mutta kyynärsauvat mulla on. Niiden kanssa hyppelen eteenpäin, milloin pitää ulos lähteä.

Aivan !!

Muuhun paikkan sitten syöpä ja ilmeisesti patitkin on vakavat mitä olen saanut !! Mutta kiitos Jumala kaikkeesta ja kiitos että sä näin kuritat minua enemmän kun muut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maitotuotteita kun syö niiin luut ja nivelet säilyvät.Eikös se niin ole? Itse olen maitotuotteita käytänyt runsaasti ja olen ilman minkäänlaista sairautta.

Olitko lapsena koulukiusaaja? Miten suhtaudut ukrainalaisiin? Avioeron otit? Perusteluna erilleen kasvu tai jotain yhtä tekopyhää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se syöpäkipu aspiriinilla lähde kyllä... jossain kertoi olevansa elämänsä kunnossa ja kehui Jumalalta saaneen sen....se kyllä herättää nyt ihmetystä tässä, ei oikein käy yksiin sen kanssa.

Lightning

Rivaroxaban STADA 20 mg
        on verenohennukseen, eikä aspiriini ole mitään sen rinnalla. Miedompaakin on. Tuota kun käyttää niin saa varoa saamasta haavoja ihoonsa.
        Saisit pyytää oikeaa verenohennuslääkettä lääkäriltäsi, joka taitaa paeta vastuutaan, määräämällä sinulle reseptivapaata aspiriiniä, jolla ei verta ohenneta, jos sellaiseen on tarve.

• Anonyymi kirjoitti:

Rivaroxaban STADA 20 mg
        on verenohennukseen, eikä aspiriini ole mitään sen rinnalla. Miedompaakin on. Tuota kun käyttää niin saa varoa saamasta haavoja ihoonsa.
        Saisit pyytää oikeaa verenohennuslääkettä lääkäriltäsi, joka taitaa paeta vastuutaan, määräämällä sinulle reseptivapaata aspiriiniä, jolla ei verta ohenneta, jos sellaiseen on tarve.

Kiitos. En luota vapamuurarien lääketeollisuus. Mutta Jumala mä luotan että hän laita sen mun suoneen mikä lääkärit ei laita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maitotuotteita kun syö niiin luut ja nivelet säilyvät.Eikös se niin ole? Itse olen maitotuotteita käytänyt runsaasti ja olen ilman minkäänlaista sairautta.

Olitko lapsena koulukiusaaja? Miten suhtaudut ukrainalaisiin? Avioeron otit? Perusteluna erilleen kasvu tai jotain yhtä tekopyhää?

En ollut lapsena koulukiusaaja.
        Suhtaudun kyllä ukrainalaisiin.
        Mitä ihmettä höpötät avioerosta?
        Perusteluni asiassa kuin asiassa eivät yleensä ole tekopyhät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin vuosikaudet koulukiusattu ja se jätti jälkensä.
        4 vuotta kansakoulussa joka ikinen välitunti.
        Savis on aina herättänyt minussa vastenmielisyyttä ylimielisyydellään ja tuomitsemisellaan.
        Tuossahan se selitys saattaakin olla.
        Kiusattu tunnistaa kiusaajan.
        Mutta saavatko kiusaajat tuolla puolen jatkaa kiusaamistaan?
        Mr. Savis.. are you going up or down? To heaven or...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut lapsena koulukiusaaja.
        Suhtaudun kyllä ukrainalaisiin.
        Mitä ihmettä höpötät avioerosta?
        Perusteluni asiassa kuin asiassa eivät yleensä ole tekopyhät.

Kysymys oli kait tarkoitettu Savikselle, ei minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin vuosikaudet koulukiusattu ja se jätti jälkensä.
        4 vuotta kansakoulussa joka ikinen välitunti.
        Savis on aina herättänyt minussa vastenmielisyyttä ylimielisyydellään ja tuomitsemisellaan.
        Tuossahan se selitys saattaakin olla.
        Kiusattu tunnistaa kiusaajan.
        Mutta saavatko kiusaajat tuolla puolen jatkaa kiusaamistaan?
        Mr. Savis.. are you going up or down? To heaven or...

Koulu- ja piha-, työpaikkakiusaajina suomenruotsalaiset olivat pahimpia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Moniin ihmisiin on helppo vaikuttaa juuri siksi, että ihmiset uskovat toisen puhuvan/kirjoittavan totta.

Minua ihmetyttää kuitenkin tässä nyt se, että muisan ilmielävästi, että nauratti hieman saviksen ja jyrki nimimerkin kehumiset kunnostaan. Nyt sinä et olekaan hyväkuntoinen. Eli jompikumpi kirjoitus oli valhetta?

Lightning

• Ilmeisesti olen kertonut ei fyysistä olemuksesta? Mutta et sinä voi maailmassa ymmärtää sen puolesta mitään mikä on se näkymätön elämä minussa joka on kunnossa ja parempi kuin suurin osa Sionista Uskovat- Meit on pieni piiskuinen lauma joka on antautnut siihen Tielle joka Jeesus sanoi . Seura minua. Mutta se tie ei ole sitä mikä karismaattiset kulkevat ja lyö rintaan että taas mä pransin yhden syöpäsairaan ja tiedät kait että Jumala ei kadu vaikka Hän käyttää aasikin ja Juudaskin niin laita mölöt takaisin takapuoleen mistä se tule ja pidä vähän vähemmän ääntä niin sunTuomiosi ei vääryydessä tule olemaan niin suuri..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ilmeisesti olen kertonut ei fyysistä olemuksesta? Mutta et sinä voi maailmassa ymmärtää sen puolesta mitään mikä on se näkymätön elämä minussa joka on kunnossa ja parempi kuin suurin osa Sionista Uskovat- Meit on pieni piiskuinen lauma joka on antautnut siihen Tielle joka Jeesus sanoi . Seura minua. Mutta se tie ei ole sitä mikä karismaattiset kulkevat ja lyö rintaan että taas mä pransin yhden syöpäsairaan ja tiedät kait että Jumala ei kadu vaikka Hän käyttää aasikin ja Juudaskin niin laita mölöt takaisin takapuoleen mistä se tule ja pidä vähän vähemmän ääntä niin sunTuomiosi ei vääryydessä tule olemaan niin suuri..

No en ole niin tyhmä, että uskojsin purematta kaiken mitä joku palstalla kirjoittaa, täällä voi tehdä kuka mitä haluaa.

Luultavasti vihaisuutesi on sairauksistasi johtuvaa, uskon sen niin kuitenkin olevan.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole niin tyhmä, että uskojsin purematta kaiken mitä joku palstalla kirjoittaa, täällä voi tehdä kuka mitä haluaa.

Luultavasti vihaisuutesi on sairauksistasi johtuvaa, uskon sen niin kuitenkin olevan.

Lightning

ei pahalla mutta sairaissa on tiettyä vihaisuutta, joka johtuu sairaudesta. Jotkut voi jopa olla tyytyväisä ja joko tahallaan tai tiedostamattaan sanoa elekielellään sairastuneelle että iloitsee siitä kun näkee toisen sairaana tai pahoissa vaikeuksissa sairautensa takia esim. vaikeat parkinson-oireet kun näkee toisella niin voi olla siitä tyytyväinen jos on ollut kaunaa tai jotain jotakuta henkilöä kohtaan, joka aiheuttanut avioeron ja menyt avioeron ottaneen naisen kanssa naimisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Niin en minäkään . Mutta sellainen ero on. Minä jos valehtelen niin joudun helvettiin mutta teillä on anteeksipyytäminen ja armon taakse meneminen ja sentakia ette lopettaa valehteleminen. Valehteletko sinä ?? Tiedät mikä on synnin palkka ,, eix niin ??

• Toivon oikean epätodennäköisen jumalan olevan olemassa ja kostavan jesusianisteille epäjumalan palvelemisen pitkällisen, kivuliaan ja lopulta tappavan peräsuolisyövän muodossa.

• Anonyymi

Mitä helvettiä toiselle toivot niin voi olla että sinne itse päädyt.Sinut tiedetään useilta vuosilta mikä tapaus sinä olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä helvettiä toiselle toivot niin voi olla että sinne itse päädyt.Sinut tiedetään useilta vuosilta mikä tapaus sinä olet.

Terveenä kaikki nuo vuodet, vaikka moni uskonharhainen on minut helvettiin toivottanut.

• he-ma kirjoitti:

Terveenä kaikki nuo vuodet, vaikka moni uskonharhainen on minut helvettiin toivottanut.

Siitä olen todella huolissaan , että pysyt niinkuin minun ateistiäiti täysin terveenä ilman lääkettä kunnes täytti 68 ja silloin aorta katkes ! Se suurein verisuoni mahalta sydämeen ja 6 sek. niin oli poissa. Surullinen tapaus , joka ei koskaan tunnustanut Jeesusta , vaan pikemmin pilkasi , kuin sinä Rakas Hema.

Romanilainen Wurmbrand taas oli huolissaan , kun oli mennyt viikko hyvin ilman ongelmia ja kysyi että onko hän edes uskossa enää.
        JOKA Jumala rakastaa sen Hän kurittaa ja siit tiedän ettei Jumala sinua rakastaa , vaikka Hän halua sinua pelastaa , jos antaudut Hännelle..

• he-ma kirjoitti:

Minä en toivo rakas He-ma ,, Mutta sinne joudut jos et , tee parannusta. Laitat tämä toivon piikkiin tietysti.

Mikä kortti vedät esiin nyt sitten ?? Kun luet mitä kirjoitin sulle tän ketjun lopussa ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siitä olen todella huolissaan , että pysyt niinkuin minun ateistiäiti täysin terveenä ilman lääkettä kunnes täytti 68 ja silloin aorta katkes ! Se suurein verisuoni mahalta sydämeen ja 6 sek. niin oli poissa. Surullinen tapaus , joka ei koskaan tunnustanut Jeesusta , vaan pikemmin pilkasi , kuin sinä Rakas Hema.

Romanilainen Wurmbrand taas oli huolissaan , kun oli mennyt viikko hyvin ilman ongelmia ja kysyi että onko hän edes uskossa enää.
        JOKA Jumala rakastaa sen Hän kurittaa ja siit tiedän ettei Jumala sinua rakastaa , vaikka Hän halua sinua pelastaa , jos antaudut Hännelle..

Saviksen toisenuskoisten pilkkaaminen periytyy siis hänen ateistiäidiltään.

>>Tämän aloituksen poistettiin Luttersairastuneisiin palstalla., mitä laitoin äsken.<<

He-ma nimittelee meitä tavallaan.
        Savis puhuu "luttersairastuneista".

Sama henki (-valta).

• Anonyymi

"luttersairastuneita"?

Mitä ihmisten, jopa tosiuskovaistenkin heidän joukossaan, pilkkaamista tuo tuollainen on?
      Tuo jo todistaa hyvin vahvasti sen, että olet valehtelija ja olet ollut pahimman laatuinen koulukiusaaja, muiden kiusaaja jo lapsena.

• Etkö tiedä että Lutterusko vie ihmisen pois Jumalasta. Ja sinä puhut pilkkamisesta ?? Ja kiusamisesta jonka kautta haluat viedä huomioon nyt sitten ettei tule ilmi että sinulta puuttuu Uudestisyntymiseen joka ei Lutterilaisuus tuo eikä myöskään olet uskossa sanonta olet Uudestisyntynyt joka on valhe.. Kysy vaikka Jumalalta jos et usko minua.

Täällä näköjään harmittaa että mun vanhemmat oli ateisteja. hiiiii..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Etkö tiedä että Lutterusko vie ihmisen pois Jumalasta. Ja sinä puhut pilkkamisesta ?? Ja kiusamisesta jonka kautta haluat viedä huomioon nyt sitten ettei tule ilmi että sinulta puuttuu Uudestisyntymiseen joka ei Lutterilaisuus tuo eikä myöskään olet uskossa sanonta olet Uudestisyntynyt joka on valhe.. Kysy vaikka Jumalalta jos et usko minua.

Täällä näköjään harmittaa että mun vanhemmat oli ateisteja. hiiiii..

Jaså du Savis lider av sömnlöshet, så gör jag med.
        Olen ikäni ollut luterilainen, enkä kirkosta aio erota.
        Sinulta "uudelleen syntyneenä" ei uskoisi kuulevan tuollaisia kommentteja.
        Tunnen tai paremminkin tunsin erään helluntailaiset och hon oli suurin huijari ja varas, jonka ikinä olen tuntenut. Piti itseään hyvänä ja hurskaana uskovaisena mutta täysin sairas hän oli päästä än, rikollinen.
        Go to sleep my friend och sov gott! 🌞 anteeksi eikun ⛅🌛
        🦉

• Anonyymi kirjoitti:

Jaså du Savis lider av sömnlöshet, så gör jag med.
        Olen ikäni ollut luterilainen, enkä kirkosta aio erota.
        Sinulta "uudelleen syntyneenä" ei uskoisi kuulevan tuollaisia kommentteja.
        Tunnen tai paremminkin tunsin erään helluntailaiset och hon oli suurin huijari ja varas, jonka ikinä olen tuntenut. Piti itseään hyvänä ja hurskaana uskovaisena mutta täysin sairas hän oli päästä än, rikollinen.
        Go to sleep my friend och sov gott! 🌞 anteeksi eikun ⛅🌛
        🦉

Mistä revit tuollaista? Vaimo sanoi ja sano aina tuttaville. Ihme mies ?? Laittaa pää tyynylle ja nukahtaa heti ja joskus lauseissa vielä puhuen nukahtaa. Hae sinäkin Jumalan Rauha niin nukahdat !!
        Ikävä että olet katkeroinut uskonnollisiin huijariin !! Ei niitten kansssa kannattaa kulkea.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mistä revit tuollaista? Vaimo sanoi ja sano aina tuttaville. Ihme mies ?? Laittaa pää tyynylle ja nukahtaa heti ja joskus lauseissa vielä puhuen nukahtaa. Hae sinäkin Jumalan Rauha niin nukahdat !!
        Ikävä että olet katkeroinut uskonnollisiin huijariin !! Ei niitten kansssa kannattaa kulkea.

Tuo ei ole mikään siunaus, vaan sairaus, eli narkolepsia !

Tutulla on tuo sama, eikä hän saisi siksi ajaa edes autoa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole mikään siunaus, vaan sairaus, eli narkolepsia !

Tutulla on tuo sama, eikä hän saisi siksi ajaa edes autoa !

Tietoa:

Miten narkolepsia oireilee?
        Narkolepsia on keskushermostoperäinen unihäiriö, jonka keskeisiä oireita ovat poikkeava päiväaikainen väsymys, tahaton nukahtelu, katapleksia ja rikkonainen yöuni. Muita narkolepsian klassisia oireita ovat nukahtamis- ja heräämisvaiheen aistiharhat ja unihalvaukset.

Saako narkolepsia ajaa autoa?
        Minulla on narkolepsia. Voinko ajaa autoa? Ajamista pitää välttää, jos katapleksia ei ole täysin hallinnassa. Keskustele tästä lääkärisi kanssa ja tarkista mitä laissa sanotaan.

• Anonyymi

Savis.

Sinua on vuosikymmenet kehoitettu tekemään parannusta vääristä toimistasi, mutta sinä et ylpeydessäsi ja paisuneisuudessasi ole kuunnellut, etkä parannusta tehnyt vääristä toimistasi.

Onko nyt kuitenkin siis kyse tästä:

2 Kuulkaa, taivaat, ota korviisi, maa, sillä Herra puhuu: Minä kasvatin lapsia, sain heidät suuriksi, mutta he luopuivat minusta.
      3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
      4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
      5 Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.
      6 Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.

15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
      16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
      17 Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.

Eli niitätkö sinä Savis itse nyt sitä, mitä olet itse vuosikymmenet kylvänyt ?

• Niin olet rakas vihollinen kehottanut minua tehdä parannusta niinkuin myös kehoittat kaikki muut jotka minun rinnalla taistelee syntiä vastaan. Kehoitan sinua pistä mölöt pois ja antautua Jumalalle. Siis oikea ja saada ulos uuskarismaattinen epäjumala sydämestä joka vastustaa minua ja Maunoa ja moni muu. Taitaa sinä nykyään Rakas Paavalikin minun veljeni vastusta ja jonka kehoittat tekemään parannusta ? Vai mitä ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin olet rakas vihollinen kehottanut minua tehdä parannusta niinkuin myös kehoittat kaikki muut jotka minun rinnalla taistelee syntiä vastaan. Kehoitan sinua pistä mölöt pois ja antautua Jumalalle. Siis oikea ja saada ulos uuskarismaattinen epäjumala sydämestä joka vastustaa minua ja Maunoa ja moni muu. Taitaa sinä nykyään Rakas Paavalikin minun veljeni vastusta ja jonka kehoittat tekemään parannusta ? Vai mitä ??

Eli yhä vain jatkat valitsemallasi tiellä.

Omiin harhakuvitelmiisi perustuvia vääriä syytöksiä ja herjauksia vain loputtomasti.

Lisäksi se on nyt niin, että minä en ole niihin menestysteologian eksytyksiin eksynyt, vaan sinä itse Savis olet ne ottanut vastaan ja levität niitä kaiken aikaa täälläkin.

Nuo sinun itsesi omaksumat "synnittömyys" ja "täydellisyys" opit ovat menestysteologian perus oppeja, mutta sokeana sinä et edes sitä käsitä, etkä näe.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin olet rakas vihollinen kehottanut minua tehdä parannusta niinkuin myös kehoittat kaikki muut jotka minun rinnalla taistelee syntiä vastaan. Kehoitan sinua pistä mölöt pois ja antautua Jumalalle. Siis oikea ja saada ulos uuskarismaattinen epäjumala sydämestä joka vastustaa minua ja Maunoa ja moni muu. Taitaa sinä nykyään Rakas Paavalikin minun veljeni vastusta ja jonka kehoittat tekemään parannusta ? Vai mitä ??

Niin ja Savis.

Sinä et taistele syntiä vastaan, vaan sinä elät, siis elät jatkuvassa synnissä, siitä itse parannusta tekemättä.

Kyllä sinä olet innokas muiden syntien siivilöijä, syyttäen paljon ihan syyttömiäkin.

Mutta omille synneillesi ja väärille toimillesi sinä olet umpisokea.

Olet samassa tilassa, kuin ne sokeat fariseukset ja kirjanoppineet.

Joh. 9:41 Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".

Sinäkin sanot näkeväsi, vaikka olet umpisokea omille synneillesi, ja siten ja siksi syntisi pysyvät, etkä sinä niistä vapaudu.

Sinä et siis pyhity / pyhdistu yhtään mihinkään, sillä omien silmien ja korvien sulkeminen ei poista syntejä, ei todellakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli yhä vain jatkat valitsemallasi tiellä.

Omiin harhakuvitelmiisi perustuvia vääriä syytöksiä ja herjauksia vain loputtomasti.

Lisäksi se on nyt niin, että minä en ole niihin menestysteologian eksytyksiin eksynyt, vaan sinä itse Savis olet ne ottanut vastaan ja levität niitä kaiken aikaa täälläkin.

Nuo sinun itsesi omaksumat "synnittömyys" ja "täydellisyys" opit ovat menestysteologian perus oppeja, mutta sokeana sinä et edes sitä käsitä, etkä näe.

>>>Lisäksi se on nyt niin, että minä en ole niihin menestysteologian eksytyksiin eksynyt, vaan sinä itse Savis olet ne ottanut vastaan ja levität niitä kaiken aikaa täälläkin.<<<

Niin ?? Miten mene yhteen sen , että tuollainen satanistiuskovainen , joka toistaa satanistikäsikirjan täydellisesti ja muka ja toimii sen mukaan , vois olla menestysteologi niinkuin edellinen vastaus meni puhtaan satanistioppien mukaan.. Satanistit hyökkää juuri noin niitä vastaan joka tarjoaa Ristinkuoleman !! Toivon nyt että olet yksin kotona kun hajoitat jotain kun saat raivokohtaisen , kun savis kehtaa sustapuhuakuka olet kaikkien edessä..

ON vain muut jotka eivät kulke Jeesuksen Tie kohti Ristinkuolema kohti ja voisi olla mahdollisuus saada pois syntielämä joka sua niinkiehto että haukut minua kun tarjoan POIS synnistä elämä ja Puhtaan Elämän edessä täysin vapaa. Surkea olet ,, ettäs tiedät..

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja Savis.

Sinä et taistele syntiä vastaan, vaan sinä elät, siis elät jatkuvassa synnissä, siitä itse parannusta tekemättä.

Kyllä sinä olet innokas muiden syntien siivilöijä, syyttäen paljon ihan syyttömiäkin.

Joh. 9:41 Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".

Sinäkin sanot näkeväsi, vaikka olet umpisokea omille synneillesi, ja siten ja siksi syntisi pysyvät, etkä sinä niistä vapaudu.

Sinä et siis pyhity / pyhdistu yhtään mihinkään, sillä omien silmien ja korvien sulkeminen ei poista syntejä, ei todellakaan.

Te Parannusta tuosta !! Väärä ajattelutapa !!! Älä anna ihmisille lupa elää synneissä..

Siis rukoillaan Oikea Herätystä kansalle..

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja Savis.

Tuosta näkee että luulet olevasi parempi kuin Paavali joka ei pystynyt tekemään parannusta , kun kirjoitit.. >>>> , siitä itse parannusta tekemättä.<<<< Oletko päässyt itse itseään parannuksen tiellä lihassa pitkään ???

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Te Parannusta tuosta !! Väärä ajattelutapa !!! Älä anna ihmisille lupa elää synneissä..

Sitähän juuri olen sinulle yrittänyt vuosikausia sanoa, että:

Älä Savis elä synnissä, vaan tee parannus viimeinkin !

Nytkin haukuit ja herjasit minua ihan väärin tähän tapaan:

" tuollainen satanistiuskovainen , joka toistaa satanistikäsikirjan täydellisesti ja muka ja toimii sen mukaan "

En ole mikään satanistiuskovainen !

Ja tämä nyt on jo aivan sairasta:

" Toivon nyt että olet yksin kotona kun hajoitat jotain kun saat raivokohtaisen "

Nytkin kirjoitan ihan Rauhassa ja Rauhasta käsin sinulle, mutta sinä herhoissasi siis kuvittelet ihan muuta ja päinvastaista.

Älä Savis kuvittele niin, että vaikka sinulla itselläsi onkin tuo kova kiihko ja raivo ja viha, niin että minun kohdallani olisi samoin,

Minä en sodi ihmisiä vastaan, kuten sinä kiihkoissasi ja harhoissasi teet, laukoen siten herjauksia ja vääriä todistuksia lähimmäisistäsi kaiken aikaa ja siten tehden syntiä synnin päälle ja perään.

Lakkaa jo hyvä ihminen tuosta sairaasta toimintatavastasi !

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Minä en yhäkään ole vihollisesi, vaikka sinä itse niin harhoissasi kuvittelet ja pidät itse minua vihollisenasi.

Minulla ei ole vihaa sinua kohtaan, vaan sääliä vain ja säälin niitäkin, joita sinä väärillä sanoillasi ja herjauksillasi satutat kaiken aikaa ja siten lisäät omaa syntikuormaasi yhä vain lisää ja lisää.

Tässä kerrotaan sinun tapauksestasi:

Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,

6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":

7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,

8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on yhteiskunnassa lupa uskoa ja elää tavallaan (joskaan ei rikollisesti). Synti ei ole rikos. Toisenuskoiisuus ei ole rikos. Et sinä kiellä ihmisoikeuksia.

Et edes tunne luterilaista USKOa. Tiedät tai luulet tietäväsi jotain luterilaisuudesta. Kirkon papiston tai jäsenten elämä ja teot eivät ole sama asia kuin kirkon opin mukainen USKO.

Luterilaiset uskovat eivät ole uskossa kirkkoon, arkkipiispaan tai Martti Lutheriin, vaan Raamatun opin ja luterilaisen uskon mukaisesti Jeesukseen Kristukseen.

Sinä nimittelet tätä uskoa tunnustavia "luttersairastuneiksi". Voisitko määritellä mihin väitteesi perustuu? Kerro! Millä tavoin olemme luttersairaita? Millä tavoin sairaita ja miten sairaus liittyy M. Lutheriin? Onko meissä jokin viirus tai muu pöpö?

Hän oli syvällinen, hengellinen opettaja joka ei yhtään kumartanut valhetta. Te anabaptistit, ettekä juutalaisetkaan, pettäneet häntä hetkeäkään, hän näki tuon teissä elävän yhteisen vihanne Kristusta ja Hänen täyttä totuuttaan vastaan.

Hän kirjoitti tiukkaa tekstiä, sillä pilkatkaa yhdessä, mitä pilkaattekin, hän ei pätkääkään kumartanut Perkelettä eikä edes kätellyt teikäläistä huijarisaarnaajaa joka rasvainen käsi ojossa, maireasti hymyillen ja imelyyksiä viserrellen lähestyi häntä. Luther ei häneen koskenut vaan katsoi häntä suoraan silmiin ja sanoi: "Meissä on eri henki."

Tämä totuus pitää edelleenkin ja tämän voi lukea täällä lähes joka ketjussa. Teille tulee suorin sanoin ilmaista, että meillä on eri Herra ja meissä on eri Henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on yhteiskunnassa lupa uskoa ja elää tavallaan (joskaan ei rikollisesti). Synti ei ole rikos. Toisenuskoiisuus ei ole rikos. Et sinä kiellä ihmisoikeuksia.

Et edes tunne luterilaista USKOa. Tiedät tai luulet tietäväsi jotain luterilaisuudesta. Kirkon papiston tai jäsenten elämä ja teot eivät ole sama asia kuin kirkon opin mukainen USKO.

Luterilaiset uskovat eivät ole uskossa kirkkoon, arkkipiispaan tai Martti Lutheriin, vaan Raamatun opin ja luterilaisen uskon mukaisesti Jeesukseen Kristukseen.

Sinä nimittelet tätä uskoa tunnustavia "luttersairastuneiksi". Voisitko määritellä mihin väitteesi perustuu? Kerro! Millä tavoin olemme luttersairaita? Millä tavoin sairaita ja miten sairaus liittyy M. Lutheriin? Onko meissä jokin viirus tai muu pöpö?

Hän oli syvällinen, hengellinen opettaja joka ei yhtään kumartanut valhetta. Te anabaptistit, ettekä juutalaisetkaan, pettäneet häntä hetkeäkään, hän näki tuon teissä elävän yhteisen vihanne Kristusta ja Hänen täyttä totuuttaan vastaan.

Hän kirjoitti tiukkaa tekstiä, sillä pilkatkaa yhdessä, mitä pilkaattekin, hän ei pätkääkään kumartanut Perkelettä eikä edes kätellyt teikäläistä huijarisaarnaajaa joka rasvainen käsi ojossa, maireasti hymyillen ja imelyyksiä viserrellen lähestyi häntä. Luther ei häneen koskenut vaan katsoi häntä suoraan silmiin ja sanoi: "Meissä on eri henki."

Tämä totuus pitää edelleenkin ja tämän voi lukea täällä lähes joka ketjussa. Teille tulee suorin sanoin ilmaista, että meillä on eri Herra ja meissä on eri Henki.

Kyllä meillä on todellakin eri Herra, jos tutkitaan sitä oppi-isäänne ja hänen omia toimiaan, joita sinä vieläpä kehut !

Luther kidututti ja murhautti herästyliike kristittyjä !

Mitä Raamattu sanookaan murhaajasta ?

1. Joh. 3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

Opiskele oppi-isäsi historia, jonka lutherilainen kirkko on myöntänyt ja anteeksi pyytänyt:

Oppi-isänne Luther !

https://freepathways.wordpress.com/2010/09/13/anteeksipyynto-2010/

Tässä ote tuosta:

Luterilaisten anteeksipyynnön tausta
        Luterilaisen maailmanliiton yhdestoista yleiskokous kokoontui 20.-28.7.2010 Stuttgartissa. Yksi kokouksen pääaiheista oli historiallinen sovinto, luterilaisten kirkkojen anteeksipyyntö mennoniittien uskonyhteisöltä maailmanlaajuisesti. Kysymys on 1500-luvulta lähtien tapahtuneista anababtistien eli uudestikastajien vainoista, jotka johtivat Euroopassa raakaan väkivaltaan: mestauksiin, elävältä roviolla polttamisiin ja muihin maallisen hallinnon kirkkojen tuella harjoittamiin julmuuksiin. Toisin sanoen katolisen kirkon kahleista vapautuneet protestantit murhasivat toisia protestantteja ja käyttivät siinä katolisen kirkon inkvisitiosta tuttuja, mitä julmimpia menetelmiä.

Tässä tarkennusta noihin kidutuksiin ja tappamisiin:

Kertomukset väkivallasta tallella – Marttyyrien peili
        Tuhansia uudestikastettuja tuomittiin kuolemaan julmilla tavoilla. H
        eitä kidutettiin eri tavoin,
        poltettiin roviolla,
        mestattiin,
        hirtettiin,
        hukutettiin
        ja haudattiin elävältä.
        Heiltä riistettiin lapset ja omaisuus. Myös heidän teologisia kirjoituksiaan tuhottiin polttorovioilla.
        ---------------

Tässä ote tuolta anteeksipyynnöstä Lutherin toimista:

-------------

Kysymys on 1500-luvulta lähtien tapahtuneista anababtistien eli uudestikastajien vainoista, jotka johtivat Euroopassa raakaan väkivaltaan: mestauksiin, elävältä roviolla polttamisiin ja muihin maallisen hallinnon kirkkojen tuella harjoittamiin julmuuksiin.

Toisin sanoen katolisen kirkon kahleista vapautuneet protestantit murhasivat toisia protestantteja ja käyttivät siinä katolisen kirkon inkvisitiosta tuttuja, mitä julmimpia menetelmiä.

Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.
        -------------------------

Joten älä viitsi valehdella vastoin kirkkosi myöntämiä asioita Lutherista !!!

Ja nyt sitten mietitään sitä "eri Herra" asiaa !

Mitä Raamattu sanoo murhaajista ?

1. Joh. 3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Hedelmistä tunnemme puun !! Ja niin myös kirkkon oppi mitä se tuottaa. Eihän Oikea puu voi antaa mätiä hedelmiä..

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy Jumalalta miten olettte Luttersairaita !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kysy Jumalalta miten olettte Luttersairaita !!!

Byyyäääh, byääh...olen vauva savis. Kuka ottaa pois viestini.....minä itkupotkuraivaria teen, olen savis vauva.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitähän juuri olen sinulle yrittänyt vuosikausia sanoa, että:

Älä Savis elä synnissä, vaan tee parannus viimeinkin !

Nytkin haukuit ja herjasit minua ihan väärin tähän tapaan:

" tuollainen satanistiuskovainen , joka toistaa satanistikäsikirjan täydellisesti ja muka ja toimii sen mukaan "

En ole mikään satanistiuskovainen !

Ja tämä nyt on jo aivan sairasta:

" Toivon nyt että olet yksin kotona kun hajoitat jotain kun saat raivokohtaisen "

Nytkin kirjoitan ihan Rauhassa ja Rauhasta käsin sinulle, mutta sinä herhoissasi siis kuvittelet ihan muuta ja päinvastaista.

Älä Savis kuvittele niin, että vaikka sinulla itselläsi onkin tuo kova kiihko ja raivo ja viha, niin että minun kohdallani olisi samoin,

Minä en sodi ihmisiä vastaan, kuten sinä kiihkoissasi ja harhoissasi teet, laukoen siten herjauksia ja vääriä todistuksia lähimmäisistäsi kaiken aikaa ja siten tehden syntiä synnin päälle ja perään.

Lakkaa jo hyvä ihminen tuosta sairaasta toimintatavastasi !

No nyt sä jatkoit satanistien tapa ja et kääntänyt toinen poski tilaalle jos olisin ollut väärässä Pyhä Raamatun muka vaan annat palaaniinkuinOikea satanisti joka antaa takaisin rakas vihollinen. Jäit kiinni.

Tuossa sanoi nimittäin >>>
        Älä Savis kuvittele niin, että vaikka sinulla itselläsi onkin tuo kova kiihko ja raivo ja viha, niin että minun kohdallani olisi samoin, <<<

Et siis tunne itseä ollenkaan !! Tuossa nappasit juuri sen mitä kirjoitin susta.. hiii ..

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en yhäkään ole vihollisesi, vaikka sinä itse niin harhoissasi kuvittelet ja pidät itse minua vihollisenasi.

Minulla ei ole vihaa sinua kohtaan, vaan sääliä vain ja säälin niitäkin, joita sinä väärillä sanoillasi ja herjauksillasi satutat kaiken aikaa ja siten lisäät omaa syntikuormaasi yhä vain lisää ja lisää.

Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,

7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,

8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.

Minähän sanoin että et tunne itseä . Ja se johtuu siitä ,kun et kysy Jumalata minkälainen olet, Etkä kysy mitään muuta vaan kirjanoppineitten tavoin porskuttelet eteenpäin.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Minähän sanoin että et tunne itseä . Ja se johtuu siitä ,kun et kysy Jumalata minkälainen olet, Etkä kysy mitään muuta vaan kirjanoppineitten tavoin porskuttelet eteenpäin.

Sinä se vaan jatkat samaa rataa...

Voi voi sentään, se ei tiedä hyvää sinulle itsellesi Savis.

Tässä lisää tilanteestasi, eikä tässä nyt puhuta varsinaisesti lihallisesta haureudesta, vaan hengellisestä:

21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meillä on todellakin eri Herra, jos tutkitaan sitä oppi-isäänne ja hänen omia toimiaan, joita sinä vieläpä kehut !

Luther kidututti ja murhautti herästyliike kristittyjä !

Mitä Raamattu sanookaan murhaajasta ?

Opiskele oppi-isäsi historia, jonka lutherilainen kirkko on myöntänyt ja anteeksi pyytänyt:

Oppi-isänne Luther !

https://freepathways.wordpress.com/2010/09/13/anteeksipyynto-2010/

Tässä ote tuosta:

Luterilaisten anteeksipyynnön tausta
        Luterilaisen maailmanliiton yhdestoista yleiskokous kokoontui 20.-28.7.2010 Stuttgartissa. Yksi kokouksen pääaiheista oli historiallinen sovinto, luterilaisten kirkkojen anteeksipyyntö mennoniittien uskonyhteisöltä maailmanlaajuisesti. Kysymys on 1500-luvulta lähtien tapahtuneista anababtistien eli uudestikastajien vainoista, jotka johtivat Euroopassa raakaan väkivaltaan: mestauksiin, elävältä roviolla polttamisiin ja muihin maallisen hallinnon kirkkojen tuella harjoittamiin julmuuksiin. Toisin sanoen katolisen kirkon kahleista vapautuneet protestantit murhasivat toisia protestantteja ja käyttivät siinä katolisen kirkon inkvisitiosta tuttuja, mitä julmimpia menetelmiä.

Tässä tarkennusta noihin kidutuksiin ja tappamisiin:

Kertomukset väkivallasta tallella – Marttyyrien peili
        Tuhansia uudestikastettuja tuomittiin kuolemaan julmilla tavoilla. H
        eitä kidutettiin eri tavoin,
        poltettiin roviolla,
        mestattiin,
        hirtettiin,
        hukutettiin
        ja haudattiin elävältä.
        Heiltä riistettiin lapset ja omaisuus. Myös heidän teologisia kirjoituksiaan tuhottiin polttorovioilla.
        ---------------

Tässä ote tuolta anteeksipyynnöstä Lutherin toimista:

-------------

Kysymys on 1500-luvulta lähtien tapahtuneista anababtistien eli uudestikastajien vainoista, jotka johtivat Euroopassa raakaan väkivaltaan: mestauksiin, elävältä roviolla polttamisiin ja muihin maallisen hallinnon kirkkojen tuella harjoittamiin julmuuksiin.

Toisin sanoen katolisen kirkon kahleista vapautuneet protestantit murhasivat toisia protestantteja ja käyttivät siinä katolisen kirkon inkvisitiosta tuttuja, mitä julmimpia menetelmiä.

Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.
        -------------------------

Joten älä viitsi valehdella vastoin kirkkosi myöntämiä asioita Lutherista !!!

Ja nyt sitten mietitään sitä "eri Herra" asiaa !

Mitä Raamattu sanoo murhaajista ?

1. Osoita juridisesti ne rikokset jotka Luther ITSE teki. Syytät Lutheria joidenkin kannattajiensa rikoksista ja nimeät ne kaikki "Lutherin" rikoksiksi.

YHTÄKÄÄN yksilöityä tapausta, johon LUTHER ITSE olisi syyllistynyt, et osoita.

2. >>Joten älä viitsi valehdella vastoin kirkkosi myöntämiä asioita Lutherista !!!<<

Osoita selkeästi MITÄ olen VALEHDELLUT. Mitä valhetta oli viestissäni, jota väität valheeksi? Mitä valhetta, koskien M. Lutheria, sisälsi tämä viesti:

>>Jokaisella ihmisellä on yhteiskunnassa lupa uskoa ja elää tavallaan (joskaan ei rikollisesti). Synti ei ole rikos. Toisenuskoisuus ei ole rikos. Et sinä kiellä ihmisoikeuksia.

Hän kirjoitti tiukkaa tekstiä, sillä pilkatkaa yhdessä, mitä pilkkaattekin, hän ei pätkääkään kumartanut Perkelettä eikä edes kätellyt teikäläistä huijarisaarnaajaa joka rasvainen käsi ojossa, maireasti hymyillen ja imelyyksiä viserrellen lähestyi häntä. Luther ei häneen koskenut vaan katsoi häntä suoraan silmiin ja sanoi: "Meissä on eri henki."

Tämä totuus pitää edelleenkin ja tämän voi lukea täällä lähes joka ketjussa. Teille tulee suorin sanoin ilmaista, että meillä on eri Herra ja meissä on eri Henki.<<?

Mitä valhetta ed. viesti sisälsi?

3. Syytät minua valehtelusta, "vastoin kirkkoni myöntämiä tosiasioita Lutherista".

4. >>Toisin sanoen katolisen kirkon kahleista vapautuneet protestantit murhasivat toisia protestantteja<<

Eiväthän anabaptistit olleet protestantteja = luterilaisia, vaan protestanttista uskonpuhdistusta ja itse uskonpuhdistajaa vastaan hyökkääviä anabaptisteja! Ihan eri kuppikunta!

Se protestoiva "protestantti" kun oli M. Luther itse! Te tulitte joukkoon mukaan myöhemmin, Lutherin siivelle, samalla (kuin Juudas), katalasti toimien hänen uskonpuhdistustaan vastaan.

5. >>Joten älä viitsi valehdella vastoin kirkkosi....<<

Minulla ei ole kirkkoa. Uskon Jeesukseen, en kivitaloihin. Kivitalot voivat palvella Jeesusta, mutta jos ne eivät palvele, ei niihin tarvitse mennä.

Olen teidän, helluntailaisten, uskonnon uhri (edelleen). Kuuntelin jo pikkulapsena Saalemin penkissä näitä vihavuodatuksianne kristittyjä vastaan.

Jeesustakin "te" kielsitte kutsumasta "Kristukseksi", oli kuulemma katolilaisten ja luterilaisten pappien keksimä valhenimi. Jeesusta sai kutsua vain "Jeesukseksi".

Tosin sekään EI ollut Hänen Nimensä, vaan ihan oikea Nimensä on Jeshua.

Tietysti kielsitte, koska olitte vapaamuurareita, joilla ei ole kristusta. Tämän olen, monen muun seikan ohella, tajunnut myöhemmin.

Luterilaisia virsiä te olette pilkanneet "Saatanan virsiksi" (Hgin Saalem, päälle 20 v sitten. Pilkkaajana muuan vanhimmistonne jäsen, jonka te, suu vaahdoten, lopulta poistitte mikrofonin takaa).

Kristittyjen ristejä te pilkkaatte. Netmissiossa tiedustelitte, että jos Jeesus olisi tapettu giljotiinilla, kantaisinko silloin pientä giljotiinia kaulallani.

Olette "Israelin ystäviksi" naamioituneita antisemitistejä. Netmission Hollituvassa oli aikoinaan parikin 500 sivun mittaista, juutalaisia pilkkaavaa ketjua, jotka sitten pilkattuanne heititte "bittiavaruuteen". Foorumin puolijuutalaiset jäsenet olivat laumakiusaamistenne jatkuva kohde. Kirjautumattomille näkymättömässä "Hollituvassa", tietenkin.

Minun Herrani On suomeksi Nimeltään Jeesus Kristus.
        Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        Herra Sebaot.

Kuka teidän herranne on?

• Anonyymi kirjoitti:

1. Osoita juridisesti ne rikokset jotka Luther ITSE teki. Syytät Lutheria joidenkin kannattajiensa rikoksista ja nimeät ne kaikki "Lutherin" rikoksiksi.

2. >>Joten älä viitsi valehdella vastoin kirkkosi myöntämiä asioita Lutherista !!!<<

Osoita selkeästi MITÄ olen VALEHDELLUT. Mitä valhetta oli viestissäni, jota väität valheeksi? Mitä valhetta, koskien M. Lutheria, sisälsi tämä viesti:

>>Jokaisella ihmisellä on yhteiskunnassa lupa uskoa ja elää tavallaan (joskaan ei rikollisesti). Synti ei ole rikos. Toisenuskoisuus ei ole rikos. Et sinä kiellä ihmisoikeuksia.

Hän kirjoitti tiukkaa tekstiä, sillä pilkatkaa yhdessä, mitä pilkkaattekin, hän ei pätkääkään kumartanut Perkelettä eikä edes kätellyt teikäläistä huijarisaarnaajaa joka rasvainen käsi ojossa, maireasti hymyillen ja imelyyksiä viserrellen lähestyi häntä. Luther ei häneen koskenut vaan katsoi häntä suoraan silmiin ja sanoi: "Meissä on eri henki."

Tämä totuus pitää edelleenkin ja tämän voi lukea täällä lähes joka ketjussa. Teille tulee suorin sanoin ilmaista, että meillä on eri Herra ja meissä on eri Henki.<<?

3. Syytät minua valehtelusta, "vastoin kirkkoni myöntämiä tosiasioita Lutherista".

4. >>Toisin sanoen katolisen kirkon kahleista vapautuneet protestantit murhasivat toisia protestantteja<<

Eiväthän anabaptistit olleet protestantteja = luterilaisia, vaan protestanttista uskonpuhdistusta ja itse uskonpuhdistajaa vastaan hyökkääviä anabaptisteja! Ihan eri kuppikunta!

Se protestoiva "protestantti" kun oli M. Luther itse! Te tulitte joukkoon mukaan myöhemmin, Lutherin siivelle, samalla (kuin Juudas), katalasti toimien hänen uskonpuhdistustaan vastaan.

Minulla ei ole kirkkoa. Uskon Jeesukseen, en kivitaloihin. Kivitalot voivat palvella Jeesusta, mutta jos ne eivät palvele, ei niihin tarvitse mennä.

Olen teidän, helluntailaisten, uskonnon uhri (edelleen). Kuuntelin jo pikkulapsena Saalemin penkissä näitä vihavuodatuksianne kristittyjä vastaan.

Jeesustakin "te" kielsitte kutsumasta "Kristukseksi", oli kuulemma katolilaisten ja luterilaisten pappien keksimä valhenimi. Jeesusta sai kutsua vain "Jeesukseksi".

Tietysti kielsitte, koska olitte vapaamuurareita, joilla ei ole kristusta. Tämän olen, monen muun seikan ohella, tajunnut myöhemmin.

Luterilaisia virsiä te olette pilkanneet "Saatanan virsiksi" (Hgin Saalem, päälle 20 v sitten. Pilkkaajana muuan vanhimmistonne jäsen, jonka te, suu vaahdoten, lopulta poistitte mikrofonin takaa).

Kristittyjen ristejä te pilkkaatte. Netmissiossa tiedustelitte, että jos Jeesus olisi tapettu giljotiinilla, kantaisinko silloin pientä giljotiinia kaulallani.

Olette "Israelin ystäviksi" naamioituneita antisemitistejä. Netmission Hollituvassa oli aikoinaan parikin 500 sivun mittaista, juutalaisia pilkkaavaa ketjua, jotka sitten pilkattuanne heititte "bittiavaruuteen". Foorumin puolijuutalaiset jäsenet olivat laumakiusaamistenne jatkuva kohde. Kirjautumattomille näkymättömässä "Hollituvassa", tietenkin.

Herra Sebaot.

Kuka teidän herranne on?

Paljastuit kun aloit syyttä minua sinä antijeesus !!!

Vai noin alkoi sitten sä raivoa ja hajottaa asunnon ,, tuon temppelin jossa asut että jo 4 oli pakko aamulla herää ,, mulla on taas aikainen herätys kun vien Vantaan lentokentään tuttuja.

Joo tiukka texti esittin Lutteria kohtiin ja hänen opetuslapset alkoi raivoa kun hänet paljastettiin. Muuten >>
        Uskonpuhdistus on valhe koska usko ei voi puhdistaa . Joko usko ihmisellä on tai sitten ei . Väärä uskoiset pitää tyhjentyä kokonaan että Oikea Uskoa voi tulla ja siihen on pitkä matka niille jotka ovat sairastuneet Lutteruskoon joka vauvajumala pitää tiukkaasti kiinni heitä.. ja on noita antijeesuksia niinkuin sinä rakas antijeesus joka tekee raivoissaan työtä hänelle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra Sebaot.

Kuka teidän herranne on?

Oletko sinä tyhmä, vai yritätkö vain heittääntyä sellaiseksi ?

Kirjoitit näet seuraavaa:

" 1. Osoita juridisesti ne rikokset jotka Luther ITSE teki. Syytät Lutheria joidenkin kannattajiensa rikoksista ja nimeät ne kaikki "Lutherin" rikoksiksi.

YHTÄKÄÄN yksilöityä tapausta, johon LUTHER ITSE olisi syyllistynyt, et osoita. "

Vastaan tuohon lyhyellä kysymyksellä !

Onko siis Hitler syytön juutalaisten kansanmurhaan, kun hänkään ei itse tappanut juutalaisia, vaan laittoi muut sen tekemään ???

Vastaa vain tähän, niin asia on käsitelty loppuun !

Ja kuten JO tuossa lainasin, niin luterilainen kirkko itse on myöntänyt nuo hirmutyöt !!!

Ja jopa Luther itse on sanonut asiat !

Ne eivät ole minun, eikä myöskään hellareiden sanoja, minä en ole hellari !!!

Joten syyllistyit syntiin, kun syytit minua vastoin totuutta !

Lisäksi syytät minua toisten kirjoituksista, joten syntiä synnin päälle, ja vain ja ainoastaan omiin harhakuvitelmiisi ja luulotteluihisi perustuen !

No, ei kai kaltaiseltasi kieroilijalta muuta voi odottaakkaan, viittaan nyt tuohon Lutherin muka syyttömyyteen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra Sebaot.

Kuka teidän herranne on?

" 1. Osoita juridisesti ne rikokset jotka Luther ITSE teki. Syytät Lutheria joidenkin kannattajiensa rikoksista ja nimeät ne kaikki "Lutherin" rikoksiksi.

YHTÄKÄÄN yksilöityä tapausta, johon LUTHER ITSE olisi syyllistynyt, et osoita. "

Onko siis Hitler syytön juutalaisten kansanmurhaan, kun hänkään ei itse tappanut juutalaisia, vaan laittoi muut sen tekemään ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei "laiteta" tekemään mitään.
        Kukin valitsee ja tekee itse omat tekonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei "laiteta" tekemään mitään.
        Kukin valitsee ja tekee itse omat tekonsa.

Eli nyt sinä haluat sanoa niin, että Hitler oli täysin syytön juutalaisten kiduttamisiin ja massamurhiin !

Oletko nyt ihan tosissasi ?

Herää jo viimein noista harhoistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli nyt sinä haluat sanoa niin, että Hitler oli täysin syytön juutalaisten kiduttamisiin ja massamurhiin !

Oletko nyt ihan tosissasi ?

Herää jo viimein noista harhoistasi.

En ole sanonut Hitleristä sanaakaan.
        Ettekö te helluntaiperkeleet kykene vähäänkään totuuteen?

Kyse oli Lutherista. Hän ei ole "laittanut" ketään tekemään yhtään mitään.

Maailma on monenlaisia julistuksia täynnä. Vaikka joku katolta huutaisi, että tappakaa joka jude tai anabaptisti, niitä ei ole pakko kuunnella eikä noudattaa.

Kukin päättää itse. Tekee tai jättää tekemättä.

Tunnustan lutherilaista vanhurskauttamisoppia ja uskoa. En ota kantaa hänen muihin puheisiinsa, ne eivät sisälly luterilaiseen kristinopiin.

Et erottele asioita toisistaan vaan haluat eksyttää ihmisiä luulemaan, että Lutherin mielipiteet ja puheet esim. juutalaisista olisivat osa kirkon messukaavaa.

Jumala, eli Usko on erikseen, niin myös Keisari, eli poliiikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma on monenlaisia julistuksia täynnä. Vaikka joku katolta huutaisi, että tappakaa joka jude tai anabaptisti, niitä ei ole pakko kuunnella eikä noudattaa.

Tunnustan lutherilaista vanhurskauttamisoppia ja uskoa. En ota kantaa hänen muihin puheisiinsa, ne eivät sisälly luterilaiseen kristinopiin.

Et erottele asioita toisistaan vaan haluat eksyttää ihmisiä luulemaan, että Lutherin mielipiteet ja puheet esim. juutalaisista olisivat osa kirkon messukaavaa.

Menee jo todella säälittäviksi nämä sinun selittelysi !

Eikö itseäsi yhtään hävetä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther on rakentanut koko luterilaisuuden oppirakennelman ja ilmoittautumalla luterilaiseksi ihminen ilmoittautuu uskomaan siihen Lutherin oppirakennalmaan !

Sinä vaikutat olevan ristiriidassa jopa itse itsesi kanssa !

Eli:

1) Ensin ilmoitat olevasi luterilainen ja siten tunnustaudut ihan itse uskomaan luterilaiseen oppirakennelmaan !

2) Seuraavassa sinä jo sitten ilmoitatkin, että et uskokkaan kuten luther on opettanut ja omalla, siis omalla esimerkillään näyttänyt käytännön tasolla, eli vainoamalla ja kidututtamalla ja tapattamalla ns. anabaptisteja !

Yritän nyt edes itse päättää se, mihin kuulut ja mihin uskot !

Ja on todella siis säälittävää se, että sinä yrität kieltää sen, mikä tiedetään jopa lutherin omista kirjoituksista, eli hänen antamistaan ohjeista seuraajilleen, noihin karmeisiin toimiin !

• Anonyymi

Jaa että lähdit täältä vinoilemaan luterilaisille.
      Olipas tosi kristillistä lapsellisuutta.
      Ja olosi tuntuu nyt oikein kristillisestä niinkö?!

• Kristillistä tunne tulee aina kun varoitan Lutterista.

• Anonyymi

Varmaankin ihan yhtä kristilliseltä, kuin niiden luterilaisten, jotka suoltavat täällä saastaa päivästä toiseen.

Eikö vain ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin ihan yhtä kristilliseltä, kuin niiden luterilaisten, jotka suoltavat täällä saastaa päivästä toiseen.

Eikö vain ?

Luterilaiset täällä ainoastaan vastaavat teidän hyökkäyksiinne. Se its esaasta lähtee teistä, helluntailaisista, kuten tämäkin vihaketjunne.

- Teikäläisen saviksen, luterilaisia uskovia nimittelevä aloitus.
        - Johon, kun rikosuhrinne vastasivat, te laumana tulitte tukemaan saviksen hyökkäystä, kristittyjä vastaan.
        - Johon, kun vastaamme, te uhriutatte itsenne.

• Anonyymi kirjoitti:

Luterilaiset täällä ainoastaan vastaavat teidän hyökkäyksiinne. Se its esaasta lähtee teistä, helluntailaisista, kuten tämäkin vihaketjunne.

- Johon, kun rikosuhrinne vastasivat, te laumana tulitte tukemaan saviksen hyökkäystä, kristittyjä vastaan.

Tottakai Hekkuntailaiset tietää Jumalan Tahtoa. Antaudu myös rakas vihollinen. Muuten,, ei ollut hyökkäys vaan varoitus Lutterista joka ei vie jäseneet seuramaan Jeesusta Ristinkuolemaan. Ja kun Lutter jäi ilman Ristinkuoleman ja kehitteli tilalle vauvajumalan joka mukamas hoitele vauvoja niin jäi surullisesti kyllä Lutter ulkopuolella kaikken ja pysyi lihassa tappamaan talopoikaisia ja Juutalainen ja nyt sitten toinen mun rakas vihollinen sano etä syytän vaikka mävain varoitan rakkaat Lutterilaisia ja yritän saada heitä herämään..

Olkaa niin siunattuja te rakkaat Lutterilaiset ,, te ja teidän perheet.. !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

Yöllä olisi hyvä nukkua ja ikäihmisten jopa päivällä !

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tottakai Hekkuntailaiset tietää Jumalan Tahtoa. Antaudu myös rakas vihollinen. Muuten,, ei ollut hyökkäys vaan varoitus Lutterista joka ei vie jäseneet seuramaan Jeesusta Ristinkuolemaan. Ja kun Lutter jäi ilman Ristinkuoleman ja kehitteli tilalle vauvajumalan joka mukamas hoitele vauvoja niin jäi surullisesti kyllä Lutter ulkopuolella kaikken ja pysyi lihassa tappamaan talopoikaisia ja Juutalainen ja nyt sitten toinen mun rakas vihollinen sano etä syytän vaikka mävain varoitan rakkaat Lutterilaisia ja yritän saada heitä herämään..

Savis on pissis.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

On sulla sönkötykset. Mahtaa kerran olla naurussa pitelemistä, kun käyt niitä läpi Jeesuksen kanssa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ajabaja Savis! Jaa että pelkkä vinoilu ei riittänyt? 🖕👊👍

• Anonyymi

Oho no jos henki uhkaa poistua niin ainahan voi lutteria siteerata, se avaa portit!

Lutteri makaa lähtösuoralla ja hokee, "olen kastettu olen pelastuva" !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho no jos henki uhkaa poistua niin ainahan voi lutteria siteerata, se avaa portit!

Luterilaiset eivät siis kristittyinä pelasti?
        Sittenhän et sinäkään kristittynä pelastu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaiset eivät siis kristittyinä pelasti?
        Sittenhän et sinäkään kristittynä pelastu!

En varmasti pelastu ilman uudestisyntymistä.

Kristitty -sana ei merkitse yhtään mitään ilman edellämainittua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther ei ikinä sanoisi "Olen kastettu ja (vain) siksi pelastuva".

Ihan tarkoituksella laitat Lutherin sanoiksi joidenkin yksilöluterilaisten, jopa joidenkin pappien väärät luulot ja pintapuoliset tulkinnat lutherilaisesta pelastusopista.

Luther lyhensi koko vanhurskauttamisopin näiksi sanoiksi:
        "Yksin uskosta. Yksin armosta. Yksin Kristuksen teon kautta."

Nämä kolme siis YHDESSÄ: usko, armo ja Kristus. Ei yksikään ilman noita kahta muuta.

- Usko, ilman Jumalan armoa ja Kristusta olisi vain villiä uskomista johonkin, mihin vain, vailla taivaallista kiinnekohtaa.
        - Pelkkä armoon luottaminen, ilman uskoa Kristukseen, Jumalan sanan mukaan, ei pelasta.
        - Kristus, pelkällä olemassaolollaan ei pelasta, ellei ihminen Jumalan armosta saa uskoa Häneen ja uskon kautta vastaanottaa Hänen pelastustekonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther ei ikinä sanoisi "Olen kastettu ja (vain) siksi pelastuva".

Ihan tarkoituksella laitat Lutherin sanoiksi joidenkin yksilöluterilaisten, jopa joidenkin pappien väärät luulot ja pintapuoliset tulkinnat lutherilaisesta pelastusopista.

Luther lyhensi koko vanhurskauttamisopin näiksi sanoiksi:
        "Yksin uskosta. Yksin armosta. Yksin Kristuksen teon kautta."

Nämä kolme siis YHDESSÄ: usko, armo ja Kristus. Ei yksikään ilman noita kahta muuta.

- Usko, ilman Jumalan armoa ja Kristusta olisi vain villiä uskomista johonkin, mihin vain, vailla taivaallista kiinnekohtaa.
        - Pelkkä armoon luottaminen, ilman uskoa Kristukseen, Jumalan sanan mukaan, ei pelasta.
        - Kristus, pelkällä olemassaolollaan ei pelasta, ellei ihminen Jumalan armosta saa uskoa Häneen ja uskon kautta vastaanottaa Hänen pelastustekonsa.

Voi tuota umpisokeutta !

Luterilaisuudessa seurakuntaan liitetään vauva, vesikasteessa ja vauva pelastuu sen kasteen kautta ja avulla !

Siis.

1) Ilman omakohtaista uskoa !

2) Ilman omakohtaista ilosanomaan ja siten armoon luottamista !

3) Ei vauva, eikä pieni lapsikaan siis voi millään henk koht uskoa, kun ei vielä millään voi ilosanomaa ymmärtää !

Joten !

Vauva ja pieni lapsia ja vanhempikin siis pelastuu vesikasteen avulla ja toisten ihmisten "uskon" avulla mukamas, vaikka Raamattu selvästi sanoo, että pelastumiseen vaaditaan omakohtainen usko !

Lisäksi Jeesus sanoo selvästi sen, että ihmisen tulee uudestisyntyä evankeliumin sanan kautta ja avulla !

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa"

1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää;
        !!!
        sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.
        !!!

Joten se nyt oikeasti on niin, että kun koko perusta on väärä, niin se mitä sen päälle rakennetaan, ei voi millään olla enää suoraa ja oikeaa !

Luterilaisuuden ja katolilaisuuden perusta ja pohja on siis ns. "vauvakaste pelastaa" oppi !

• Anonyymi kirjoitti:

Voi tuota umpisokeutta !

Luterilaisuudessa seurakuntaan liitetään vauva, vesikasteessa ja vauva pelastuu sen kasteen kautta ja avulla !

Siis.

3) Ei vauva, eikä pieni lapsikaan siis voi millään henk koht uskoa, kun ei vielä millään voi ilosanomaa ymmärtää !

Joten !

Vauva ja pieni lapsia ja vanhempikin siis pelastuu vesikasteen avulla ja toisten ihmisten "uskon" avulla mukamas, vaikka Raamattu selvästi sanoo, että pelastumiseen vaaditaan omakohtainen usko !

Lisäksi Jeesus sanoo selvästi sen, että ihmisen tulee uudestisyntyä evankeliumin sanan kautta ja avulla !

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa"

1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää;
        !!!
        !!!

Joten se nyt oikeasti on niin, että kun koko perusta on väärä, niin se mitä sen päälle rakennetaan, ei voi millään olla enää suoraa ja oikeaa !

Luterilaisuuden ja katolilaisuuden perusta ja pohja on siis ns. "vauvakaste pelastaa" oppi !

Niinpä !!
        Mark. 16:16

Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tuota umpisokeutta !

Siis.

Joten !

!!!
        !!!

Tuo ei ole luterilaisuuden oppi, vaan helluntailaisten esittämä' väännös luterilaisesta opista.

Te ette ole edes sokeita, vaan tietoisia valehtelijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole luterilaisuuden oppi, vaan helluntailaisten esittämä' väännös luterilaisesta opista.

No, kerrotko nyt sitten sen, että mikä siinä oli väärää /vääristelyä / valhetta ?

Siis mikä ei pidä opillisesti ja käytännön tasolla paikkansa ?

Haluan todella kuulla sen !

Toki tiedän sen, että luterilaiseksi itseään nimittävillä on paljon eri opillisia variaatioita esim. siitä, että mitä vauvakasteessa tapahtuu.

Mutta käsittääkseni tuo kirjoittamani on kirkon oppirakennelman mukainen.

Siis ydin on se, että vauva ja pieni lapsikin pelastuu sen kasteen vuoksi.

Käytännössä se näkyy siinä, että kastamatonta vauvaa ei ainakaan ennen saanut haudata kirkon "siunattuun maahan" "haudan lepoon" !

En tiedä enää nykyään, kun kirkko on niin paljon maallistunut ja naisetkin ovat pappeina, kuten myös homot ja lesbotkin, ja heitä vihitään "avioon" kirkoissa.

Mutta perus luterilainen oppi ei ole ollut tuollainen ainakaan aiemmin.

Mutta haudataanoko siis kirkon hautuumaalle "pakanoita", eli niitä, joita ei ole kirkossa kastettu ?

Ei minun tietääkseni !

Ja se kertoo ja todistaa kirjoitukseni todeksi, eli "vauvakaste pelastaa" oppi on perusta luterilaisessa kirkossa.

Eikä kuten tulisi olla, eli ei muuta pohjaa, eikä perustusta voi olla, kuin Kristus.

1. Kor. 3:11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

• Anonyymi kirjoitti:

No, kerrotko nyt sitten sen, että mikä siinä oli väärää /vääristelyä / valhetta ?

Siis mikä ei pidä opillisesti ja käytännön tasolla paikkansa ?

Haluan todella kuulla sen !

Toki tiedän sen, että luterilaiseksi itseään nimittävillä on paljon eri opillisia variaatioita esim. siitä, että mitä vauvakasteessa tapahtuu.

Mutta käsittääkseni tuo kirjoittamani on kirkon oppirakennelman mukainen.

Siis ydin on se, että vauva ja pieni lapsikin pelastuu sen kasteen vuoksi.

Käytännössä se näkyy siinä, että kastamatonta vauvaa ei ainakaan ennen saanut haudata kirkon "siunattuun maahan" "haudan lepoon" !

En tiedä enää nykyään, kun kirkko on niin paljon maallistunut ja naisetkin ovat pappeina, kuten myös homot ja lesbotkin, ja heitä vihitään "avioon" kirkoissa.

Mutta perus luterilainen oppi ei ole ollut tuollainen ainakaan aiemmin.

Mutta haudataanoko siis kirkon hautuumaalle "pakanoita", eli niitä, joita ei ole kirkossa kastettu ?

Ei minun tietääkseni !

Ja se kertoo ja todistaa kirjoitukseni todeksi, eli "vauvakaste pelastaa" oppi on perusta luterilaisessa kirkossa.

Eikä kuten tulisi olla, eli ei muuta pohjaa, eikä perustusta voi olla, kuin Kristus.

1. Kor. 3:11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

Minäkin haluan kuulla sen ja myös mitä Vauva usko ja sano pappille >>, että haluan että kastat minua.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se on Pyhä Raamatun opetus. Etkö osa lukea ?? Vai heitäydytkö vauvaksi ja sanot että papit opettaa eikä Pyhä Raamattu >>

Joh. 8:32
        ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
        Joh. 8:33
        He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
        Joh. 8:36
        Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

Siis >>> Mark. 16:16

Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ja NIINKUIN TUNTEMATON KIRJOITTI PYHÄSTÄ RAAMATUSTA SINULLE JONKA SÄ VALEHTELET ON HELLUNTAILAISTEN KIRJOITTAMA >>

!!!
        !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lutterin kirkon oppi tunnetaan mitä se on jäsenkansan mielissä, kyllä viissataa vuotta on sen kertonut ihan riittävällä tarkkuudella !

Eli älä puhu roskaa enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lutterin kirkon oppi tunnetaan mitä se on jäsenkansan mielissä, kyllä viissataa vuotta on sen kertonut ihan riittävällä tarkkuudella !

Eli älä puhu roskaa enempää.

Luterilaisella kirkolla on tarkka oppinsa, toisin kuin teillä Saalemissa.

Se mitä "jäsenkansa" opista kuvittelee ei ole oppi.
        Se mitä yksilöjäsenet tai -papit tekevät, ei ole oppi.

Ette edes käsitä mitä opilla tarkoitetaan! Koko käsite on teille vieras.

Itse ette ole kosksan halunneet rehellisesti opilla täsmentää mitä ja mihin te uskotte. Yksi teistä opettaa yhtä, toinen kumoaa tämän ja molemmille te määkäsette "Aamen!"

Teillä ei siis myöskään ole uskontunnustusta. Kiellätte kristinuskon kolme uskontunnusta, jotka määrittrlevät kristityn: Apostolisen, Nikean sekä Athanasioksen uskontunnustukset.

Joka ne täysin tunnustaa on kristinuskoinen, eli kristitty. Joka kieltää yhdenkin kohdan, tai opettaa siitä toisin, ei ole kristinuskoinen. Te saalemeissanne (Iso Kirja ja jenkkilaitokset) olette suorastaan koulutetut "opettamaan ihan hiukan toisin".

Kristinuskolla tarkoitetaan vanhan Katolisen kirkon varhaisimpien kirkolliskokousten määrittelemää kristinoppia. Noissa kirkolliskokouksissa täsmällisesti synnytettiin ja luotiin usko nimeltä kristinusko. Tämän uskon kolme peruskohtaa ovat kaikilla kristityillä samat.

- Tunnustamme Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan: Isän, Pojan ja Pyhän Hengen.
        - Tunnustamme pelastuvamme ainoastaan uskon kautta Jeesus Kristuksen sovitustyöhön.
        - Tunnustamme yhden kasteen.

Ed. mainitut uskontunnustukset tarkentavat nämä uskon opinkohdat.

Villit tulkinnat "Uudesta testamentista" eivät ole kristinoppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ette ole kosksan halunneet rehellisesti opilla täsmentää mitä ja mihin te uskotte. Yksi teistä opettaa yhtä, toinen kumoaa tämän ja molemmille te määkäsette "Aamen!"

Teillä ei siis myöskään ole uskontunnustusta. Kiellätte kristinuskon kolme uskontunnusta, jotka määrittrlevät kristityn: Apostolisen, Nikean sekä Athanasioksen uskontunnustukset.

Joka ne täysin tunnustaa on kristinuskoinen, eli kristitty. Joka kieltää yhdenkin kohdan, tai opettaa siitä toisin, ei ole kristinuskoinen. Te saalemeissanne (Iso Kirja ja jenkkilaitokset) olette suorastaan koulutetut "opettamaan ihan hiukan toisin".

Kristinuskolla tarkoitetaan vanhan Katolisen kirkon varhaisimpien kirkolliskokousten määrittelemää kristinoppia. Noissa kirkolliskokouksissa täsmällisesti synnytettiin ja luotiin usko nimeltä kristinusko. Tämän uskon kolme peruskohtaa ovat kaikilla kristityillä samat.

- Tunnustamme pelastuvamme ainoastaan uskon kautta Jeesus Kristuksen sovitustyöhön.

Eli sinä sanot nyt siis niin, että vauvat ja pienet ymmärtämättömät lapset, joilla ei voi millään olla, eikä ole omakohtaista uskoa, menevät helvettiin.

Niinkö se onkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kun teillä on se perisyntioppi, jonka mukaan vauvakin on syntinen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna olla satuilematta kyllä luterilainen olemus tunnetaan tässä maassa.

se ei ole koskaan julistanut raamatun evankeliumia eikä koskaan jättänyt rauhaan todellisia uskovia.
        itsellä on elämämittainen kokemus, en tarvitse tarujasi.

• Anonyymi

Minä olisin vain tyytyväinen, jos pääsisin jo taivaaseen ja ikuiseen turvaan. Vain oma perhekunta pidättelee. En tiedä, kuka muukaan heidän pelastumisensa puolesta rukoilisi, jos minä jo kuolisin.

• Anonyymi

Minäkin toivoisin jo pääseväni pois. Ikääkin on jo tullut sen verran kohtuullisesti, että ihan hyvin voisin jo poistua.

• Anonyymi

Tee valitus Jumalalle.

• Anonyymi

Ketjusta nousee mieleen tarina savonukosta joka jalkautui kuusikosta kerrostalojen maailmaan ja saapui ovenpieleen jossa oli nappi ja ohje, paina !

No ukko painoi seurauksella etgä ovi aukesi ja tuiman miehen puhelaitteista kuului kysymys, no mitä asiaa ?!

...ei mitään...painoin kun siihen oli kehoite!

Kaikenlaisia hulluja sitä maalla kasvaa...@

.
      No niin kasvaa,mutta täällä niitä tulee napista painamalla.

• Olen sitä mieltä että , kunnioitusta Jumalan Tahtoa kohti on vesittänyt sen uuden hengen joka on valloittanut karismaattisia kun ovat ottaneet vastaan jo aikoinaan Benny Hinn . Mutta jo ennen sitä Tom Hicksin ja Kathryn Khulmanin villityksiä Niilo Ylivainion kautta joka Helluntailaiset piti aivan tervettä kaatumista vaikka sen sama hengen siinä toimi kuin Azusa kadulla.
      Sen hegessä uskovat sanovat että MINUN TAHTO PITÄÄ TAPAHTUA JA kaikki sairaat tulis ulkoisesti parantua . Sisäisen synninsairaus ei ole väliä jos parantuu , kunhan ne masennukset ja ylilyönnit joka sen hengen aiheuttaa , unettomuutta >> Meillä suurin syy sairaspoissaoloihin hiljattain julkaistun tutkimuksen mukaan oli: HENKISET eli psyykkiset syyt.
      Mutta myös aiheuttaa sen henki >> ylivilkas oloja ja niinkuin uskovat olis ottaneet viagra koko ajan ja eivät pysyvät omaan puolison kanssa..
      Myös Alzheimerin tauti aiheuttaa sen uushenki Amerikoista ja Canadasta tuo haudasta haalittu.
      Mutta myös monet Psyykkiset ja Henkiset taudit. Niinkuin MS ja Parkinsonin rauti >> Vapiseva ja tärisevä tauti aivan kuin uuskarismaattisissa kokouksissa missä nä ilmiöt ilmenee mukamas jumalasta ja pidetään normaalina jumalan toiminta . Minä sanon >>>>>>>>>> VAROKA UUSKARISMAATTINEN HENKIÄ AIHEUTTAA SULLE SAIRAUKSIA VAIKKA MINKÄNLAISIA.. <<<<<<<<<<<<<<<

• Anonyymi

Voi Savis !

Nämä sinun juttusi ovat juurikin niitä uuskarismaattisten / äärikarsimaattisten älyttömiä vouhotuksia.

Siis oikein malliesimerkkejä siitä noiden vouhotuksesta.

Etkö sinä raukka oikeasti näe sitä, että juuri sinä itse olet todella syvällä tuossa eksytyksessä ?

• Anonyymi kirjoitti:

Voi Savis !

Nämä sinun juttusi ovat juurikin niitä uuskarismaattisten / äärikarsimaattisten älyttömiä vouhotuksia.

Siis oikein malliesimerkkejä siitä noiden vouhotuksesta.

Etkö sinä raukka oikeasti näe sitä, että juuri sinä itse olet todella syvällä tuossa eksytyksessä ?

Niin satanakin sano !! Sinun Isäsi.

• Anonyymi

Ei kaikki helluntalaiset pidä kaatamista oikeana tekona. Ei Jeesus kaatanut ihmisiä.

• Anonyymi

En usko tuollaiseen että sairaudet ovat henkien aiheuttamaa.

Jumala voi kurittaa ihmistä ja kuritus on hyväksi raamatussakin on se kohta että sitä jota Jumala kurittaa hän rakastaa.
        Kirje hebrealaisille 12 siinä on paremmin selitetty.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin satanakin sano !! Sinun Isäsi.

Nämä tälläiset kommentit kuuluvat siihen ihan samaan kastiin !

Äärikarismaattista riehumista, joka ei perustu totuuteen ollenkaan.

Mutta tuohon samaan tyyliinhän ne väärät ja sokeat Jeesustakin herjasivat !

Joh. 8:48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"

Joh. 8:52 Juutalaiset sanoivat hänelle: "Nyt me ymmärrämme, että sinussa on riivaaja.

Joh. 10:20 Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"

Jeesus vastasi:

49 Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.
        50 Mutta minä en etsi omaa kunniaani; yksi on, joka etsii ja tuomitsee.

Ja minä vastaan sinulle Savis, että saatana ei ole isäni, vaan Jumala ja sinä häpäiset minua !

Mutta Isäni Jumala kyllä kaiken tietää ja osaa oikein tuomita oikein !

• Anonyymi kirjoitti:

Nämä tälläiset kommentit kuuluvat siihen ihan samaan kastiin !

Äärikarismaattista riehumista, joka ei perustu totuuteen ollenkaan.

Mutta tuohon samaan tyyliinhän ne väärät ja sokeat Jeesustakin herjasivat !

Joh. 8:48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"

Joh. 8:52 Juutalaiset sanoivat hänelle: "Nyt me ymmärrämme, että sinussa on riivaaja.

Joh. 10:20 Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"

Jeesus vastasi:

49 Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.
        50 Mutta minä en etsi omaa kunniaani; yksi on, joka etsii ja tuomitsee.

Ja minä vastaan sinulle Savis, että saatana ei ole isäni, vaan Jumala ja sinä häpäiset minua !

Mutta Isäni Jumala kyllä kaiken tietää ja osaa oikein tuomita oikein !

Niin olet siis vihainen saatanan kanssa kun paljastan että äärikarismaattisuus kuuluu että voiman tulee uskovan päälle ja niin hän makaa lattialla kouristele niinkuin ne demoonit hänessä tekvät ja sitten hän nousee siitä ja kaataa saarnastuoliin ja hyppää sisään kukkien ja koristelun lavassa ja makaa siellä sitten huutaen. Ja tämä mukamas tervettä ??

Kun varoitan tällaisesta äärikarismaattisuudesta ja haudasta saatu voiman sano satabisti uskova mun tuttu joka meni mukamas ""tutkimaan"" ylpeydessä ja saatana sai hänet antautumaan siihen henkeen että mun rakas vihollinen joka saa minut kertomaan uuskarismaattisesta teille. Eikö me oikein ylistetään Jumala täst teidän vihollisesta joka saa minut varoittamaan hänestä ja äärikarismaattisuudesta-

Tämän toiminta joka ylläpitä minun rakas vihollinen paholaisessa vaatteissa sopii hyvin Jeremia 23 : 14

14 Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra.

Tässä sitten tästä äärikarismaattista ilmiöstä joka mun vihollinen sano ettei saa varoittaa >>

https://www.youtube.com/watch?v=Po4UXXKEAfc

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin olet siis vihainen saatanan kanssa kun paljastan että äärikarismaattisuus kuuluu että voiman tulee uskovan päälle ja niin hän makaa lattialla kouristele niinkuin ne demoonit hänessä tekvät ja sitten hän nousee siitä ja kaataa saarnastuoliin ja hyppää sisään kukkien ja koristelun lavassa ja makaa siellä sitten huutaen. Ja tämä mukamas tervettä ??

Kun varoitan tällaisesta äärikarismaattisuudesta ja haudasta saatu voiman sano satabisti uskova mun tuttu joka meni mukamas ""tutkimaan"" ylpeydessä ja saatana sai hänet antautumaan siihen henkeen että mun rakas vihollinen joka saa minut kertomaan uuskarismaattisesta teille. Eikö me oikein ylistetään Jumala täst teidän vihollisesta joka saa minut varoittamaan hänestä ja äärikarismaattisuudesta-

Tämän toiminta joka ylläpitä minun rakas vihollinen paholaisessa vaatteissa sopii hyvin Jeremia 23 : 14

14 Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra.

Tässä sitten tästä äärikarismaattista ilmiöstä joka mun vihollinen sano ettei saa varoittaa >>

https://www.youtube.com/watch?v=Po4UXXKEAfc

Tuomitsit vain itse itsesi, tällä omalla kirjoituksellasi.

Sillä sinä juuri olet syvällä äärikarismaattisuuden ja menestysteologian suossa.

Mutta toki olet itse asialle ja omalle tilallesi umpisokea, kuten tuohon eksytykseen kuuluukin.

Eli kohdallasi tilanne on siis tämä:

Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!

Minä sen sijaan näen selvästi äärikarismaattisuuden ja menestysteologian eksytykset vääriksi ja toisen hengen tuotoksiksi, joten sinun arviosi meni siinäkin kohden ihan pieleen !

Savis, ei pidä antaa vääriä todistuksia lähimmäisistä se on syntiä !

Tee jo viimeinkin parannus synneistäsi, joihin TAAS KERRAN syyllistyit !

• Anonyymi kirjoitti:

Tuomitsit vain itse itsesi, tällä omalla kirjoituksellasi.

Sillä sinä juuri olet syvällä äärikarismaattisuuden ja menestysteologian suossa.

Mutta toki olet itse asialle ja omalle tilallesi umpisokea, kuten tuohon eksytykseen kuuluukin.

Eli kohdallasi tilanne on siis tämä:

Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!

Minä sen sijaan näen selvästi äärikarismaattisuuden ja menestysteologian eksytykset vääriksi ja toisen hengen tuotoksiksi, joten sinun arviosi meni siinäkin kohden ihan pieleen !

Savis, ei pidä antaa vääriä todistuksia lähimmäisistä se on syntiä !

Tee jo viimeinkin parannus synneistäsi, joihin TAAS KERRAN syyllistyit !

Et taas yhtään kertonut mitään mitä konkreettisesti miten sen hengen vaikutuksen ilmenee . Mitä ne tekvät väärin kun niillä on siinä hengessä? Sanot että kouristun ja pomppin ja nykin ja tärisen ?? Kuin äärikarismaattinen. Milloin olet minut nähnyt makamaan lattialla ??

Milloin olen toiminut ja ottanut ero vaimosta ?? Olet hassu rakas vihollinen !!

Tässä sitten taas yksi äärikarismaattinen josta tulet sitten taas hyvin vihainen että paljastan hänessä saatanan hänessä vaikutusta.

https://www.youtube.com/watch?v=8Pvasli2kjI

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki helluntalaiset pidä kaatamista oikeana tekona. Ei Jeesus kaatanut ihmisiä.

Aivan ja Niilo ylivainio eksyi ensimmäisien joukkossa siihen Hellauntaisena . Ja kansalakoi ja seurasi hänet vaikka itse epäili että onko tä Jumalasta. Tunsi nimittäin Pyhä Raamattu . Mutta ei voinut enää perääntyä yleisön paineesta ja vaatimuksesta.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Aivan ja Niilo ylivainio eksyi ensimmäisien joukkossa siihen Hellauntaisena . Ja kansalakoi ja seurasi hänet vaikka itse epäili että onko tä Jumalasta. Tunsi nimittäin Pyhä Raamattu . Mutta ei voinut enää perääntyä yleisön paineesta ja vaatimuksesta.

En tiedä enkä tunne asiaa lainkaan, mutta eikö heprealaiskirjeessä sanota.

Jumala lyö jokaista jonka lapsekseen ottaa....

Ehkä tuo kaatamisilmiö perustuu tuohon yhteen lauseeseen vain.

Jeesus sanoi kyllä lakia noudattavat ja opettavat ovat suuria, mutta hän sanoi samaa LAPSISTA JA LASTENMIELISISTÄ.

Eipä pidä kadehtia lapsia jos vaikka kuinka itse opettaa lakia, vanhurskautta ja synnittömyyttä.

Antakaa lasten tulla minun tyköni!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Et taas yhtään kertonut mitään mitä konkreettisesti miten sen hengen vaikutuksen ilmenee . Mitä ne tekvät väärin kun niillä on siinä hengessä? Sanot että kouristun ja pomppin ja nykin ja tärisen ?? Kuin äärikarismaattinen. Milloin olet minut nähnyt makamaan lattialla ??

Milloin olen toiminut ja ottanut ero vaimosta ?? Olet hassu rakas vihollinen !!

Tässä sitten taas yksi äärikarismaattinen josta tulet sitten taas hyvin vihainen että paljastan hänessä saatanan hänessä vaikutusta.

https://www.youtube.com/watch?v=8Pvasli2kjI

Savis, kirjoitit:

" Et taas yhtään kertonut mitään mitä konkreettisesti miten sen hengen vaikutuksen ilmenee . Mitä ne tekvät väärin kun niillä on siinä hengessä? "

Juurihan tuossa edellä olen sen viesteissäni selvästi kirjoittanut !

Sinä riehut ja latelet valheisiin ja omiin harhakuvitelmiisi perustuvia syytöksiä, jotka ovat siis täyttä valhetta !

Äärikarismaattiseen toimintaan kuuluu olennaisena osana tuollainen väärä käytös, jossa jokainen, joka ei ole samaa mieltä teidän kanssanne ja aamenna kaikkiin teidän jutttuihinne, on saatanasta tai perkeleestä ym ym......

Sinäkään et kestä pienintäkään itseesi kohdistuvaa koettelua / arviointia / arvostelua, vaan hyökkäät valhe syytöksinesi heti päälle kuin yleinen syyttäjä !

Tuo käytöksesi on siis ihan ominaista äärikarsimaattisille ja menestysteologiaan eksyneille sokeille, eli kuten jo edellä lainasin Sanaa, niin kaikki vääristyy teillä.

Ja äärikarismaattisuus on paljon muutakin kuin pomppimista ja nytkimistä ja tärisemistä !

Äläkä Savis saivartele sanoista, olen sanonut, että sinä olet eronnut !

Vai etkö muka ole eronnut edellisestä vaimostasi ?

En ole sanonut niin, että sinä olet ottanut eron !

Siis en ole sanonut niin, että sinä otit eron, se ja sama kumpi eron lopulta on lopulta ottanut, eronnut sinä kuitenkin olet.

Ei ole minun syyni ja vikani se, että jos ja kun sinä et ymmärrä kyllin suomenkieltä !

Siis rautalangasta vielä:

Kaksi eri asiaa:

1) Savis on eronnut !

2) Savis on ottanut eron !

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä enkä tunne asiaa lainkaan, mutta eikö heprealaiskirjeessä sanota.

Jumala lyö jokaista jonka lapsekseen ottaa....

Ehkä tuo kaatamisilmiö perustuu tuohon yhteen lauseeseen vain.

Jeesus sanoi kyllä lakia noudattavat ja opettavat ovat suuria, mutta hän sanoi samaa LAPSISTA JA LASTENMIELISISTÄ.

Eipä pidä kadehtia lapsia jos vaikka kuinka itse opettaa lakia, vanhurskautta ja synnittömyyttä.

Antakaa lasten tulla minun tyköni!

No joo !! Noin uuskarismaattiset vastaa kun eivät näe miten Niilossa sen hengen jakoi voima kaatuneille. Niin että olivat aivan hmoissa lisä lisä ja piti sitten kaata muita siinä hautausmaalta saatu voiman vaikka he eivät tietysti sen tiennyt mistä voima ja henki oli tullut.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Meidän seurakunnassa ei kukaan kaada joten eivät kaikki tee niin.

• Jahaas nyt sä sitten olet laittanut minut saman joukkoonn kun niitä äärikarismaattiset jotka ovat eronneet..

Ja nyt sitten olet vihainen kun laitan uuden videonjoka sinun tulis tarkkaan kaysoa ja laita sen munpäälle ja sanoa just tuollainen on savis. hiiiiiiii

Mutta minua ei voi vähemmin kiinnostaa mitä saatana sun kautta saa aikaiseksi.

https://www.youtube.com/watch?v=YWjznTvM5v8

• Anonyymi

Tätä samaahan tämä kaiken aikaa on ollut Savis:

" Mutta minua ei voi vähemmin kiinnostaa mitä saatana sun kautta saa aikaiseksi. "

Näet noita "saatania" ja "saatanan palvelijoita" ihan jokapaikassa, vaikka niitä ei ole, vaan on esim. uudestisyntyneitä uskovia.

Sinä siis sanot valheellisesti Jumalan lapsia saatanan lapsiksi ja Jumalan lasten Isää siten saatanaksi.

Näin sekaisin sinä olet tuossa äärikarismaattisessa hurmoksessasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tätä samaahan tämä kaiken aikaa on ollut Savis:

" Mutta minua ei voi vähemmin kiinnostaa mitä saatana sun kautta saa aikaiseksi. "

Näet noita "saatania" ja "saatanan palvelijoita" ihan jokapaikassa, vaikka niitä ei ole, vaan on esim. uudestisyntyneitä uskovia.

Sinä siis sanot valheellisesti Jumalan lapsia saatanan lapsiksi ja Jumalan lasten Isää siten saatanaksi.

Näin sekaisin sinä olet tuossa äärikarismaattisessa hurmoksessasi.

No sinua en pidä uskovana kun koko ajan syytät minua että varoitan ettei pidä elää synneissä..
        Ja tämä sama on jatkunut vuoskymmeniä..
        Ihan siitä kun kävit mukamas tutkimaan uuskarismaatisuus ja sait sen hengen kun saatana jo oli tutkinut sinua ja tiesi missä sinussa on lihassa , tuon heikon kohdan , mihin iskeä.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No sinua en pidä uskovana kun koko ajan syytät minua että varoitan ettei pidä elää synneissä..
        Ja tämä sama on jatkunut vuoskymmeniä..
        Ihan siitä kun kävit mukamas tutkimaan uuskarismaatisuus ja sait sen hengen kun saatana jo oli tutkinut sinua ja tiesi missä sinussa on lihassa , tuon heikon kohdan , mihin iskeä.

En ole saanut mitään henkeä, lopeta hyvä ihminen nämä säälittävät valehtelusi.

Sinä varoitat kyllä muita synneistä !

Mutta kuitenkin itse ELÄT jatkuvassa synnissä, kun päivittäin esität vääriä todistuksia lähimmäisistäsi, etkä lopeta sitä, vaikka sinua kuinka asiasta varoitetaan.

• Muuten et sitten ole löytänyt mitään konkreettista , kun sen että syytän sinua siitä totuuden mukaisesti . että valehtelet ja niputat minua äärikarismaattisten kanssa , ilman näyttöä.

Jos haluaisin olla äärikarismaattinen että saisit näyttöä niin menisin niitten luokse saamaan sen hengen niinkuin sinä sait kun menit heidän luokse. , Niin minä helposti saisin aikaan sen mitä parantumiskokouksien valesaarnajat ylläpitää , ylistämään muutama tuntia ensin ja sitten muodustaisin jono kuin he ja syyttäisin sitten jokainen joka on jonossa , ettei heillä ole tarpeeksi uskoa ja sentakia he eivät paranee . Aivan kuin Paavao Järvinen.

Niin ? Oletko alkanut pitää tuollaisia kokouksia , senjälkeen kun kävit siellä uuskarismaattisessa mukamas tutkimassaheidän voima. ?? Voi voi..

• Kerro muuten rakas vihollinen ,, mitä mieltä olet Paavalista ???

• Odotetaan vastausta !!!!

• Savis kirjoitti:

Odotetaan vastausta !!!!

Odotetaan vastausta !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siinä odottaessa katomme varoitusvideon äärikarismaattisuudesta !!!

Tässä varoitetaan äärikarismaattisuudesta.

https://www.youtube.com/watch?v=YWjznTvM5v8

Mitäpä jos sinäkin keskittyisit omaan uskon polkuusi. Herra odottaa että annamme koko elämämme hänen käsiinsä mitä tämä teidän kahden jankkaaminen auttaa? Senkin ajan voisitte olla Jeesuksen Kristuksen kanssa rukouksessa tai missä hän tahtookaan teidän olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos sinäkin keskittyisit omaan uskon polkuusi. Herra odottaa että annamme koko elämämme hänen käsiinsä mitä tämä teidän kahden jankkaaminen auttaa? Senkin ajan voisitte olla Jeesuksen Kristuksen kanssa rukouksessa tai missä hän tahtookaan teidän olevan.

Odotamme vastausta !!! Onko vaikea vastata ?? >>

mitä mieltä olet Paavalista ???

• Anonyymi

Savis haluaa provosoida kiistoja.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Helluntailaista "vapaata ratkaisua": käskytetään vastaamaan lahkon kuulustelijoille.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tässä on Ssvis nyt suuri ongelma.

Sinä pidät niin monia täälläkin vihollisina !

Joten kenelle sinä siis kysymyksesi esität ?

Minä olen täällä sinulle kirjoittanut, ja sinua kehoittanut parannukseen, mutta et sinä minulle mikään vihollinen ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä on Ssvis nyt suuri ongelma.

Sinä pidät niin monia täälläkin vihollisina !

Joten kenelle sinä siis kysymyksesi esität ?

Minä olen täällä sinulle kirjoittanut, ja sinua kehoittanut parannukseen, mutta et sinä minulle mikään vihollinen ole.

Odotamme vastausta sinulta ?? Onko Paavali myös sinun vihollinen ??

• Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaista "vapaata ratkaisua": käskytetään vastaamaan lahkon kuulustelijoille.

Jos tarkoitat minua. En ole Hellutailainen. . Olen Jeesuksen Oma.

• Anonyymi kirjoitti:

Savis haluaa provosoida kiistoja.

Tarkoitatko sen että kysyn sinusta mitä mieltä olet Paavalista. Provo ? Saahan kait kysyä ihan viaton kysymys. !!

• Anonyymi kirjoitti:

No oli siinä vakava varoitus tuossa videossa äärikarismaattisuudesta ja tässä lisä >>

https://www.youtube.com/watch?v=f7AlOTHFRZk&t=22s

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Odotamme vastausta sinulta ?? Onko Paavali myös sinun vihollinen ??

Oletko jo jakaantunut useaksi persoonaksi (odotaMME) ?

Ja vaikka en kirjoittanut tuota viestiä, niin sinähän haastat riitaa kysymykselläsi.

Lisäksi yrität tehdä esim. minusta jotain Paavalin vihaajaa, omiin harhakuvitelmiisi perustuen !

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka en kirjoittanut tuota viestiä, niin sinähän haastat riitaa kysymykselläsi.

Lisäksi yrität tehdä esim. minusta jotain Paavalin vihaajaa, omiin harhakuvitelmiisi perustuen !

Etkö tiedä rakas vihollinen. että meitä on moni tässä kettjussa , jotka lukee sun sairaita kommentteja ja odottaa milloin joudut mielisairaalaan ? Jos olis vain nikkejä kuin ennenvanhaan kirjoiteltiin nikkejän takaa ja tiesi ketkä vastasi , eikä anonyymi matki toinen anonyymin. Mutta et sä tuollaista voi tajua yksinkertaisuudessa. Mä opetan sua että ei anonyymi ole nikki vaan anonyymejä on moni eripersoona mukana , niinkuin tässäkin kettjussa. Ja sitten on tuo savis , joka kirjoittaa vain savis nimmarilla.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Etkö tiedä rakas vihollinen. että meitä on moni tässä kettjussa , jotka lukee sun sairaita kommentteja ja odottaa milloin joudut mielisairaalaan ? Jos olis vain nikkejä kuin ennenvanhaan kirjoiteltiin nikkejän takaa ja tiesi ketkä vastasi , eikä anonyymi matki toinen anonyymin. Mutta et sä tuollaista voi tajua yksinkertaisuudessa. Mä opetan sua että ei anonyymi ole nikki vaan anonyymejä on moni eripersoona mukana , niinkuin tässäkin kettjussa. Ja sitten on tuo savis , joka kirjoittaa vain savis nimmarilla.

Eikö sinulla ole enää yhtään mitään itsekontrollia Savis ?

Sillä nyt menevät juttusi jo aivan sairaiksi !

Onhan kirjoittelusi ollut tosi törkeää jo kaiken aikaa, mutta näköjään se voi yhä paheta !

Savis, tämä on jo todella sairasta:

" Etkö tiedä rakas vihollinen. että meitä on moni tässä kettjussa , jotka lukee sun sairaita kommentteja ja odottaa milloin joudut mielisairaalaan ? "

Etkö sinä raukkka tajua sitä, että vastaat näistä kaikista sanoistasi Jumalalle ?!

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole enää yhtään mitään itsekontrollia Savis ?

Sillä nyt menevät juttusi jo aivan sairaiksi !

Onhan kirjoittelusi ollut tosi törkeää jo kaiken aikaa, mutta näköjään se voi yhä paheta !

Savis, tämä on jo todella sairasta:

" Etkö tiedä rakas vihollinen. että meitä on moni tässä kettjussa , jotka lukee sun sairaita kommentteja ja odottaa milloin joudut mielisairaalaan ? "

Etkö sinä raukkka tajua sitä, että vastaat näistä kaikista sanoistasi Jumalalle ?!

No niin !! Kerro nyt rakas vihollinen mitä mieltä olet rakas Paavalista mun veljestä . Niin puhutaan sitten sun uushenkinen sairaudesta enemmän joka vastustaa pyhyys Puhtaus ja synnittömyys aivan nuhtettoman täydellisyydessä !!

2. Piet. 1:3

Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,

Ja tässä nähdään kun Jumala halua pyhyys Puhtaus ja synnittömyys aivan nuhtettoman täydellisyydessä !! Että vatsustus onkova vihollisesta niinkuin tuossa lukee miten mun ralas toimii tietämättä , niin sairas on kun haluan elää Jumalallisesti Pyhänä Pappina ..

2. Tim. 3:12

Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vihollinen hän on Jeesuksen opetuslapsi.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No niin !! Kerro nyt rakas vihollinen mitä mieltä olet rakas Paavalista mun veljestä . Niin puhutaan sitten sun uushenkinen sairaudesta enemmän joka vastustaa pyhyys Puhtaus ja synnittömyys aivan nuhtettoman täydellisyydessä !!

2. Piet. 1:3

Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,

Ja tässä nähdään kun Jumala halua pyhyys Puhtaus ja synnittömyys aivan nuhtettoman täydellisyydessä !! Että vatsustus onkova vihollisesta niinkuin tuossa lukee miten mun ralas toimii tietämättä , niin sairas on kun haluan elää Jumalallisesti Pyhänä Pappina ..

2. Tim. 3:12

Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

Miksi sanot kaikkia vihollisiksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sanot kaikkia vihollisiksi?

Sanon sinua viholliseksi rakas vihollinen joka saatanan kanssa yrittää estä minur sanomaan teparannusta syntisille Uskovaisille. . No nyt sekin Totuus tuli esiin sinusta rakas vihollinen. Oletko Paavalin vihollinen myös. Entäs Jeesuksen jotka sanovat yhdessä Paavalin kanssa tee parnnusta synneistä..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Sanon sinua viholliseksi rakas vihollinen joka saatanan kanssa yrittää estä minur sanomaan teparannusta syntisille Uskovaisille. . No nyt sekin Totuus tuli esiin sinusta rakas vihollinen. Oletko Paavalin vihollinen myös. Entäs Jeesuksen jotka sanovat yhdessä Paavalin kanssa tee parnnusta synneistä..

Tässä sinulle sitä haluamaasi Paavalia:

Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

Room. 2:3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?

On ulkokultaista toimintaa se, että itse elää kaikkien nähden ja julkisesti synnissä,
        mutta kuitenkin syyttelee muita heidän synneistään.

Minä kerron siis totuuden sinusta, eikä varmasti saatana halua totuuden tulevan julki.

Joten taas tuota äärikarsimaattista vouhotusta ja menestysteologiaan perustuvaa hillumista.

Siis sinä uskot menestysteologian "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppeihin, jotka ovat siis menestysteologian ydin oppeja.

Ja se Paavali itse kirjoittaa itsestään näin:

7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
        8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
        9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
        10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
        11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.

!!!
        12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi,
        !!!

vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
        13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
        14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.

Tämä romuttaa sinun omaksumasi harhaopin, eli ei edes apostoli saavuttanut täydellisyyttä, eikä synnittömyyttä, mutta silti sinä väität muuta !

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

En ole Paavalin enkä Jeesuksen vihollinen.
        En ole yrittänyt estää sinua kertomasta. En ole tuo joka osaa niin hyvin kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

Room. 2:3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?

On ulkokultaista toimintaa se, että itse elää kaikkien nähden ja julkisesti synnissä,

Minä kerron siis totuuden sinusta, eikä varmasti saatana halua totuuden tulevan julki.

Joten taas tuota äärikarsimaattista vouhotusta ja menestysteologiaan perustuvaa hillumista.

Siis sinä uskot menestysteologian "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppeihin, jotka ovat siis menestysteologian ydin oppeja.

7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
        8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
        9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
        10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,

!!!
        12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi,
        !!!

vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
        13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
        14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.

Tämä romuttaa sinun omaksumasi harhaopin, eli ei edes apostoli saavuttanut täydellisyyttä, eikä synnittömyyttä, mutta silti sinä väität muuta !

Taidat olla ollut kauan uskossa. Toi savis on en oikein aina ymmärrä häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

!!!
        !!!

Ei savis ole täydellinen koska sanoo kaikkia vihollisekseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut pitkään ja nähnyt jo paljon.

Savis on kirjoitellut monilla foorumeilla ja ikävä kyllä todella asiattomasti ja omiin harhakuvitelmiinsa perustuen hän syyttelee muita vastoin totuutta.

Hän näkee jokapuolella saatanoita ja heidän palvelijoitaan ja riivattuja ja perkeleitä.....

Tyypillistä toimintaa äärikarismaattisuuden eksytyksiin eksyneille, eli todellisuus on pahasti kateissa ja Saviskin elää omassa mielikuvitus todellisuudessaan riehuen täysin holtittomasti.

Surullista katsottavaa, jota olen jo vuosikymmeniä joutunut katsomaan vierestä.

Ja vaikka toimintansa on ollut karmeaa jo ennenkin, niin se yhä vain pahenee näköjään, ikävä kyllä.

Ihminen ei voi Savista auttaa, vaan Jumalan pitäisi hänet pysäyttää, samaan tapaan kuten Saulin, josta sittemmin tuli Paavali, siis nyt Savis toimii pitkälti samoin kuin Saul toimi ja mitä Jeesus sanoikaan hänelle ?

1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
        2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
        4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle:

"Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savis ei osaa kunnolla suomenkieltä, hän itse sanookin itseään "rantaruotsalaiseksi" .

Tai oikeammin se on niin, että Savis ei ole halunnutkaan oppia kirjoittamaan oikein, sillä kuten edellä sanoin, hän on kirjoitellut näillä foorumeilla jo vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savis ei osaa kunnolla suomenkieltä, hän itse sanookin itseään "rantaruotsalaiseksi" .

Tai oikeammin se on niin, että Savis ei ole halunnutkaan oppia kirjoittamaan oikein, sillä kuten edellä sanoin, hän on kirjoitellut näillä foorumeilla jo vuosikymmeniä.

Tunnetko saviksen oletko nähnyt hänet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko saviksen oletko nähnyt hänet?

Olen nähnyt ja seurannut hetken aikaa hänen toimintaansa, melkoista vouhotusta ja kimpoilua sinne ja tänne.

Tyypillistä äärikarismaattisten vouhotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt ja seurannut hetken aikaa hänen toimintaansa, melkoista vouhotusta ja kimpoilua sinne ja tänne.

On aika rankkaa sanoa umpimähkään toisia saatanan palvelioiksi ja vihollisiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole Paavalin enkä Jeesuksen vihollinen.
        En ole yrittänyt estää sinua kertomasta. En ole tuo joka osaa niin hyvin kirjoittaa.

Mutta Paavali ja Jeesus vastusti syntiä niinkuin minä ja sanot että se on väärin ? Miksi syytät minua että vastustan syntiä ja sinua joka teet syntiä syyttämällä minua?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mutta Paavali ja Jeesus vastusti syntiä niinkuin minä ja sanot että se on väärin ? Miksi syytät minua että vastustan syntiä ja sinua joka teet syntiä syyttämällä minua?

Miten olen sanonut että synnin vastustaminen on väärin? Tajuatko että syyllistyt itse syntiin kun sanot kaikkia vihollisiksi yms?

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa !! Erehdyt jostain toisista sitten ?? Koska minä olen jo rakastanut Oikeaan Herätyksen noin 40v sitten ja olen sen perään juossut , ja perään kuulunut , hyvän juoksun juossut , siitä asti. Tulis oikein synnintuntoa sinuun myös kuin tulta ,, niin mölöt jäis sun mahassa. Nyt oxennat sen ulos tälle palstalle. Ja ikävintä on että joku voi uskoa sun harhoja matkalla helvettiin , Koska ei näyttä silleen että meinaat tehdä parannusta.

Kerro rakas vihollinen miksi sä syntisenä kirjoitat kaapissa , etkä tule ulos kaapista rehellisenä ja tunnistat että olen näin syntinen että kirjoitan kaapissa anonyymeinä että palstalaiset on vaikea seura sinun balhellisten toiminnan kautta kun raivojat ,hyökkäät ja syyttelet palstoilla , ja heillä on vaikea tietä että sinä rakas vihollinen olet samojen kirjoituksien takana vaikka sun puumerkki on sama koko ajan. Luuletko olevansa ovela senkin , myös Petri Paavolan vihollinen ??

• Anonyymi kirjoitti:

En ossa kunnon soomi en ! Välillä tulee virheitä johon kielirasistit raivoa minua vastaan että jätä varoittaminen synneistä ja mene kouluun .En voi päästä mun rakkaat synneissä helvettiin, En ole niin raakka kuin mun syyttäjä..

• Anonyymi kirjoitti:

Savis on kirjoitellut monilla foorumeilla ja ikävä kyllä todella asiattomasti ja omiin harhakuvitelmiinsa perustuen hän syyttelee muita vastoin totuutta.

Hän näkee jokapuolella saatanoita ja heidän palvelijoitaan ja riivattuja ja perkeleitä.....

Tyypillistä toimintaa äärikarismaattisuuden eksytyksiin eksyneille, eli todellisuus on pahasti kateissa ja Saviskin elää omassa mielikuvitus todellisuudessaan riehuen täysin holtittomasti.

Ja vaikka toimintansa on ollut karmeaa jo ennenkin, niin se yhä vain pahenee näköjään, ikävä kyllä.

Ihminen ei voi Savista auttaa, vaan Jumalan pitäisi hänet pysäyttää, samaan tapaan kuten Saulin, josta sittemmin tuli Paavali, siis nyt Savis toimii pitkälti samoin kuin Saul toimi ja mitä Jeesus sanoikaan hänelle ?

1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
        2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;

5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.

Olen varoittanut uskovia synneistä valheista ja vääryydestä monilla palstoilla ja pikku hilja on tä Suomenkieli ja tarkkavaisuus ja muisti bätrantunut>>siis tarkista savis kirjoitus , ennenkuin painaat lähetä nappiin.

• Anonyymi kirjoitti:

TEHDÄ LOPPU MONIA SYNTISIÄ VUOSIEN VARRELLA >>

4. Moos. 25:11

"Piinehas, pappi Aaronin pojan Eleasarin poika, on kääntänyt minun vihani pois israelilaisista, kun hän on kiivaillut minun puolestani heidän keskuudessaan, niin ettei minun ole tarvinnut kiivaudessani tehdä loppua israelilaisista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei savis ole täydellinen koska sanoo kaikkia vihollisekseen.

eN OLE TÄYDELLINEN EI VAAN OLEN SANONUT ,PYRIN SIIHEN ,, TULE MESSIIIN !!!!!

KÄSKY ON ITSE JUMALA ANTANUT >> OLE TÄYDELLINEN >>>

Matt. 5:48

Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

KÄSKY ON OLKAA TÄYDELLISIÄ eikä mikäänn leikki uskonnollisissa hiekkalaatikoissa rakas vihollinen..

• Anonyymi kirjoitti:

Hej äärikarismaattikot ja Saul miksi vainoat minua?"

Hujjaripastoria parantajia ja äärikarismaattikot !!

https://www.youtube.com/watch?v=b1WiOEmyW-k&t=32s

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

eN OLE TÄYDELLINEN EI VAAN OLEN SANONUT ,PYRIN SIIHEN ,, TULE MESSIIIN !!!!!

KÄSKY ON ITSE JUMALA ANTANUT >> OLE TÄYDELLINEN >>>

Matt. 5:48

Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

KÄSKY ON OLKAA TÄYDELLISIÄ eikä mikäänn leikki uskonnollisissa hiekkalaatikoissa rakas vihollinen..

Et voi siitä huolimatta sanoa ihmisiä vihollisiksi tai vielä pahemmiksi. Eikö tuo joka sun kanssa kirjoittaa niin ole oikea uskovainen niin miksi nimittelet häntä?

• Anonyymi

Kuolevia syöpäsairaitakin erilaisia. Olen tavannut saattohoidossa olevia henkilöitä ja myös sellaisia jotka kieltäytyvät elämää pidentävistä toimenpiteistä ja ovat valmiita kuolemaan. Myös korkeassa iässä olevia vanhuksia ole tavannut jotka huokailevat jo päätyä taivaaseen. Sitten on uskovaisia jotka eivät ole valmiita luovuttamaan ja rukoilevat jatkoaikaa ja se tapahtukoon Herra sinun tahtosi on vaikea rukoilla.

• Onhan niitä jotka lausuu lihassa Tapahtukoon Sinun Tahtosi. Vaikka sydämessä eivät sitä tarkoittaa.
        Sen näemme , kun opetuslapset lausuuvat , että miten se sitten on mahdollista Pelastua..

• UUSI

Ihan varmasti ei ole monta Abrahamia , kun kuolema lähesty. Silloin on minä , minä ja kaikki minulle huulessa ja panikki ja pelko sydämessä.

• Anonyymi

Nykypäivän uskonlahkoissa Fariseulaisuus on synti, jokainen korottaa itteensä työntäen toisen syrjään tavoitellen korkeinta kruunua, palkintoa ymmärtämättä että on itse paljas , alaston, vailla mitään kirkkauden toivoa. Uskonlahkoissa tämä on surullista että sieltä ajetaan ulos sisään pyrkijätkin.

• Niinpä ! Uskonnollisuus voi harrastaa ja harjoittaa kuin fariseukset. Mutta menkä heidän kotiinsa ja etsikää Jumalallisuutta heidän elämässä..

Ulkokultaisuus saarnatuolissa on helpo matkia , Mutta saadakseen Jumalallisuus sisäpuolelle sydämessä ja elämään on eri asia. Pitäis saada sisäpuolelle jotain myös että se on aito uskonelämä.

• Anonyymi

Ja tämä luterilaiskristittyjen nimittelyketju vain elää elämäänsä helluntaifoorumilla...

• Anonyymi

Joo luterilaisia on vissiin mukava nimitellä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo luterilaisia on vissiin mukava nimitellä

Lutterilaiset ovat tulleet puolustamaan valheet joka he ylläpitävä , nykyään Helluntailaisten kanssa ! Kun uskonnolliset haluavat ylläpitää ja vahvistaa oma tahtoa, eikä antautuu Jumalan Tahtoon joka tekis heidät Jumalan Ystävä..

• Savis kirjoitti:

Lutterilaiset ovat tulleet puolustamaan valheet joka he ylläpitävä , nykyään Helluntailaisten kanssa ! Kun uskonnolliset haluavat ylläpitää ja vahvistaa oma tahtoa, eikä antautuu Jumalan Tahtoon joka tekis heidät Jumalan Ystävä..

Valearmo ei ole totta ja totuus , vaan sen armon , joka me saadaan Ristinvoiman kautta . joka Jeesus sen kautta ottaa Pois synnin ettei , me jouduttais helvettiin. Nyt on niin paljon synnin puolustajia liikkeellä , vaikka sanovat että silti ei saa tehdä syntiä sen palopuhen ja saaranan jälkeen mitä ylläpitävät ,missä vahvistetaan synnin asema lihassa, siis uskovissa..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      36
      5218
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      34
      2334
    3. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1868
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1810
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1522
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      141
      1419
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1136
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1112
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1034
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      1018
    Aihe