Läpeensä Tyhmä akkani

Anonyymi-ap

Siinä akassa yhdistyvät kaikki ne ominaisuudet, joita vihaan. Vaikka on tyhmin tuntemani aikuinen, on itsepäinen, ylimielinen ja raivostuttavan pinnallinen. Se haukkui minua tyhmäksi koska en halua esittää sivistynyttä enkä olla trendikäs. Kun sanoin asian jota se ei tiennyt, väitti että olen väärässä. Nimitteli mua kerjäläiseksi koska ostin vaatteita kierrätyskeskuksesta. Ei ymmärtänyt mitä autolla ajeleminen maksaa, eikä sitä että kun on pienet tulot, pitää tehdä valintoja. Ei kaikkeen ole varaa. Se ei tajunnut rahan arvoa, eikä kaupassa katsonut hintaa ollenkaan. Mankui joka päivä kuin pikkukakara: "Mä haluan sen ja sen ja sen!". Sekin oli sairaseläkkeellä, eikä tajunnut että siihen on syy, ja että tarvitsee edunvalvojan. Äitiäni haukkui hulluksi ja huoraksi, koska äitini yritti neuvoa sille ettei saa tuhlata kaikkia rahojaan ja pitää tyytyä vähempään. Äidilläni oli vain yksi ja ainoa mies. Sen akan haukuissa ei ollut järkeä. Se ämmä on älyllisesti korkeintaan kuusivuotiaan tasolla. Nykyään se käyttää miehiä hyväkseen rahallisesti ja kerjää. Sen poika kerjää myös. On itse sellainen joksi minua ja mun äitiäni haukkui. Esimerkkejä järjettömyydestä. Kun menin sen luo ekan kerran, katsoin kun se yritti laittaa hellalla ruokaa. Levy koko ajan kuutosella ja veteli kattilaa sivuun. Kelvoton, vääntynyt paistinpannu keikkui levyllä. Ei käsittänyt että eihän se kuumene kunnolla. Pesi kätensä siten että laittoi saippuan käsiinsä ja huuhteli ne samantien pois hieromatta likaa irti. Kun vaatteet otettiin koneesta, se käski viikata ne pyykkikoriin. Ruudinkäry peittää hyvin kakan hajun. Kun raavin muutaman tulitikun vessassa, se kysyi: "tukkiiko tulitikku vessanpöntön?". Oli kirkas päivä ja sanoin että tuolla palaa katuvalot. Vastasi: "hyvähän se on että ne palaa". Ajatteli että kun ne palaa, niiden kuuluukin palaa. Sillä ei ole päättelykykyä eikä luovuutta. Kun pesin kahvinkeittimen, keitimme kahvit. Pisarat kuivuivat pannun yläosaan ja siitä jää jäljet. Alkoi sättimään etten pessyt pannua kunnolla kun ei ymmärtänyt asiaa. Kun ostin banaania, valitti siitäkin sanomalla että se on vauvanruokaa. Ostin pizzan. Viisasi merkintään "laktoositon, gluteeniton" ja tivasi että mitä sä tällaista ostat, vaikka ei tiedä mitä ne tarkoittaa. Ei voinut katsoa pönttöön kun oli paskonut ja vetänyt. Mun piti putsata pönttö kun oli jäänyt kakkaa seinämille. Mankui että tahtoo fatserin sinisen levyn. Ajoin vain sen takia kymmenen kilsaa. Ei huolinutkaan levyä vaan alkoi mäkättämään jostain muusta. Alkossa oli iloinen, naurahteleva naismyyjä. Huomautti häntä nauramisesta. Myyjä meni heti vakavaksi. Asuimme hetken kaksiossa. Aloitti loppusiivouksen avaamalla lavuaarin hanan ja alkoi valmistella siivousta. Lämmin vesi lorisi viemäriin ihan turhaan, ja ellen olisi sulkenut hanaa, se olisi lorissut siinä ties miten kauan. Laitoin ämmän istumaan ja siivosin itse. Kyllähän oli kunnalta menny lämmintä vettä haaskeelle valtavasti, kun se aivoton yritti siivoilla laitoksessa. Muutimme ja sitten hommasin muuttokyydin sille. Synnyinkunnassaan oli välillä toisen miehen kanssa. Mies oli saanut tarpeekseen ja otti toisen akan. Sitten se ämmä soitti mulle ja tällä kertaa muutin sinne sen luo. Tyhmä käytös jatkui. Sen poika oli silloin murrosiässä. Älywapaa hillui yläosa paljaana. Poika sanoi monta kertaa: "Akka paita päälle!". Puhelinlasku tuli ja se oli yli 500 euroa. Ennen sinne muuttoani oli soitellut numeropalveluun ja käskenyt yhdistää pikavippifirmaan jonka numero oli kallis palvelunumero. Alkoi tarjoamaan itseään vippifirman miehelle. Mies sanoi olevansa homo. Olin sen ämmän kanssa vain seksin takia, mutta kyllä tuli kalliiksi ne himot. Oli kerta kaikkiaan sietämätön tapaus. Julkaisen tämän koska ihmiset syyllistivät vain minua, kun se mäntti osasi kyllä puhua ja esiintyä. Mutta elämäni parhaat hetket oli ilmajokisen tytön kanssa. Siitä jäi ihana muisto.

https://www.youtube.com/watch?v=dYeXBA7x-MY

6

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sakein kirjoitus kautta aikain.

• Anonyymi

Selvää perussuomalaisuutta.

• Anonyymi

Vain ps kannattaja pystyy tuohon tyhmyyteen.

• Anonyymi

Eipä ole kriivari koulussa kuullut kappalejaosta.

Ajatella, jos kirjatkin kirjoitettaisiin noin , yhteen pötköön...hullukaan ei niitä lukisi.

• Anonyymi

Kokemus on opettanut ettei kannata muuttaa samaan kämppään.
      Seurustelu on kaikkein parasta.

• Anonyymi

Kyllä sielä tapahtui kamalia asioita. Totesin ettei koiran haukku ole mikään
      rasite ilmansaasteeseen verrattuna. Haukku ei haavaa tee mutta
      myrkytetyn ilman hengittäminen voi tappaa.

Mutta ammennan iloa hauskoista muistoista. Niitäkin on runsaasti.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17347613/kakaruusmuistoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3106
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2411
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2206
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1995
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1974
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      73
      1237
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    Aihe