Mä en tiedä että kuuluuko tämä tähän keskusteluun, mutta mun mielestä on väärin, ettei hatkanuorta saa poliisi ottaa kiinni. Jos siis ilmoittaa hatkanuoresta häkeen, niin se ei mene poliisille se tieto. Ne käskee ilmoittaa siitä sinne lastenkotiin tai koulukotiin, mutta poliisi voi tulla paikalle vasta sitten, jos sosiaalitoimen edustajaa yritetään vastustaa kiinniottotilanteessa.
Kamalaa !! Siis täysin turhaa on ilmoittaa, vaikka näkee nuoren, joka on hatkassa. Jos ei tiedä, mistä laitoksesta se on hatkassa, niin poliisi ei tee mitään.
Sitten nää lastenkodin/ nuorisokodin työntekijät kyllä hakee niitä, mutta eivät pääsääntöisesti ollenkaan ja saattavat kyllä pyöriä alueella, mutta eivät oikeestaan hae ketään/ mitään.
Mitä ajatuksia herää kanssakulkijoissa tälläisestä päättäjien aivopierusta? Täähän on ihan tappolaki tällaiselle hatkanuorelle, joka ei välttämättä ikinä palaa näiltä reissuilta. Voi jäädä lumeen yöksi pakkaseen. En tiedä onko oikein.
Hatkanuoret
Anonyymi-ap
0
307
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483