ventiilitapit

voiko kumista venttitappia käyttää kun rengaspaine on yli 4 kg vai pitääkö olla vahvistettu tappi, mitä mieltä ollaan

16

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit käyttää huoletta kumista tappia

• Lisäys tähän edelliseen vielä ,kyseessä on Asunto auton rengas 205/70/15 C jossa mielestäni käytetään 5- 5.5 kg painetta vai olenko väärässä tässä asiassa.

• Anonyymi

Paineiden suhteen olet todennäköisesti oikeassa, 5,5 kilon paineet on meidänkin matkailuautossa. En ole venttiileihin perehtynyt tarkemmin, mutta metalliset ne taitaa olla..

• Anonyymi

Mulla oli takarenkaissa alkuperäisasennuksena kumipohjaiset venttiilit. Molemmat hajosivat.

Ensimmäinen rupesi matkalla vuotamaan ja päästi huomaamatta takarenkaan alipaineiseksi. Tuli patti renkaan sivuun kudosvaurion seurauksena.
      Hitsin kiva vaihtaa tienpuoleinen takarengas ysitien pientareella. Auto huojahteli tunkilla rekkojen painaessa rajotinta vastaan ohi parin metrin päästä. Pelotti!

Toinen takarengas sentään suhahti yöllä tyhjäksi armollisesti kotipihassa.

Ei muita kuin metalliirunkoisia venttiileitä enää, kiitos.

• Anonyymi

Meillä ei ole vararengasta, eikä sellainen mahtuisikaan muualle kuin asunto-osan lattialle. Paikkapullo, myös kompura + paikkaustervikkeet kulkee mukana. Jos niillä ei onnistu, niin eipä ole oikein muuta mahdollisuutta kuin soittaa hinuri.

• Anonyymi

JOKINEN REINO
        Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOKINEN REINO
        Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ?

Minä en uskalla yhdestä kulmasta Elnakkiani nostaa. Jää helposti koko kosla kieroon, ja ajaessa on yksi kulma irti maasta.
        Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Pituus ja komeus ei riitä, ja on alkoholisti , jos on tylsä kuin vanha kumisaapas. Seurustelusuhde on eri asia kuin että nainen etsisi olohuoneeseensa sopivaa toteemipaalua.

Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Minun Elnakissani on umpirenkaat , ei tarvita venttiilejä.
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      Palstavahti

• Anonyymi

JOKINEN REINO
      Parhaasta päästä ajettavuudeltaan,siis oma ajokokemus. Takaveto Ford .Fiat,Mercedes,Renault.

• Anonyymi

Palstavahdilla on takavetoinen Elnakki, kun ajaa peruuttamalla.
      Ihailemme Palstavahtia

• Anonyymi

JOKINEN REINO
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

klo 04;39 yötä päivää palstavahtina . Voitte luottaa minuun ja rumatikkiin.

Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Miksi allekirjoituksesi viesteissäsi on Palstavahti Kuopiosta, rumatikkireino, eikö olisi selvempi jos kirjoittelisit reilusti nimellä Palstavahti Kotkasta?

• Anonyymi

Mikäs siinä Kuopiolaista Palstavahtia ärsyttää ?? Kaikkea se viina teettää , kun herra tulee katumapäälle kirjoituksiaan.
      Olet ikuinen Kuopiolainen Palstavahti karavaanareiden silmissä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7200
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2597
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2170
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1598
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1119
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      43
      1005
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      999
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      951
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      753
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    Aihe