voiko kumista venttitappia käyttää kun rengaspaine on yli 4 kg vai pitääkö olla vahvistettu tappi, mitä mieltä ollaan
ventiilitapit
16
221
Vastaukset
- Anonyymi
Voit käyttää huoletta kumista tappia
Lisäys tähän edelliseen vielä ,kyseessä on Asunto auton rengas 205/70/15 C jossa mielestäni käytetään 5- 5.5 kg painetta vai olenko väärässä tässä asiassa.
- Anonyymi
Paineiden suhteen olet todennäköisesti oikeassa, 5,5 kilon paineet on meidänkin matkailuautossa. En ole venttiileihin perehtynyt tarkemmin, mutta metalliset ne taitaa olla..
- Anonyymi
Mulla oli takarenkaissa alkuperäisasennuksena kumipohjaiset venttiilit. Molemmat hajosivat.
Ensimmäinen rupesi matkalla vuotamaan ja päästi huomaamatta takarenkaan alipaineiseksi. Tuli patti renkaan sivuun kudosvaurion seurauksena.
Hitsin kiva vaihtaa tienpuoleinen takarengas ysitien pientareella. Auto huojahteli tunkilla rekkojen painaessa rajotinta vastaan ohi parin metrin päästä. Pelotti!
Toinen takarengas sentään suhahti yöllä tyhjäksi armollisesti kotipihassa.
Ei muita kuin metalliirunkoisia venttiileitä enää, kiitos.- Anonyymi
Meillä ei ole vararengasta, eikä sellainen mahtuisikaan muualle kuin asunto-osan lattialle. Paikkapullo, myös kompura + paikkaustervikkeet kulkee mukana. Jos niillä ei onnistu, niin eipä ole oikein muuta mahdollisuutta kuin soittaa hinuri.
- Anonyymi
JOKINEN REINO
Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOKINEN REINO
Jos ajaa ympäri vuoden, ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla että sitä ei koskaan tarvi , ja jos sitten tarvis tulee , sillä nilkuttaa kyllä ihmisten ilmoille. Näin ei pääse vararengas happanemaan, kun on kierrossa mukana. Näin olen itse ratkaissut pulman. Mukana on kuitenkin paikkaus liemet , kaksi 12. voltin kompuraa , kaksi 8.tonnin pullotunkkia , jämerä hylsy vääntövarsineen ja vielä pari palaa vaneria ettei tunkit uppoa maahan. On mukana se pakun oma tunkki myös , mutta se on vaarallinen vempain . Itse nostan renkaita vaihtaessa saman puolen etu että takapyörän yhtä aikaan ylös ,en lasivaurion vuoksi vaan kun siitä ei ole haittaa, ja voi olla että se säästää asuinkopin saumoja ?Minä en uskalla yhdestä kulmasta Elnakkiani nostaa. Jää helposti koko kosla kieroon, ja ajaessa on yksi kulma irti maasta.
Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Pituus ja komeus ei riitä, ja on alkoholisti , jos on tylsä kuin vanha kumisaapas. Seurustelusuhde on eri asia kuin että nainen etsisi olohuoneeseensa sopivaa toteemipaalua.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Minun Elnakissani on umpirenkaat , ei tarvita venttiilejä.
804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
Palstavahti - Anonyymi
JOKINEN REINO
Parhaasta päästä ajettavuudeltaan,siis oma ajokokemus. Takaveto Ford .Fiat,Mercedes,Renault. - Anonyymi
Palstavahdilla on takavetoinen Elnakki, kun ajaa peruuttamalla.
Ihailemme Palstavahtia - Anonyymi
JOKINEN REINO
klo 04;39 yötä päivää palstavahtina . Voitte luottaa minuun ja rumatikkiin.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Miksi allekirjoituksesi viesteissäsi on Palstavahti Kuopiosta, rumatikkireino, eikö olisi selvempi jos kirjoittelisit reilusti nimellä Palstavahti Kotkasta?
- Anonyymi
Mikäs siinä Kuopiolaista Palstavahtia ärsyttää ?? Kaikkea se viina teettää , kun herra tulee katumapäälle kirjoituksiaan.
Olet ikuinen Kuopiolainen Palstavahti karavaanareiden silmissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070