Mitä se laki sanoo

Anonyymi-ap

Sanooko laki jotain huumeiden käytöstä, tai epäilysitä työpaikalla? Oliko se niin, että epäilty, tai ennemminkin käyttäjä tulee ohjata vieroitushoitoon?
Onko eduskunnassa eri lait, jossa huumeiden käytöstä ei saa epäillä työpaikalla? Politikot ovat työpaikallaan eduskunnassa.

29

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovin on eduskunnasta hiljaista kommentoinitia julkisuuteen, koko huume jupakasta? Voinevatko tämänkin laittaa edellisen hallituksen piikkiin, että niiltä oli vessoihin jäänyt huumeita.😂

• Anonyymi

Testit! Ehdottomasti! Ihan niinkuin huippu-urheilijoille! Voidaan ottaa missä ja milloin tahansa! Jos on huumeiden käyttäjä, työsuhde päättyy!

Ei luulisi olevan kenenkään tätä testausta vastaan!!! VAI????!!!

Ps. Tähän testihommaan saa käyttää minun maksamiani verorahoja!!

• Anonyymi

Viime kaudella oli normaalia että oli jauhoa nenässä. Oli jauhojengi joka voitti joidenkin sydämmet. Normi touhua.

• Anonyymi

Eduskunta talossa on oppositio jos et tiennyt.

• Anonyymi

Persut, nyt möykkää päälle että kaikki testeihin, samalla puhallutukset

• Anonyymi

käy kysymässä asiaa kahviloista jotka huumeita myy

eikö se vasta itäkeskuksessa yksi kahvila kärynnyt?

sitä maahanmuutto työllisyyttä...

• Anonyymi

On eri lait. Etkö ole vielä huomannut?
      Esim pistät meidän veronmaksajien rahoja miljarditolkulla maailmalle, et tee mitään väärää, mutta jos otat työnantajasi kassasta kympin, kenkää tulee, et paukahtaa! Eduskunnassa sinut palkitaan hyväpalkkaisella viralla ja jos sellaista ei löydy, niin.äkkiä tekastaan (Sitra tekastiin E. Aholle). Se käypi nopiaan.
      Pyri eduskuntaan ja jos pääset, on loppuelämäsi turvattu. Ei rikossyytteitä mistään, terveydenhuolto pelittää ja pötyä on pöydässä niin, että pöydän jalat on kierossa ruoan painosta!

• Anonyymi

Marinin aikaisia jäämiä siellä on joka paikassa.

• Anonyymi

Omia vai vieraita?
      Kansanedustajia, ministereitä, virkamiehiä, toimittajia tai muita vieraita?
      Ennen toivat vieraat omasta pitäjästä edustajalle palvikinkkua, kotona kirnuttua voita ja vehnäspitkon, mitä tuonevat nyt?

• Anonyymi

Kommunisteille toivat rublia.
        Maalaisliittokin taisi saada rublista osansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunisteille toivat rublia.
        Maalaisliittokin taisi saada rublista osansa.

Saa sen käsityksen eduskunnan kommentoinnista, että siellä on yleiset vessat johon kuka tahansa voin mennä ja silloin sinne on tuotu huumeita. Uskoo ken tahtoo, minä en usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa sen käsityksen eduskunnan kommentoinnista, että siellä on yleiset vessat johon kuka tahansa voin mennä ja silloin sinne on tuotu huumeita. Uskoo ken tahtoo, minä en usko.

Mikähän puolue käy huumekauppaa eduskunnassa? Ketkä ne vaatikaan hanhista vapaaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän puolue käy huumekauppaa eduskunnassa? Ketkä ne vaatikaan hanhista vapaaksi?

Vihreät tietysti.

• Anonyymi

Kyseisissä pikkujoulukinkereissä oli mukana myös toimittajia.

• Anonyymi

Ja sillä verukkeella voi politikkomme pestä kätensä huumeiden käytöstä. Ei mitenkään luottamusta herättävää.

• Anonyymi

Miksi huume-myönteiset punavihreät ovat "haudan hiljaa" ?

• Anonyymi

Lähempänä kuntavaaleja saadaan tietoa edustajien huoneista otetuista näytteistä. Veikkaan, että toimittajien liikkumistakin rajoitetaan jatkossa. Ketkähän ovat olleet dekkarihommissa. Ovatko samat, jotka sotkevat kyselytunnin lähetykset höpinöillään vai jokin erillinen ryhmä?

• Anonyymi

Eipä kiinnosta äänestellä huumehörhöjä, olipa mitkä vaalit tahansa.

• Anonyymi

On puolueita jotka vaativat huumeet vapaiksi,sitten ihmetellään kun joka kadunkulmassa niitä myydään.

• Anonyymi

Viimekaudella oli jauhojengi ja he saivat ainakin jauhotella rauhassa. oliko nämäkin jäännöksiä niiltä ajoilta.

• Anonyymi

Sieltä taisi löytyä muutakin, kuin jauhoja.

• Anonyymi

Kaikki kansanedustajat on testattava huumeiden takia. Kenenkähän jäämiä ovat kannabis jäämät.

• Anonyymi

Jos ilmoitettaisiin,että eduskunnan ovella on alko ja huume testi,niin niistä jäisi aika monta tulematta töihin. Ja luulen,että en ole paljonkaan väärässä.

• Anonyymi

Uutisissa ole, että kansanedustajat ei olekaan töissä eduskunnassa ja niille ei voi tehdä huumetestejä? Minä olen luullut, että he ovat siellä töissä ja saavat siitä palkkaakin?
        Noin sitä vaan lakia kierretään, että saadaan huumeiden käyttöön eri vapaudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutisissa ole, että kansanedustajat ei olekaan töissä eduskunnassa ja niille ei voi tehdä huumetestejä? Minä olen luullut, että he ovat siellä töissä ja saavat siitä palkkaakin?
        Noin sitä vaan lakia kierretään, että saadaan huumeiden käyttöön eri vapaudet.

Jos ne ei ole töissä, niin ne ei saa palkkaa, vaan työttömyys korvausta.😄

• Anonyymi

Kun on ollut viime vuosina puhetta näistä huumeidenkäyttöhuoneista, joissa narkomaanit voisivat narkata vapaasti, niin nythän YLE sai selville, että eduskuntatalo on jo yksi Helsingin ja ilmeisesti Suomen suurin julkinen huumeidenkäyttöhuone.

• Anonyymi

KAUPUNKI MISSÄ ASUN EI EDES LAPIOMIES SAA KAIVAA KAAPELIOJAA, VIEMÄRIOJAA JOS RAPULASSA TÖISSÄ TAVATAAN YHDENKIN KERRAN JA FUDUT HÄNELLÄ VASTUU PITÄÄ KAUPUNKIN OMISTAMA LAPIO, RAUTAKANKI EHJÄNÄ. EDUSKUNTA HOITAA VALTION, KANSAN ASIOITA EI MITÄÄN VASTUUTA KUN MENEE PÄIN PERSETTÄ.

• Anonyymi

Eiköhän yleensä johda työsuhteen purkuun .

• Anonyymi

Joko testit milloin alkaa?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8348
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3272
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1765
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      155
      1085
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      726
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      682
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      643
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      58
      623
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      607
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe