Sanooko laki jotain huumeiden käytöstä, tai epäilysitä työpaikalla? Oliko se niin, että epäilty, tai ennemminkin käyttäjä tulee ohjata vieroitushoitoon?
Onko eduskunnassa eri lait, jossa huumeiden käytöstä ei saa epäillä työpaikalla? Politikot ovat työpaikallaan eduskunnassa.
Mitä se laki sanoo
29
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin on eduskunnasta hiljaista kommentoinitia julkisuuteen, koko huume jupakasta? Voinevatko tämänkin laittaa edellisen hallituksen piikkiin, että niiltä oli vessoihin jäänyt huumeita.😂
- Anonyymi
Testit! Ehdottomasti! Ihan niinkuin huippu-urheilijoille! Voidaan ottaa missä ja milloin tahansa! Jos on huumeiden käyttäjä, työsuhde päättyy!
Ei luulisi olevan kenenkään tätä testausta vastaan!!! VAI????!!!
Ps. Tähän testihommaan saa käyttää minun maksamiani verorahoja!! - Anonyymi
Viime kaudella oli normaalia että oli jauhoa nenässä. Oli jauhojengi joka voitti joidenkin sydämmet. Normi touhua.
- Anonyymi
Eduskunta talossa on oppositio jos et tiennyt.
- Anonyymi
Persut, nyt möykkää päälle että kaikki testeihin, samalla puhallutukset
- Anonyymi
käy kysymässä asiaa kahviloista jotka huumeita myy
eikö se vasta itäkeskuksessa yksi kahvila kärynnyt?
sitä maahanmuutto työllisyyttä... - Anonyymi
On eri lait. Etkö ole vielä huomannut?
Esim pistät meidän veronmaksajien rahoja miljarditolkulla maailmalle, et tee mitään väärää, mutta jos otat työnantajasi kassasta kympin, kenkää tulee, et paukahtaa! Eduskunnassa sinut palkitaan hyväpalkkaisella viralla ja jos sellaista ei löydy, niin.äkkiä tekastaan (Sitra tekastiin E. Aholle). Se käypi nopiaan.
Pyri eduskuntaan ja jos pääset, on loppuelämäsi turvattu. Ei rikossyytteitä mistään, terveydenhuolto pelittää ja pötyä on pöydässä niin, että pöydän jalat on kierossa ruoan painosta! - Anonyymi
Marinin aikaisia jäämiä siellä on joka paikassa.
- Anonyymi
Omia vai vieraita?
Kansanedustajia, ministereitä, virkamiehiä, toimittajia tai muita vieraita?
Ennen toivat vieraat omasta pitäjästä edustajalle palvikinkkua, kotona kirnuttua voita ja vehnäspitkon, mitä tuonevat nyt?- Anonyymi
Kommunisteille toivat rublia.
Maalaisliittokin taisi saada rublista osansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisteille toivat rublia.
Maalaisliittokin taisi saada rublista osansa.Saa sen käsityksen eduskunnan kommentoinnista, että siellä on yleiset vessat johon kuka tahansa voin mennä ja silloin sinne on tuotu huumeita. Uskoo ken tahtoo, minä en usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sen käsityksen eduskunnan kommentoinnista, että siellä on yleiset vessat johon kuka tahansa voin mennä ja silloin sinne on tuotu huumeita. Uskoo ken tahtoo, minä en usko.
Mikähän puolue käy huumekauppaa eduskunnassa? Ketkä ne vaatikaan hanhista vapaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän puolue käy huumekauppaa eduskunnassa? Ketkä ne vaatikaan hanhista vapaaksi?
Vihreät tietysti.
- Anonyymi
Kyseisissä pikkujoulukinkereissä oli mukana myös toimittajia.
- Anonyymi
Ja sillä verukkeella voi politikkomme pestä kätensä huumeiden käytöstä. Ei mitenkään luottamusta herättävää.
- Anonyymi
Miksi huume-myönteiset punavihreät ovat "haudan hiljaa" ?
- Anonyymi
Lähempänä kuntavaaleja saadaan tietoa edustajien huoneista otetuista näytteistä. Veikkaan, että toimittajien liikkumistakin rajoitetaan jatkossa. Ketkähän ovat olleet dekkarihommissa. Ovatko samat, jotka sotkevat kyselytunnin lähetykset höpinöillään vai jokin erillinen ryhmä?
- Anonyymi
Eipä kiinnosta äänestellä huumehörhöjä, olipa mitkä vaalit tahansa.
- Anonyymi
On puolueita jotka vaativat huumeet vapaiksi,sitten ihmetellään kun joka kadunkulmassa niitä myydään.
- Anonyymi
Viimekaudella oli jauhojengi ja he saivat ainakin jauhotella rauhassa. oliko nämäkin jäännöksiä niiltä ajoilta.
- Anonyymi
Sieltä taisi löytyä muutakin, kuin jauhoja.
- Anonyymi
Kaikki kansanedustajat on testattava huumeiden takia. Kenenkähän jäämiä ovat kannabis jäämät.
- Anonyymi
Jos ilmoitettaisiin,että eduskunnan ovella on alko ja huume testi,niin niistä jäisi aika monta tulematta töihin. Ja luulen,että en ole paljonkaan väärässä.
- Anonyymi
Uutisissa ole, että kansanedustajat ei olekaan töissä eduskunnassa ja niille ei voi tehdä huumetestejä? Minä olen luullut, että he ovat siellä töissä ja saavat siitä palkkaakin?
Noin sitä vaan lakia kierretään, että saadaan huumeiden käyttöön eri vapaudet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutisissa ole, että kansanedustajat ei olekaan töissä eduskunnassa ja niille ei voi tehdä huumetestejä? Minä olen luullut, että he ovat siellä töissä ja saavat siitä palkkaakin?
Noin sitä vaan lakia kierretään, että saadaan huumeiden käyttöön eri vapaudet.Jos ne ei ole töissä, niin ne ei saa palkkaa, vaan työttömyys korvausta.😄
- Anonyymi
Kun on ollut viime vuosina puhetta näistä huumeidenkäyttöhuoneista, joissa narkomaanit voisivat narkata vapaasti, niin nythän YLE sai selville, että eduskuntatalo on jo yksi Helsingin ja ilmeisesti Suomen suurin julkinen huumeidenkäyttöhuone.
- Anonyymi
KAUPUNKI MISSÄ ASUN EI EDES LAPIOMIES SAA KAIVAA KAAPELIOJAA, VIEMÄRIOJAA JOS RAPULASSA TÖISSÄ TAVATAAN YHDENKIN KERRAN JA FUDUT HÄNELLÄ VASTUU PITÄÄ KAUPUNKIN OMISTAMA LAPIO, RAUTAKANKI EHJÄNÄ. EDUSKUNTA HOITAA VALTION, KANSAN ASIOITA EI MITÄÄN VASTUUTA KUN MENEE PÄIN PERSETTÄ.
- Anonyymi
Eiköhän yleensä johda työsuhteen purkuun .
- Anonyymi
Joko testit milloin alkaa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288348Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4327224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1551085Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17726Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28643Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58623En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579