Ollu siinä pihassa jo useita kuukausia. Koska se lähtee? Reknro SKT-736
Auto Tanelinrannan s marketin pihassa
12
665
Vastaukset
- Anonyymi
Sielläkö mun autoni on. En yhtää muista että sinne olen jättänyt.
- Anonyymi
Oletko marketin hlökunnalta kysynyt? Tuollainen loppuunajettu 2002 mallin pikkumersu kuuluu romikselle.
- Anonyymi
Kyllä taas pienestä riepoo... Valittakaa niistä piri kersoista siinä yöllä.
- Anonyymi
Soita poliisille, niin hakevat pois.
Hylätty, romurauta. - Anonyymi
Olisko sisällä ruumis, soita poliisit korjaavat pois.
Ei kannata mennä lähellekkään, joutuu pian vaikeuksiin, kauppojen pihassa, kun on kamerat. - Anonyymi
Ei kuulu poliisille vaan Eepee voi siitä tehdä kaupungille ilmoituksen ja kaupunki hakee sen aikanaan pois.
- Anonyymi
poliisille.
- Anonyymi
Häiritseekö se auto sua ja sun elämää
- Anonyymi
Kyllä pienet on murheet,kun auto häiritsee parkkipaikalla.
- Anonyymi
Romut kuuluu romuttamolle, ei ruostumaan kauppojen parkkipaikoille.
- Anonyymi
Mitä pyydät jos ostan
- Anonyymi
599€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822