Jumalan paratiisi

Anonyymi-ap

”Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'”
Ilm 2:7

19

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Den som har öra, han höre vad Anden säger till församlingarna. Den som vinner seger, åt honom skall jag giva att äta av livets träd, som står i Guds paradis."

• Anonyymi

He that hath an ear, let him hear what the Spirit saith unto the churches; To him that overcometh will I give to eat of the tree of life, which is in the midst of the paradise of God.

• Anonyymi

Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
      Luuk 23:43

• Anonyymi

”Niin Jesus sanoi hänelle: totisesti sanon minä sinulle: tänäpänä pitää sinun oleman minun kanssani paradisissa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Niin Jesus sanoi hänelle: totisesti sanon minä sinulle: tänäpänä pitää sinun oleman minun kanssani paradisissa.”

Han svarade honom: "Sannerligen säger jag dig: I dag skall du vara med mig i paradiset."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Han svarade honom: "Sannerligen säger jag dig: I dag skall du vara med mig i paradiset."

And Jesus said unto him, Verily I say unto thee, To day shalt thou be with me in paradise.

• Anonyymi

Eli Jeesus sanoo, että paratiisi on, Teuvo sanoo, että ei ole. Kumpaa uskoa, siinäpä vasta pulma!

• Anonyymi

Jo otti pettuleipä....

• Anonyymi

Joko nyt jo?

• Anonyymi

Jeesus meni kuoltuaan Tuonelaan saarnaamaan vangeudessa oleville hengille.
      1.Piet.3

19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,

Ei Jeesus mennyt minkään rosvon kanssa hengailemaan "paratiisiin", sillä paratiisin taru päättyi syntiinlankeemukseen. Ei paratiisia ole enää kuin muistoissa.

Matteuksen evankeliumi on luotettavin, se on alkuperäinen, siinä sanotaan, että molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta.

Matt. 27:44

Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan.

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumia vastaan hyökätään molelta suunnalta.

Siellä on tallessa esim. Jeesuksen itsensä sanoma kastekäsky. Jeesuksen viimeiset sanat maan päällä ennen taivaaseen nousemista. Ei hän sen jälkeen mitään toisenlaisia "lähetyskäskyjä" antanut, kuten annetaan ymmärtää.

Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi

Lahkolaiset pyrkii nostamaan rikolliset, valehteliat, rosvot ja murhamiehet Jeesuksen yläpuolelle, hengellisiksi guruiksi opissa ja elämässä.

• Anonyymi

Esim. koko Markuksen evankeliumin loppuosa on törkeätä lisäystä kirkolliskokousta varten satojen vuosien perästä, tuntemattoman henkilön kirjoituksia, jotka ei kuulu Raamattuun ollenkaan.

Asiasta on varoitus -92 käännöksen Mark.16:9 kohdalla näin kauniisti sanoen:

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi

Uusi Jerusalem laskeutuu maan päälle, missä ne kaikki on, mistä Ilm.kirjassa puhutaan.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Pakkokasteet tulee vielä voimaa, jotta ihmisillä olisi kasteen lahja hääpuku päällä.

Talon isännän antama hääpuku on pakollinen, Ei omat hyvätkään vaatteet.

Gal.3: 27 Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.

• Anonyymi

Onko uudessa jerusalemissa sisävessat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko uudessa jerusalemissa sisävessat?

Se selviää aikanaan, ketkä sinne pääsee näkee.

• Anonyymi

Se ihmisten "taivas" tai "paratiisi", ovat kuvakieliä, konkretia tulee tänne maan päälle.

Ilm.21
      1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin LASKEUTUVAN ALAS TAIVAASTA JUMALAN TYKÖÄ, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;

• Anonyymi

Puheet Jumalan taivaaseen menemistä liittyy ihmisen kapinahenkeen Jumalaa vastaan.

Saatana korotti itsensä Jumalan veroiseksi - huonolla menestyksellä.

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheet Jumalan taivaaseen menemistä liittyy ihmisen kapinahenkeen Jumalaa vastaan.

Saatana korotti itsensä Jumalan veroiseksi - huonolla menestyksellä.

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

Vääristyneet, muodikkaat nykyajan pelkät "henkiopit" liittyy siihen, että ihmiset eivät lue enää Vanhaa Testamenttia, mikä on pysyvää Jumalan sanaa. Todellisia "Kirjoituksia".

1. Moos. 8:22

Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylväminen eikä leikkaaminen, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5327
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2106
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1921
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1854
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1813
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1663
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19