Nainen halvaantui Pfizerista

Anonyymi-ap

https://www.youtube.com/watch?v=8aAk36PovnU
Nainen halvaantui 2. koronarokotteen jälkeen.

Selkäydinvammat, ALS, osittaiset halvaantumiset, raajojen toimattomuus ja aivosumu... Mistä näiden yleistuminen voisi johtua?

18

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

syyt ovat mitä moninaisimmat. Ihmiset käyttävät sekaisin alkoholia ja pimeästä ostettuja, laittomia lääkkeitä

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä niin... Astra zeneca, Vaxzevrei, Moderna, Johnson&Johnson -rokotteet on jo poistettu markkinoilta. Osittain tai kokonaan. Myös Pfizerilla, ainakin osittaisia käyttökieltoja.

Ilmeisesti rokotteet on poistettu käytöstä vain huvin vuoksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin... Astra zeneca, Vaxzevrei, Moderna, Johnson&Johnson -rokotteet on jo poistettu markkinoilta. Osittain tai kokonaan. Myös Pfizerilla, ainakin osittaisia käyttökieltoja.

Ilmeisesti rokotteet on poistettu käytöstä vain huvin vuoksi?

Samaa Piikkiproteiinia tuottaa Pfizer kuin nuo muutkin

• Anonyymi
      UUSI

Propagandaa.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sitten Fimea myöntää selkäydin tulehduksen rokote haitaksi?

• Anonyymi
      UUSI

On kyllä liian paljon tullut pahoja haittoja koronarokotteista....

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on myös hermokivut selässä. Sain korona vakavasti 2020 eikä ole hyvin tuntoa. En ole ottanut piikki mutta en ole myös vielä toista kerta sairastunut vakavasti, vaikka eka kertaa teki kunnon tuhot.

• Anonyymi
        UUSI

Minä sain long covidin jo 2018

• Anonyymi
      UUSI

Tauti ilman rokoteta aiheuttama myös veritulppia kaikjalla niinku myös rokote joilakin ihmisillä. Jotkut on jäänyt rokotesta yhtä vakavasti sairaksi niinku minä ilma rokoteta 2020.

• Anonyymi
      UUSI

Syön venlafax orion masennus lääkeitä, siitä on ihan varma pikkusen hyötyä hermokivuihin tai ei ainakaan pääkoppa seko ihan täysillä,mutta kyseinen lääke aiheuttama paljon väsymystä ei jaksaa mitä muuta kun nukkua laitta ruoka ja tehdä kävelylenkin ja See on siinä se päivää.

• Anonyymi
        UUSI

Ei liity hirveästi mihinkään sun kirjoitukset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity hirveästi mihinkään sun kirjoitukset.

Kyllä see liity tauti aiheuta myös aivosumu ja selkäytimen vamman. Kyseinen rokote ei es ole rokote vaan löysempi tauti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä see liity tauti aiheuta myös aivosumu ja selkäytimen vamman. Kyseinen rokote ei es ole rokote vaan löysempi tauti.

Itse vakavasti sairastuna näen ihan hyvin, että jotkut on rokotesta sairastunut yhtää vakavasti niinku minä ilman rokoteta 2020 kuka ei pystyy kävelleet ne taistele hengestä.

• Anonyymi
      UUSI

Ulkomailla... Yksi ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

https://www.is.fi/terveys/art-2000010388023.html
      "Urheilullisen parikymppisen miehen ei pitäisi joutua pyörätuoliin ilman syytä. Eemil Talolalle kävi juuri niin"

Nuori halvaantui kesken autolla ajon.

Astra Zeneca rokote todistettiin aiheuttavan selkäydintulehdusta jo heti testivaiheessa. Lähes kaikki muutkin rokotteet poistettu käytöstä (vakavien ongelmien takia).

• Anonyymi
      UUSI

Miksi minä rokottamaton en saa edes flunssaa ja rokotettu suku on aina koronassa🤗

• Anonyymi
        UUSI

Täällä sama juttu, kohta neljä vuotta täysin terveenä . 2020 sairastin koronan lievänä. Rokotteita en ole ottanut! Työpaikalla jatkuvasti flunssaa ja varsinkin monesti rokotetut sairastaa! Mutta, mutta eihän näistä koronarokotteista oikein voi puhua rokotettujen kans…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      27
      3165
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3050
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2906
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      443
      2597
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      162
      1907
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1848
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1445
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1251
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      32
      1230
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      75
      1154
    Aihe