Rikkaat äänestävät lähes kaikki, koska ymmärtävät äänestämisen tärkeyden ja heidän etunsa äänestämisen suhteen. Heidän äänensä menevät valtaosin Kokoomukselle, joka ajaa rikkaiden etuja.
Kaikki köyhät eivät ymmärrä äänestämisen tärkeyttä ja jättävät äänestämättä. Saavat silloin tyytyä siihen, miten muut äänestivät. Rikkaat eivät mieti köyhien asioita. Köyhä saa siis sitä, mitä muut tilaavat.
Itse asiassa niin moni jättää Suomessa äänestämättä, että heidän kaikkien äänillä voittaisi vaalit, jos he kaikki äänestäisivät jotakin täysin uutta puoluetta.
Rikkaat ymmärtävät äänestämisen tärkeyden ja äänestävät
55
384
Vastaukset
- Anonyymi
Demokratiassa saa ja pitää äänestää.
Venäjälläkin äänestetään, mutta käytännössä ehdokkaita on vain yksi, eli pelleilyksi meni.
Vasemmistolaiset ovat väkivaltaisia.
Miksi ?- Anonyymi
Venäjä ei olekaan demokratia, vaan valedemokratia. On saatu näyttämään demokratialta, mutta kyseessä on oikeasti diktatuuri. Siellä vaalit ovat pelkkää teatteria.
- Anonyymi
Väkivalta tulee oikealta, opiskele vähän:
"Todennäköisimmän isku-uhkan aiheuttavat äärioikeistolaista tai radikaali-islamistista ideologiaa kannattavat yksittäiset henkilöt tai pienryhmät."
"Väkivallan uhkaa aiheuttaa äärioikeistolainen terrorismi
Äärioikeistolaisen terrorismin kannattajat ovat saaneet vaikutteita esimerkiksi yhteiskuntajärjestyksen väkivaltaiseen romahduttamiseen tähtäävästä Siege-kulttuurista. He näkevät aseelliset iskut keskeisenä keinona yhteiskunnan romahduttamisen kiihdyttämisessä. He kuuluvat verkkoyhteisöihin, joissa ihannoidaan äärioikeistolaisia joukkoampujia, kannustetaan iskujen toteuttamiseen ja jaetaan materiaalia iskujen suunnitteluun"
https://supo.fi/terrorismi-kansallisen-turvallisuuden-katsaus - Anonyymi
Nyt nämä köyhät ulisee miksi heitä ei huomioida? Tietysti siksi että kok on pääministeri puolue, heidän kannattajat/äänestäjät eivät ole niitä köyhiä? Kok haluaa ajaa omien äänestäjiensä asioita! Ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää?
- Anonyymi
Mitä teet kun äänestät vaikka persoja.. ovat luvanneet sitä ja tätä.mikään ei toteudu.
Ainut ett oma tili kasvaa..sitten hypitään siihen puolueeseen jolla menee hyvin..tuohan on äänestäjien halveksuntaa..äänestä siinä sitten kun lupaukset ei pidä- Anonyymi
Ethän sinä ole äänestänyt kuin kerran elämäsi aikana.
- Anonyymi
Syy on siinä, että eivät saaneet tarpeeksi ääniä. Jos olisivat voittaneet, eikä Kokoomus, niin olisivat saaneet päättää enemmän. Nyt Kokoomus on suurin ja päättää eniten. Kun on monta puoluetta, niin puolueetkin joutuvat tekemään kompromisseja, että kuka saa päättää mistäkin, kun muodostavat hallituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy on siinä, että eivät saaneet tarpeeksi ääniä. Jos olisivat voittaneet, eikä Kokoomus, niin olisivat saaneet päättää enemmän. Nyt Kokoomus on suurin ja päättää eniten. Kun on monta puoluetta, niin puolueetkin joutuvat tekemään kompromisseja, että kuka saa päättää mistäkin, kun muodostavat hallituksen.
Kyllä se persujen puheenjohtaja Purra on ihan innoissaan päästessään leikkaamaan. Persut eivät voi tässä mennä kokkarien selän taakse, ei edes olkapään taakse.
"Tuoreen puun tuoksu Riikka Purran kasvoilla kuvitetuilla leikkuulaudoilla ei ollut ehtinyt haihtua, kun perussuomalaiset nostatti uuden myrskyn leikkauksilla rehentelyllään."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/leikkauksilla-irvailu-jatkuu-riikka-purra-sakset-kadessa-ps-edustajat-taustalla-hymyt-huulilla/8891326
- Anonyymi
Äänestä mitä äänestät tai ketä. Kun ei ole omaisuutta eikä kelatukia ei ole niin tarkkaa jos ei äänestä
- Anonyymi
Poliitikkojen päätökset vaikuttavat ihan koko yhteiskuntaan. On sillä nyt vähän väliä, että kuka on vallassa ja kenen etuja ajetaan. Nyt esim. Kokoomus on eduskunnassa vallassa ja yksityisen sektorin yritysten ja sijoittajien etuja hallitus ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliitikkojen päätökset vaikuttavat ihan koko yhteiskuntaan. On sillä nyt vähän väliä, että kuka on vallassa ja kenen etuja ajetaan. Nyt esim. Kokoomus on eduskunnassa vallassa ja yksityisen sektorin yritysten ja sijoittajien etuja hallitus ajaa.
Niin se on ennenkin ajanut ja on minulle sopinut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on ennenkin ajanut ja on minulle sopinut .
Sitten ei taida olla mitään valittamisen aihetta tälläkään hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Novarmasti vaikutta poliitiikojen päätökset, suomi on tulvillaan köyhiä, vanhukset heitteillä, lapset homekoulussa, sairaalat ajettu alas, palveluita ei pahemmin ole, opiskelijat kuolee nälkään, saraat kuolee hoidon puutteeseen, duunarit käy kelasta hakees lisää rahaa kun ei saa palkkaa.... mikään ei toimi ja mikä toimii se ajetaan pian alas. Rahaa on kyllä ulkomaille ja poliitikkojen lomiin, huvireissuihin, omiin palkkoihin, perhejuhliin, pikkkujouluihin, huumeita juhlien kunniaksi, juopotteluun huumeisiin... mutta ei heille jotka sitä tarvii. On rahat aina loppu kun kansa tarvii, mutta sitten sitä löytyy kun poliitikko lähtee lappiin lomalle tai pitää pileet leinnassa, ja heittää veteraanit ulos pois tieltä!!!
Kyllä olet siinä oikeessa että heidän päätökset vaikuttaa koko yhteiskuntaan, mutta valitettavasti vaan hyvin hyvin negatiivisesti ja erittäin raastavalla tavalla. Valitettavasti.
- Anonyymi
Mitä puoluetta sitä oikein pienituloisen pitäisi äänestää, ja onko sillä mitään merkitystä mihinkään?
Samanlaisia teeskentelijöitä ja oman edun ajajia kaikki poliitikot, esittävät vain olevansa pienituloisen puolella, jotkut vihervassarit varsinkin.- Anonyymi
Onhan sillä merkitystä, jos sopivia asioita ajava puolue voittaa eduskuntavaalit ja pääsee valtaan ja muuttamaan maan lakeja ja toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sillä merkitystä, jos sopivia asioita ajava puolue voittaa eduskuntavaalit ja pääsee valtaan ja muuttamaan maan lakeja ja toimintaa.
No, mitä puoluetta sitten oikein suosittelet?
Kun sopivaa puoluetta ei vaan ole, moni pienpuoluekaan ei koskaan kasva niin suureksi, että se pääsisi vaikuttamaan mihinkään.
Politiikka on teennäistä teatteria, siksi en äänestä, ja kun ei ole edes mitään merkittävää puoluetta, jota voisin kannattaa, shaissea koko politiikka, toivottavasti jonain päivänä sitäkään ei enää tarvita, kuin kahjojen uskonlahkoja kaikki puolueet muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä puoluetta sitten oikein suosittelet?
Kun sopivaa puoluetta ei vaan ole, moni pienpuoluekaan ei koskaan kasva niin suureksi, että se pääsisi vaikuttamaan mihinkään.
Politiikka on teennäistä teatteria, siksi en äänestä, ja kun ei ole edes mitään merkittävää puoluetta, jota voisin kannattaa, shaissea koko politiikka, toivottavasti jonain päivänä sitäkään ei enää tarvita, kuin kahjojen uskonlahkoja kaikki puolueet muutenkin."Semi-isoista", niin vasemmisto taitaa olla eniten köyhien asialla. Jos kaikki ne, jotka jättävät äänestämättä, äänestäisivät kaikki vasemmistoa, niin vasemmisto voittaisi vaalit ylivoimaisesti. Niin paljon on heitä, jotka eivät äänestä. Oma moka, kun ei äänestä. Silloin saa tyytyä muiden äänestäneiden äänien lopputulokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Semi-isoista", niin vasemmisto taitaa olla eniten köyhien asialla. Jos kaikki ne, jotka jättävät äänestämättä, äänestäisivät kaikki vasemmistoa, niin vasemmisto voittaisi vaalit ylivoimaisesti. Niin paljon on heitä, jotka eivät äänestä. Oma moka, kun ei äänestä. Silloin saa tyytyä muiden äänestäneiden äänien lopputulokseen.
Vassarit haluaa Suomen täyteen muslimeita, eli ei todellakaan kannata heitä äänestää.
Pienituloiset joutuvat asumaan niiden naapureina, ja katsomaan miten se rinnakkaisyhteiskunta syntyy, vattu sentään mitä shaissea! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vassarit haluaa Suomen täyteen muslimeita, eli ei todellakaan kannata heitä äänestää.
Pienituloiset joutuvat asumaan niiden naapureina, ja katsomaan miten se rinnakkaisyhteiskunta syntyy, vattu sentään mitä shaissea!Juu niin tekevät. Frendi asuu kaupungin talossa missä yli puolet asukkaista musuja, mustalaisia, venäläisiä yms..täytyy olla hyvät hermot ja unenlahjat pystyäkseen talossa asustella minusta ei sellaiseen olisi. Alkuillat pahimpia kun musukersat heräävät päikkäreiltä metelöivät liki puoleen yöhön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Semi-isoista", niin vasemmisto taitaa olla eniten köyhien asialla. Jos kaikki ne, jotka jättävät äänestämättä, äänestäisivät kaikki vasemmistoa, niin vasemmisto voittaisi vaalit ylivoimaisesti. Niin paljon on heitä, jotka eivät äänestä. Oma moka, kun ei äänestä. Silloin saa tyytyä muiden äänestäneiden äänien lopputulokseen.
https://pt-media.org/wp-content/uploads/2025/01/ssstwitter.com_1737022350664.mp4?_=1
Eli pitäisi äänestää vassareita, että kadut näyttäisivät tuolta täälläkin, aika lähellähän tuota jo olemmekin, näitä ählyjä on jo täälläkin kymmeniä tuhansia. - Anonyymi
Vuonna 2011 aloittaneeseen Kataisen hallitukseen kuului oikeistopuolueiden lisäksi SDP, Vihreät ja Vasemmistoliitto. Nämä jälkimmäiset ilmoittivat ennen vaaleja, että alinta työttömyyspäivärahaa on nostettava satasella netto. Näin myös tapahtui heti v. 2012 alusta. Äänestämisellä oli selvästi merkitystä ja lupaus pidettiin.
Samanlaista tapahtui vuonna 2019 aloittaneen Rinteen/Marinin hallituksen aikana. Koronaviruksen ja sittemmin Venäjän aloittaman sodan takia kaikkia tavoitteita ei kuitenkaan saavutettu.
Pitkäaikatyötön - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienituloiset joutuvat asumaan niiden naapureina, ja katsomaan miten se rinnakkaisyhteiskunta syntyy, vattu sentään mitä shaissea!Tuo onkin vasemmiston ongelma. He ovat köyhien asialla, mutta ovat sitten samalla ihan koko maapallon köyhien asialla. Pitäisi olla sellainen puolue, joka on vain oman maan köyhien asialla.
- Anonyymi
Mutta eivät ymmärrä että miten paljon ne äänestettävät valehtelevat! Heheeeeee. Valheella on suomea rakennettu, epärehellisyydella ja uhkailulla.
Eduskunta on työpaikka jossa ei päjrää muuten kuin valheella ja uhkailulla ja juopotteluilla ja huumeiden käyttämisellä... se onkin semmoinen pahisten pesä ettei toista. - Anonyymi
Suomi on rakennettu valheella ja uhkailulla ja nys se murtuu, orpo on saanut suomen murtumaan ja ja hajoamaan. Täällä ei kukaan voi enää hyvin piatsi orpo itse.
- Anonyymi
Edes flyygelin pimputus kartanossasi ei auta orpo on saanut sinutkin voimaan henkisesti pahoin. Niinkin tasapainoisen ja älykkään mitä ennen olit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edes flyygelin pimputus kartanossasi ei auta orpo on saanut sinutkin voimaan henkisesti pahoin. Niinkin tasapainoisen ja älykkään mitä ennen olit.
Tuossa olet harvinaisen oikeessa. Orpon tekoset saa voimaan kaikki koko suomen kansan pahoin. Sinutkin, siksi teksteissäsi huokuu vihamielisyys ja syvä katkeruus.
- Anonyymi
No niin! Jäikö päiväunet väliin kun noin kiukuttaa???? Voi voi
- Anonyymi
Suomessa ei ole rikkaita. Rikkaus tarkoittaa omalla työllään saavutettua omaisuutta, ja heitä ei suomessa ole. Eduskuntalaisetkin ovat valheillaan ja uhkailullaan haalineet omaisuutensa, ei omalla työllään.
Suurten yritysten toimarit, golfaamalla ja lomailemalla aurinkorahhoilla ei kartuta omaisuutta, vaan valheet ja epärehellisyys.
Kuka tekee eniten duunia on erittäin käyhä, kuten maanviljelijät he saavat pientä palkkaa jos ollenkaan tekemstään työstä, rahat kerää muut tahot.
Epärehellisyys tuo rahat, rehellisyys tuhoaa sinut.
Verot vievät suuren osan duunipalkosta, mutta pimeet tulot, kasvattaa omaisuutta, sen on nuo epärehellisesti ja valheilla rahaasaaneet todenneet hyväksi tavaksi.
Omalla työllä et rikastu koskaan, jos teet sen rehellisesti. Luisut käyhyyteen.- Anonyymi
Ovatko jopa sinua käyhempiä? En usko..
- Anonyymi
Sanos yksikin "eduskuntalainen", jolla on pimeitä tuloja - laitetaan verottajalle ilmoitus.
- Anonyymi
Itse olet kehua retostellut tienaavasi varastetun tavaran kirppismyynnillä tonnin/kk ja nostavasi kelasta kaikku tuet täysmääräisenä. Miksi peräänkuulutat poliitikoilta rehellisyyttä kun et siihen pysty itsekään?
- Anonyymi
Rikkaus tarkoittaa yleensä varallisuutta. Ihan sama, miten sen on onnistunut saamaan. Rikkaita on siis suomessakin.
- Anonyymi
Tienenkin varakkaat ymmärtää äänestämisenn tärkeyden, hehän ihannoivat valehtelua, halveksuntaa, uhakilua ja petoksia, sehän on nähty.
Varattomat taas ymmärtävät miksi äänestäminen ei kannata. Ei kukaan täysijärkinen äänestä noita valehtelijoita, helveksujia, uhkailijoita ja petollisia, ei kukaan.
Sinun viestistä saa juuri tuollasen kuvan, että varallisuus kasvattaa epärehellisyyttä koska se kasvattaa varallisuutta, rehellisyys taas vie veroina kaiken mitä tulee tai on.
Hyvä että ajattelet samoin, niin me kaikki sauomalaiset suurissa määrin ajatellaan.- Anonyymi
Sauomalaiset varmaan ajattelevatkin noin. Suomalaiset eivät.
- Anonyymi
Kun ei itse äänestä, niin tyyttyy siihen tulokseen, joka äänestäneiden äänten perusteella syntyy. Silloin ei pidä myöskään valittaa, kun on siihen tyytynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei itse äänestä, niin tyyttyy siihen tulokseen, joka äänestäneiden äänten perusteella syntyy. Silloin ei pidä myöskään valittaa, kun on siihen tyytynyt.
Höpsis. Ei voi äänestää valehtelijoita ja huijareita kun on itse rehellinen ihminen. Et sinäkään osta takkia josta et pidä vaan jätät ostamatta jos ei miellytä.
Aina saa valittaa ja pitääkin. Tuossa nyt näet millainen eduskunta on kun on täynnä alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä, uhkailijoita, valehtelijoita, huijareita, petollisia.... Oleko sinä valinnut tuosta jokosta jonkun???? Huh huh... minä en äänestä kun tarjonta on rikollista porukkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Ei voi äänestää valehtelijoita ja huijareita kun on itse rehellinen ihminen. Et sinäkään osta takkia josta et pidä vaan jätät ostamatta jos ei miellytä.
Aina saa valittaa ja pitääkin. Tuossa nyt näet millainen eduskunta on kun on täynnä alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä, uhkailijoita, valehtelijoita, huijareita, petollisia.... Oleko sinä valinnut tuosta jokosta jonkun???? Huh huh... minä en äänestä kun tarjonta on rikollista porukkaa."Höpsis. Ei voi äänestää valehtelijoita ja huijareita kun on itse rehellinen ihminen. "
Et sinä tuollainen ole ja tiedät sen minuakin paremmin. Laiska, epärehellinen, pahansuopa, tyhmä, juoppo akanretku. Ym - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa valittaa ja pitääkin. Tuossa nyt näet millainen eduskunta on kun on täynnä alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä, uhkailijoita, valehtelijoita, huijareita, petollisia.... Oleko sinä valinnut tuosta jokosta jonkun???? Huh huh... minä en äänestä kun tarjonta on rikollista porukkaa.Ethän sinä ole rehellinen. Olet sanonut sen aika monessa keskustelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa valittaa ja pitääkin. Tuossa nyt näet millainen eduskunta on kun on täynnä alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä, uhkailijoita, valehtelijoita, huijareita, petollisia.... Oleko sinä valinnut tuosta jokosta jonkun???? Huh huh... minä en äänestä kun tarjonta on rikollista porukkaa.Luuletko että kaikki ovat tuollaisia? Foliohattu nyt vaan syvempään ja kohti uusia salaliittoteorioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa valittaa ja pitääkin. Tuossa nyt näet millainen eduskunta on kun on täynnä alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä, uhkailijoita, valehtelijoita, huijareita, petollisia.... Oleko sinä valinnut tuosta jokosta jonkun???? Huh huh... minä en äänestä kun tarjonta on rikollista porukkaa.Joukossa on aina tuoreita tyyppejä, joille voi äänensä antaa. Ei tarvitse äänestää niitä siellä istuvia, vaan uutta verta mukaan. Ehkä muutosta tapahtuu. Järki käteen nyt.
- Anonyymi
Kattokaa nyt millasia pellejäeduskunta on täynnä??? Alkoholiseja, huumeiden käyttäjiä, aserikollisia... heh... juupa, ihmetteln syvästi, että kuka äänestää?????? Itse en kehtaisi, enkä sanoa että olisin äänestänyt. Huh huh, oikeesti kuka äänestää???
- Anonyymi
Eli siis äänestit, mutta et kehtaa sanoa sitä. Justhan sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis äänestit, mutta et kehtaa sanoa sitä. Justhan sanoit.
Sinä voit tulkita asian niinkuin haluat sen nähdä, ja kääntää miten lystäät, se on ihan sun päätettävissä miten sanotut asiat haluat ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit tulkita asian niinkuin haluat sen nähdä, ja kääntää miten lystäät, se on ihan sun päätettävissä miten sanotut asiat haluat ymmärtää.
Mitäs puoluetta äänestit? Persuja arvelisin?
- Anonyymi
Aina voi äänestää jotakin uutta tyyppiä, joka ei sielä ole vielä istunut. Saattaa kenties tapahtua muutosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi äänestää jotakin uutta tyyppiä, joka ei sielä ole vielä istunut. Saattaa kenties tapahtua muutosta.
Juuri niin. Ja jos ei ketään äänestämisen arvoista löydy, kannattaa äänestää tyhjää. Eli piirtää vaikka rastin lipukkeeseen, jolloin se hylätään. Hylättyjen äänten määrän kasvettua puolueet voivat reagoida valitsemalla parempia ehdokkaita. Kotiin jääminen ei ole protesti.
Pitkäaikatyötön
- Anonyymi
Minä kyllä äänestän aina, vaikka olenkin köyhä. Mielestäni ei rikkaus korrreloi äänestämistä, vaan älykkyys.
Älykkäät ihmiset äänestävät ja käyttävät äänioikeuttaan.
Olen aina tutustunut huolella ennen vaaleja ehdokkaiden mielipiteisiin ja käynyt heitä vielä jututtamassa vaalitilaisuuksissa. Seuraan myös heidän tekemisiään niissä valituissa instansseissa, joihin olen heitä äänestänyt minua edustamaan. Harvoin olen pettynyt ehdokkaani valintaan!
Erityisen tyytyväinen olen presidentinvaalien tulokseen. Luin huolella molempien toisella kierroksella olevien ehdokkaiden meriitit ja saavutukset. Luin jopa Sudan Tribunea ja se ratkaisi ehdokkaani valinnan, koska toinen ehdokkaista oli vapaasti suomennettuna oli ollut aivan pihalla tehtävistään (H...sto ei ollut tehtäviensä tasalla) ja hänet vaihdettiin tanskalaiseen diplomaattiin Torben Brylleen. Tämän luettuani oli ehdokkaan valinta varsin helppo ja kun kaiken lisäksi toisella ehdokkaalla ei ollut koulutusta tai loppututkintoa mistään. Koska minullakin on enempi koulutusta, niin en minä voinut tälläistä äänestää.
Eduskunnassa äänestämäni henkilö on jopa ministerinä ja olen ollut yhteydessä häneen myös vaalien jälkeenkin.
Aluevaltuustoon äänestin toisen puolueen henkilöä, joka on myös kansanedustaja, olen erittäin tyytyväinen hänen toimintaan aluevaltuustossa ja kansanedustajanakin. Olen hänenkin kanssaan yhteyksissä hyvinkin usein.
Minulle on todella tärkeää, että äänestämäni henkilö tulee valituksi, ettei ääneni me ne jollekin aivan muulle henkilölle. - Anonyymi
En suosi alkoholisteja, en huumeiden käyttäjiä, en aserikolliia, enkä huirjareita... Jokainen eduskunassa oleva tai sinne pyrkivät on jotain noista listaamistani tyypeistä.
Aina paljastuu joka ikinen päivä joku rikos tai tuomio tai teko, eduskunnan työläisistä. Pahempaa työpaikkaa ei ole suomessa, missä on noin paljon työtenkijöitä rikollisina, kuin eduskunta.
Ihmettelen syvästi, miten ihmiset, jotka halveksivat rikollisuutta voivat edes ajatella äänestävänsä yhtään ketään heistä??? Jos halveksitte normi kansalaisien tekemisä rikollisita tekoja, niin miksi hyväskytte ja ihannoitte eduskuntalaisten tekemiä rikollisia tekoja???? Jotenkin kaksinaamaisuutta osaa kansasta
Kuinka moni äänestäjä viimevaaleissa äänesti ja mitä saivat? Riokset, valheet ja teot paljastuu vasta kun on valtakirja eduskuntaan. Sehän on petos, varmasti ette kukaan valinneet huumeiden käyttäjää... vaan ne paljastuu vasta myöhemmin.- Anonyymi
Joka ikinen päivä paljastuu jotain? Mitäs eilen paljastui?
- Anonyymi
Heheeee... ompa hauska aloitus. Jos olisi aprillipäivä, voisi tälläsiä aloituksia tehdäkkin. Joku jaksaa kujeilla jos lorvii kotona, nää on vaan niin hauskoja että piristää päivää kun saa nauraa ja kertoa muillekkin näistä kevenyksistä... anna tulla vaan vitsejä ja satuja... sehän sulta onnistuu tosi hyvin...
- Anonyymi
Kenelle muille? Eihän sinulla ole perhettä eikä kavereita saatika ystäviä.
- Anonyymi
Sama palstan vakihörhö näitä aloituksia tänne tekee. Ja mikä vittu siinä on muka, ettei köyhä voi äänestää!
- AnonyymiUUSI
Äänestämisen tulos on nyt tämä suomen alasajo, köyhyys, palveluiden loppuminen, vanhusten heitteille jättö ja vammaisten, lasten homekoulussa oleminen, opiskelijoiden köyhyys ja nälkä, eläkeläisten köyhyys, duunareiden palkattomuus eduskuntalaisten ylisuureten palkkojen ahminta, ja kierous, ja suomen katastrofi!!!
- AnonyymiUUSI
Ei vaan äänestämättä jättämisen. Jos nukkuvien puolue jonka jäsen esim sinä olet olisi vaivautunut käyttämään äänioikeuttaan niin kokoomus ei olisi voittanut vaaleja.
- AnonyymiUUSI
Rikkaissa ei ole köyhiin verraten mitään muuta eroa kuin tieto ja osaaminen miten varallisuutta kartutetaan.
Rikkaiden rikkauksiin ei vaikuta millään tavoin heidän äänestyskäyttäytymisensä. Ihmiset jotka tietävät miten fyrkkaa tehdään osaavat hyödyntää kaikissa olosuhteissa vallitsevia yhteiskunnallisia ja poliittisia mahdollisuuksia. Rikas osaa hyödyntää tarjolla olevia mahdollisuuksia oli hän Gambiassa tai Jenkeissä.
Kyse on ainoastaan tiedosta taidosta ja kyvystä hyödyntää olosuhteita sekä tarvittaessa tarpeeksi röyhkeästä luonteenlaadusta ja moraalista joka sallii tarjolla olevien mahdollisuuksien hyödyntämisen eettisistä kysymyksistä välittämättä. Rikas ei ole olosuhteiden vanki vaan osaa hyödyntää jopa sotatilaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050