Punavihreät puolueet ilmajoella ((kesk-sdp-vihr)kannattivat massiivista veronkorotusta.
Valtuuston keskustalainen jäsen sanoi minulle että "veroillahan sitä hyvinvointia tehdään".
Mielestäni hyvinvointia tehdään yrittämällä ja työllä.
Ehkä se suuin ero oikeiston ja vasemmiston välillä on ajattelutapa, jossa punavihreät jakaa kakkua jota porvarit leipoo.
Vasemmisto ei halua hyvinvointia
18
212
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto on aina väärässä. Ne elää toisten kustannuksella.
- Anonyymi
Synkkää yksinpuhelua.
- Anonyymi
Tyhjäpään kirjoitus. Voiko tyhmempää kirjoittaa.
- Anonyymi
Ei puhuta enää vasemmistolaisista, ihminen voi paljon paremmin, kun tietää heidän toilailuistaan mahdollisimman vähän.
- Anonyymi
Eihän kepulaiset maksa veroja mutta tottakai muitten veroja pitää nostaa.
- Anonyymi
Siksi olenkin ajatellut liittyä kepuun, saisi loppua veronmaksu. Säästyisi reilu tonni kuussa!
- Anonyymi
Ei saa sanoa vasemmistolainen, pitää puhua sosialistista.
- Anonyymi
Sosialismilla suomi nousuun!
- Anonyymi
Ihminen voi hyvin jos hänellä ei ole kepulaisuutta veressään.
- Anonyymi
Kommunistinen Keskusta-puolue
- Anonyymi
Uskontojen uhrit auttaa kepulaisia.
https://www.uskontojenuhrientuki.fi/- Anonyymi
Mutta kuka auttaa persua?
- Anonyymi
Mistä tämä vihasi keskustapuoluetta kohtaan kumpuaa?
- Anonyymi
Olin joskus keskustan jäsen ja näin sisältäpäin miten paatunut pahuuden järjestö se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin joskus keskustan jäsen ja näin sisältäpäin miten paatunut pahuuden järjestö se on.
Potkivatko juopottelun takia pihalle?
- Anonyymi
DB-Shenkerin halli ei sitten tullut Rengonharjulle.
100-työpaikkaa meni taas Seinäjoelle.
Kiittäkää keskustasosialisteja, ne ryssi asian taas. - Anonyymi
Porvarit teettävät kakut eivät itse leivo eivätkä haluaisi juurikaan näille leipojille mitään maksaa niiden tekemisestä. Ensin pitäisi määritellä mitä se hyvinvointi on joillekin se voi olla, että jääkaappi on sohvan vieressä niin ei jää mitään näkemättä siitä potaskasta mitä telkkarista tulee. Toiset taas pitää moista touhua itsensä rapauttamisena lähinnä mistä ei mitään hyvää seuraa.
Toinen näkökulma on sitten määritellä mikä on tarpeeksi mitäkin, tuotanto kun on tehostunut 14 kertaiseksi viimeisen sadan vuodenaikana silti jaetaan niukkuutta enimmäkseen. Kakkuja kun ei tarvitse leipoa enempää kuin mitä niille on kysyntää.
Kysyntä taas riippuu siitä kuinka paljon on kuluttamaan kykeneviä kansalaisia ja sitä enemmän niitä on mitä enemmän työstään tienaavat. - Anonyymi
Ongelma on vaan siinä, että persujen kyvyt eivät riitä. Öyhöttäminen ja kaikille vittuilu eivät ole yhteisten asioiden hoitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267