Vasemmisto ei halua hyvinvointia

Anonyymi-ap

Punavihreät puolueet ilmajoella ((kesk-sdp-vihr)kannattivat massiivista veronkorotusta.
Valtuuston keskustalainen jäsen sanoi minulle että "veroillahan sitä hyvinvointia tehdään".
Mielestäni hyvinvointia tehdään yrittämällä ja työllä.
Ehkä se suuin ero oikeiston ja vasemmiston välillä on ajattelutapa, jossa punavihreät jakaa kakkua jota porvarit leipoo.

18

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasemmisto on aina väärässä. Ne elää toisten kustannuksella.

• Anonyymi

Synkkää yksinpuhelua.

• Anonyymi

Tyhjäpään kirjoitus. Voiko tyhmempää kirjoittaa.

• Anonyymi

Ei puhuta enää vasemmistolaisista, ihminen voi paljon paremmin, kun tietää heidän toilailuistaan mahdollisimman vähän.

• Anonyymi

Eihän kepulaiset maksa veroja mutta tottakai muitten veroja pitää nostaa.

• Anonyymi

Siksi olenkin ajatellut liittyä kepuun, saisi loppua veronmaksu. Säästyisi reilu tonni kuussa!

• Anonyymi

Ei saa sanoa vasemmistolainen, pitää puhua sosialistista.

• Anonyymi

Sosialismilla suomi nousuun!

• Anonyymi

Ihminen voi hyvin jos hänellä ei ole kepulaisuutta veressään.

• Anonyymi

Kommunistinen Keskusta-puolue

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mutta kuka auttaa persua?

• Anonyymi

Mistä tämä vihasi keskustapuoluetta kohtaan kumpuaa?

• Anonyymi

Olin joskus keskustan jäsen ja näin sisältäpäin miten paatunut pahuuden järjestö se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin joskus keskustan jäsen ja näin sisältäpäin miten paatunut pahuuden järjestö se on.

Potkivatko juopottelun takia pihalle?

• Anonyymi

DB-Shenkerin halli ei sitten tullut Rengonharjulle.
      100-työpaikkaa meni taas Seinäjoelle.
      Kiittäkää keskustasosialisteja, ne ryssi asian taas.

• Anonyymi

Porvarit teettävät kakut eivät itse leivo eivätkä haluaisi juurikaan näille leipojille mitään maksaa niiden tekemisestä. Ensin pitäisi määritellä mitä se hyvinvointi on joillekin se voi olla, että jääkaappi on sohvan vieressä niin ei jää mitään näkemättä siitä potaskasta mitä telkkarista tulee. Toiset taas pitää moista touhua itsensä rapauttamisena lähinnä mistä ei mitään hyvää seuraa.

Toinen näkökulma on sitten määritellä mikä on tarpeeksi mitäkin, tuotanto kun on tehostunut 14 kertaiseksi viimeisen sadan vuodenaikana silti jaetaan niukkuutta enimmäkseen. Kakkuja kun ei tarvitse leipoa enempää kuin mitä niille on kysyntää.

Kysyntä taas riippuu siitä kuinka paljon on kuluttamaan kykeneviä kansalaisia ja sitä enemmän niitä on mitä enemmän työstään tienaavat.

• Anonyymi

Ongelma on vaan siinä, että persujen kyvyt eivät riitä. Öyhöttäminen ja kaikille vittuilu eivät ole yhteisten asioiden hoitoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe