Rauhaa!
Satuin raamatun lukutehtävässä kohtaan Mooses ja palava pensas. Sitä seurasi 40 vuotta autiomaavaellusta.
Sitten on kohta jossa 40 päivän aikana Mooses saa lain tulen ja salamien keskellä.
Mahdin tulemuksen merkkeihin kuuluu 40 päivää kestävä savu ja tuli.
Heprealaiskirje kertoo enkelit tehdään tuuliksi ja tulenliekeiksi. Mutta Poika korotetaan heidän yli lähes Jumalaksi.
Los Angelesissa on kuvattu tulipyörteitä.
Onko tämä kaikki Jumalan puhetta?
TULEEKO 40 PÄIVÄN KULUESSA UUSI 10 KÄSKYN LAKI, UUDET LAIN TAULUT?
ALKAAKO TÄSTÄ 40 VUODEN VAELLUS ESIM. ASUNNOTTOMILLA POIS ORJUUDESTA?
ONKO POIKA TULOSSA MAAILMAAN ENKELEITÄKIN SUUREMPANA?
Saa nähdä onko tässä mukana Jumalan tahto puhua koko maailmalle tulen ja tulipyörteiden keskeltä.
Onko Los Angelesin liekit Jumalan rangaistus
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhaa!
Vielä muistuu mieleen Danielin kirjan Neljä Poikaa tulisessa pätsissä ja viides oli Pelastaja heidän keskellään.
Sitten on mahdollista että Jumala tahtoo nimittää jonkun maailman johtajan uudeksi Keisari Neroksi, joka sytytti Rooman palamaan. Palo kesti 8 päivää. Ja siitä alkoi Kristittyjen vainot.
Väitetään Neron soittaneen lyyraa ja laulaneen Troijan tuhosta.
Muitakin suuria tulipaloja on ollut.
Lontoo 1666 oli yksi niistä.
Profeetta Hesekiel puhuu kun tulee uusi Kuningas ja uusi paimen iljettävät epäjumalat tuhotaan. Sellainen voisi merkitä Hollywoodin loppua.
Islam videoissa väitetään juuri ennen palon syttymistä pilkatun Jumalaa eräässä gaalassa. - Anonyymi
Ilmestys 11 kertoo kahdesta SÄKKIPUKUISESTA TODISTAJASTA.
Jos joku aikoo heille pahaa tuhoutuu he TULEEN joka lähtee todistajien suusta. Tuo tuli nielee heidän vihollisensa.
Onko SÄKKIPUKUISET TODISTAJAT jo maailmassa? - Anonyymi
Palon sammutusta on hoidettu vain 14000 palomiehen toimesta. Miksi ei kansalliskaartia ole kutsuttu apuun. 70000 miestä saisi aikaan enemmän kuin vain 14000.
Teknikoiden pitäisi alkaa suunnitella myös robotteja joilla paloja voisi sammuttaa maasta ja ilmasta käsin. - Anonyymi
Entä miten palon jälkeen pitäisi tukea alueen asukkaita. Ja millä varoilla?
Vaikka on olemassa vakuutusyhtiöt niin pitää perustaa koko maailmaan kaikkia tulevia katastrofeja varten torjuntakykyinen verovarojen pohjalta toimiva vakuutusjärjestelmä. Sekä kouluttaa ja varustaa vapaaehtoisia entistä enemmän.
Katastrofeja on tulossa. Ilmastonmuutos, rannikoiden uppoaminen , kaupunkien vesipula, ilmastopakolaiset sekä tavalliset suuronnettomuudet. Ainakin sata miljoonaa ihmistä roikkuu katastrofien partaalla.
Yleisesti rauhan aikoina ei saada aikaan mitään. Ongelmien ratkaisukyky edellyttää yhä laajenevia maailmansotia. Sota on usein halvempaa kuin rauhan tekeminen.
1. Maailmansota 25 milj uhria
2. Maailmansota 50 milj uhria
3. Maailmansota 100 milj uhria
4. Maailmansota 200 milj uhria
5. Maailmansota 400 milj uhria
6. Maailmansota 800 milj uhria
Jne.
Vain sotien kautta voidaan maailmaa uudistaa.
Ja sotien avulla katastrofien vaikutuksen alla olevat voidaan pelastaa. Ja sotien avulla myös köyhyys kerran maailmasta kitketään pois.
Tulta minä olen tullut tuomaan maailmaan ja kuinka toivonkaan että se jo olisi syttynyt.
En minä ole tullut tuomaan rauhaa maan päälle vaan miekan niin että saman talon Väki on toisiaan vastaan.....
Oon tullut tietoon että on tarkoitus katastrofien lieventämiseen satsata yhden maailmansodan verran. Ja köyhyyden poistamiseen toisen verran. Miksi rauhan aikoina ei kyetä kunnolla suuria asioita saattamaan kuntoon? Sitä lakia en vielä tunne.
Tää on vähän kehno viesti. En yhtään tiedä kuinka katastrofin jälkeen toimitaan uhrien hyväksi. Maalailen vähän ylisuuria tarpeita ja toimenpiteitä.
Sori, kehno viesti.......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579027Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123539Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292767Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812169Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3631818Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671072