Se onnistuu jos pariskunnasta jompi kumpi jää pysyvästi pois töistä...älkääkä selitelkö että rahat ei riitä asuntolainan maksuun, se asuntolaina on otettu vapaaehtoisesti ja on oma häpeä.
On aika alkaa lasten ottamaan dementiavanhukset luokseen asumaan.
10
296
Vastaukset
- Anonyymi
Jos onkin monisairas se aikuinen lapsi, niin millä hän hoitaisi vanhuksensa ?
Se ei ole välttämättä rahakysymys, elämässä on kaikenlaista. - Anonyymi
Miksi ottaisin? Vanhempani (kyllä, muistisairaita molemmat) asuvat hoivakodissa, jossa terveydenhuollon ammattilaiset huolehtivat heidän tarpeistaan 24/7. Ovat vallan tyytyväisiä oloihinsa eivätkä tänne luokseni muuttaisi, vaikka polvillani anelisin.
- Anonyymi
..jotenkin en oikein usko sinua nyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..jotenkin en oikein usko sinua nyt...
Miksi et uskoisi?
- Anonyymi
onko aloittajalla kovasti kokemusta omien läheistensä hoitamisesta.
sanonpa omasta kokemuksesta että kun käy työssä pienelläpalkalla ja hoitaa
kotinsa ja omien lastensa asiat ja vielä sen päälle vanhempansa niin voi sanoa että kaikki kärsii, Työ, parisuhde, lapset, koko talous ja hoitajan omakroppa.
on paljon rankempaa hoitaa vanhempiaan kuin lapsiaan,- Anonyymi
Juurikin näin. Ja harvalla on pätevyyttä hoitaa monisairasta vanhusta.
- Anonyymi
Minä olen ainakin sanonut, että kun minulla menee muisti niin minut viekäää heti hoitokotiin.
- Anonyymi
Aloittaja on omituinen menneessä maailmassa elävä höpöttäjä.
- Anonyymi
Kuule....se ei aina ole "suklaata"mikä ruskea on vanhuksen kynsien alla...
- Anonyymi
Ei ole taloudellisesti mahdollista kaikille jäädä vaan töistä pois hoitajan vanhuksia. Hoidin oman perheen, työni ja vielä omat ja puolison vanhemmat ja vielä sain kaikkien vihat niskaani. Ei tätä ymmärrä kuin ne, jotka on sitä oikeasti tehnyt . Ei ollut vaihtoehtoja, onhan ne voinut jättää hoitamatta - mä en voinut, kun näki ettei asiat sujuneet. Toiset kai osaa olla näkemättä ja välittämättä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886