On aika alkaa lasten ottamaan dementiavanhukset luokseen asumaan.

Anonyymi-ap

Se onnistuu jos pariskunnasta jompi kumpi jää pysyvästi pois töistä...älkääkä selitelkö että rahat ei riitä asuntolainan maksuun, se asuntolaina on otettu vapaaehtoisesti ja on oma häpeä.

10

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos onkin monisairas se aikuinen lapsi, niin millä hän hoitaisi vanhuksensa ?
      Se ei ole välttämättä rahakysymys, elämässä on kaikenlaista.

• Anonyymi

Miksi ottaisin? Vanhempani (kyllä, muistisairaita molemmat) asuvat hoivakodissa, jossa terveydenhuollon ammattilaiset huolehtivat heidän tarpeistaan 24/7. Ovat vallan tyytyväisiä oloihinsa eivätkä tänne luokseni muuttaisi, vaikka polvillani anelisin.

• Anonyymi

..jotenkin en oikein usko sinua nyt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..jotenkin en oikein usko sinua nyt...

Miksi et uskoisi?

• Anonyymi

onko aloittajalla kovasti kokemusta omien läheistensä hoitamisesta.
      sanonpa omasta kokemuksesta että kun käy työssä pienelläpalkalla ja hoitaa
      kotinsa ja omien lastensa asiat ja vielä sen päälle vanhempansa niin voi sanoa että kaikki kärsii, Työ, parisuhde, lapset, koko talous ja hoitajan omakroppa.
      on paljon rankempaa hoitaa vanhempiaan kuin lapsiaan,

• Anonyymi

Juurikin näin. Ja harvalla on pätevyyttä hoitaa monisairasta vanhusta.

• Anonyymi

Minä olen ainakin sanonut, että kun minulla menee muisti niin minut viekäää heti hoitokotiin.

• Anonyymi

Aloittaja on omituinen menneessä maailmassa elävä höpöttäjä.

• Anonyymi

Kuule....se ei aina ole "suklaata"mikä ruskea on vanhuksen kynsien alla...

• Anonyymi

Ei ole taloudellisesti mahdollista kaikille jäädä vaan töistä pois hoitajan vanhuksia. Hoidin oman perheen, työni ja vielä omat ja puolison vanhemmat ja vielä sain kaikkien vihat niskaani. Ei tätä ymmärrä kuin ne, jotka on sitä oikeasti tehnyt . Ei ollut vaihtoehtoja, onhan ne voinut jättää hoitamatta - mä en voinut, kun näki ettei asiat sujuneet. Toiset kai osaa olla näkemättä ja välittämättä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe