Nordea on Persupankki !

Anonyymi-ap

Nordea ei vain saa tuota verkkopankkiansa toimimaan !

Olen yrittänyt maksaa verkkopankin kautta laskujani vain huomatakseni parinpäivän jälkeen jottei Nordea ole hoitanut omaa velvoitettaan välittää hyväksymieni laskujen toteutumiset maksun saajalle.

Mitä Persutoimintaa Nordea harrastaa ! Milloinka saatte tuon verkkopankkinne toimimaan sillä sehän oli koko viimesyksyn aivan totaallisesti nurin. Mitä tekee Nordea taikka mitä tekee Finanssivalvonta.

Milloinka pertkeluksen helvatassa Nordea saa nuo omat systeeminsä sellaiseen kuntoon jotta ne vallan jopa toimisivat. Maksoin verkkpankin kautta viime tiistaina pari laskua eikä kumpainenkaan ole vielä toteutunuty. Haistakaa hunajakakku mokomatkin Nordean pisuluuripäät.

Entä miten toimii valtamedia kuten Helsingin Sanomat taikka Iltasanomat kun jatkuvasti on Persupankki Nordea kusemassa asiakkaidensa kintuille.

10

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai niin vallan unohtui jotta Joulukuun 21 päivänä maksamani lasku ei toteutunut ja laskun lähettäjä laittoi sitten kirjepostilla uuden laskun minulle kun Nordea ei kykene hoitamaan omaa maksupalveluansa.

• Anonyymi

Persu eli Petos vain kiertoilmaistuna?

• Anonyymi

Taitaa olla kommareiden pankki, kun sinäkin olet sen asiakas. 🤭

• Anonyymi

Ihan vaan tiedoksesi tilillä pitää olla katetta.

• Anonyymi

Toisekseen pitää olla selvin päin, kun laskuja maksaa niin ei tule virhe näpäilyjä.
        Noilla ohjeilla on Nordean tilit aina toimineet jo koko Nordea pankin toiminnan ajan Suomessa ja ulkomailla.

• Anonyymi

Kyllä mulla kapitaalia saldossani on ! Vika on siinä kun Nordean köllipojut eivät taida taitaa suunnitella sellaista käyttöliittymää jossa kauppalaskut sun muut verojenkaltaiset tilisiirtymät toimisivat.

Heh ... nythän mä tämän keksin ... mää haen toihin Nordeaan niin laitan hommulit toimimaan saaden myös Björn Wahroosilta miljardipalkkion kun olen älykkäänä ihmisenä pelastanut Nallen velkavankeudesta, talousrikoksista, lyhyeksi myymisestä sun muista röntiksymisistä mitä nuo kapitalistit ovat tehneet.

• Anonyymi

Niin, siinähän on helkkarinmoiset litaniat ennen kuin maksu menee maksuun. Ainakin jurrissa ehtii tehdä virheitä

• Anonyymi

Nordea välittää maksut sinä päivänä kun olet itse laskuun kirjoittanut. Ellei päivä satu olemaan pyhäpäivä.

• Anonyymi

Eikä välitä sillä Nordea ei suostu "tiliasiakkaan" taikka "pankkiasiakkaan" käsitellä eli kohdistaa laskunsaajan saamaan laskuun kohdistuvaa suoritusta. Nordeassa säikähdettiin viime syksyistä heidän omaansa mokailua niin pahoin jotta Nordea lopetti vallan tyystin maksujen välittämisen velalliselta velkojalle.

Siis selväkielisellä suomenkielellä ilmaisten: miksi Nordea ei edelleenkään suorita niitä maksuja joita asiakas haluaa Nordean kautta suorittaa maksunsaajalle.

Tuovatko asiakkaat yhä edelleenkin vain hiekkaa Björn Wahroosin -pankin tuulieteiseen vaikka Björn Wahroos on uloistanut hiekan tuomisen asiakkaiden omaan kurkkuun nieltäväksi sillä Nallen mukaan asiakkat ovat paskiasiia kun eivät suostu nuolemaan hiekkoja Nallen kengistä.

P.S.
        Onneksi en ole Nallen -pankissa töissä sillä mitä kamaluuksia sitten joutuisin kokemaan kun Nallen -pankki kohtelee asiakkaitaankin näin törkeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä välitä sillä Nordea ei suostu "tiliasiakkaan" taikka "pankkiasiakkaan" käsitellä eli kohdistaa laskunsaajan saamaan laskuun kohdistuvaa suoritusta. Nordeassa säikähdettiin viime syksyistä heidän omaansa mokailua niin pahoin jotta Nordea lopetti vallan tyystin maksujen välittämisen velalliselta velkojalle.

Siis selväkielisellä suomenkielellä ilmaisten: miksi Nordea ei edelleenkään suorita niitä maksuja joita asiakas haluaa Nordean kautta suorittaa maksunsaajalle.

Tuovatko asiakkaat yhä edelleenkin vain hiekkaa Björn Wahroosin -pankin tuulieteiseen vaikka Björn Wahroos on uloistanut hiekan tuomisen asiakkaiden omaan kurkkuun nieltäväksi sillä Nallen mukaan asiakkat ovat paskiasiia kun eivät suostu nuolemaan hiekkoja Nallen kengistä.

P.S.
        Onneksi en ole Nallen -pankissa töissä sillä mitä kamaluuksia sitten joutuisin kokemaan kun Nallen -pankki kohtelee asiakkaitaankin näin törkeästi.

Ai niin ... Nallehan on kommunisti niin tietenkin hän on sitä mieltä jotta haistakaa asiakkaat kukkanen kunhan vain minä Nalle saan teidän tuomanne rahat itselleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe