Elämän totuuksia

Anonyymi-ap

Ihmisten elämä junnaa tavallaan paikoillaan jos ei ole rohkeutta kokeilla uusia haasteellisia tilanteita.
Uusien tilanteiden ja vaikeuksien edessä ihminen ymmärtää itsestään enemmän, pystyy antamaan läheisimmilleen jotain mitä aikaisemmin ei olisi tullut edes mieleenkään.

Elämä urautuu, muuttuu mauttomaksi.

Itse huomasin muutoksen itsessäni kun haastoin uusia ulottuvuuksia, vaikeuksia oli ja paljon. Peruselämä joka meillä jokaisella on, se tuntuu nyt suorastaan lahjalta.

Palkitsin läheiseni viemällä heidät ravintolaan ja syömällä kolmestaan 170 euron lounaan. Makuja ja elämyksiä yhdessä, tuota en olisi tehnyt ilman sitä elämänkatsomuksen muutosta joka vaikeuksien kautta itseäni opetti.

Joskus se peruselämä on juhlimisen arvoinen, vaikka se joskus tuntuisikin saman tilanteen junnaamiselta.
Kiitokset vain ihmisille jotka lähelläni ovat, parasta mitä elämä voi tarjota.
Huomasin että elämähän on itsessään jo juhlimisen arvoista.

AV

84

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täähän se on. Eipä tullut nuorenakaan usein tajuttua, mitä kaikkea olisi voinut kavereiden kanssa duunailla yhdessä. Ehkä joku pikkupaikkakunta ei ysärillä paljon tarjonnut mahdollisuuksia. Nykyisin taitaa nuoret kiitää vaikka missä, hienoissa merkkivaatteissa ja ajella kalliilla autoilla, yhdessä bilettää porukalla vaikka etelässä.

• Anonyymi

Voi kai noin velaksi tehdä, pidemmässä ajanjaksossa tulisi vain konkursseja:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kai noin velaksi tehdä, pidemmässä ajanjaksossa tulisi vain konkursseja:)

AV

No se tietty, jos ei oikeesti ole varaa, niin ei kannata :D

• Ai niin ku se sarja missä me britit biletti siellä Ibizalla. Miltä kanavalta se tulikaan? Suomennettu vetelehtijät, en muista mikä sen alkuperäinen nimi oli. Mutta töissä sillon mietittiin, että tollaselta ryyppämisellä menis henki. Olikohan ihan totta? Tiedän kyllä että britit on kovia ryyppäämään, mutta noi määrät ja koko viikko ryyppäämistä?

No nykyiset nuoret taitaa pelata pleikkaa ja eihän moni pääse ees huoneestaan ulos. Tuskin hirveesti matkustelee.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ai niin ku se sarja missä me britit biletti siellä Ibizalla. Miltä kanavalta se tulikaan? Suomennettu vetelehtijät, en muista mikä sen alkuperäinen nimi oli. Mutta töissä sillon mietittiin, että tollaselta ryyppämisellä menis henki. Olikohan ihan totta? Tiedän kyllä että britit on kovia ryyppäämään, mutta noi määrät ja koko viikko ryyppäämistä?

No nykyiset nuoret taitaa pelata pleikkaa ja eihän moni pääse ees huoneestaan ulos. Tuskin hirveesti matkustelee.

Tuo taitaa olla totuuden toinen puoli, myös Suomessa.

AV

• JeroP kirjoitti:

Ai niin ku se sarja missä me britit biletti siellä Ibizalla. Miltä kanavalta se tulikaan? Suomennettu vetelehtijät, en muista mikä sen alkuperäinen nimi oli. Mutta töissä sillon mietittiin, että tollaselta ryyppämisellä menis henki. Olikohan ihan totta? Tiedän kyllä että britit on kovia ryyppäämään, mutta noi määrät ja koko viikko ryyppäämistä?

No joo, en mä ihan sellaista ryyppäämistä ajatellut 😅 Mutta komeampia puitteita muuten.
        Ja totta on, että osa nuorista liikkuu, käy salilla, bilettää ja osalla ei ole kaverin kaveria, ja jäävät istuu kotiinsa.

• JeroP kirjoitti:

Ibiza Uncovered. En tiedä miks noita ees pitää suomentaa, kun englanninkieliset on kuitenkin alkuteokset. Eihän biisien nimiäkään suomenneta?

• JeroP kirjoitti:

Ibiza Uncovered. En tiedä miks noita ees pitää suomentaa, kun englanninkieliset on kuitenkin alkuteokset. Eihän biisien nimiäkään suomenneta?

80 ja 90 luvulla suomensivat elokuvien nimiä, ja niistä tuli ihan älyttömän typeriä 😅

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

80 ja 90 luvulla suomensivat elokuvien nimiä, ja niistä tuli ihan älyttömän typeriä 😅

Älyttömän typerät suomennokset olivat älyttömän fantastisia 🤷‍♀️

Lähes kaikissa maissa käännetään elokuvien nimet edelleen.

- Sheena

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Nuoria kuten aikuisiakin on joka lähtöön. Ennen joillain oli tapana ainakin yrittää ryypätä itsensä hengiltä. Nyt on kaikenlainen sekakäyttö trendinä. Siis niillä joilla on. Jotkut eivät käytä mitään päihteitä ja jotkut alkoholia joskus.

- Sheena

• Anonyymi

Ainoastaan joillain "kunnon" gangstoilla on varaa merkkivaatteisiin ja tyhjään bilettämiseen. Varastelua ja huumediilereitä. En näe hienoutta.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Nuoria kuten aikuisiakin on joka lähtöön. Ennen joillain oli tapana ainakin yrittää ryypätä itsensä hengiltä. Nyt on kaikenlainen sekakäyttö trendinä. Siis niillä joilla on. Jotkut eivät käytä mitään päihteitä ja jotkut alkoholia joskus.

- Sheena

On tosiaan. Muistan omassa nuoruudessa, ne tyypit joiden piti kännätä joka viikonloppu jo alaikäisinä. Ja sitten oli sellainen nörttiporukka, jossa itse paljon pyörin, ei päihteitä käytetty ollenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan joillain "kunnon" gangstoilla on varaa merkkivaatteisiin ja tyhjään bilettämiseen. Varastelua ja huumediilereitä. En näe hienoutta.

- Sheena

Juu, se on just roadman. Niitä rumia untuvatakkeja, vaikka lämpötilankaan puolesta ei tarvis. Vähän sama kun pilottitakki skinheadeilla.

• JeroP kirjoitti:

Juu, se on just roadman. Niitä rumia untuvatakkeja, vaikka lämpötilankaan puolesta ei tarvis. Vähän sama kun pilottitakki skinheadeilla.

Tuohon täytyy korjata sen verran, ettei pilottitakki aina oo skinheadin merkki. Puolustelen tässä itseäni.

• mustasusi kirjoitti:

Tuohon täytyy korjata sen verran, ettei pilottitakki aina oo skinheadin merkki. Puolustelen tässä itseäni.

Ei tietenkään, unohdin sen siihen kirjata. Sama untuvatakeissa, käyttäähän niitä naparetkeilijätkin ja naisilla semmonen pitempi malli, karvareunushupulla on ihan soma.

• JeroP kirjoitti:

Ei tietenkään, unohdin sen siihen kirjata. Sama untuvatakeissa, käyttäähän niitä naparetkeilijätkin ja naisilla semmonen pitempi malli, karvareunushupulla on ihan soma.

Niinpä. Kyllä sen erottaa, milloin nämä vaatekappaleet on jossain toisessa kontektissa. :D

• mustasusi kirjoitti:

Tässäpä joitain suomennoksia bändiennimistä, kappaleista ja elokuvista, joita oon keksiny:

Bändejä:
        AC/DC - Sähköjäbät
        Electric light orchestra - Sähkövalon soinnut
        30 seconds to Mars - Äkkiä Marsiin
        New kids on the block - Korttelipojat
        Nightwish - Öiset unelmat
        Sonata Arctica - Pohjolan sointu
        Oasis - Kangastus aavikolla

Kappaleita:
        Easy living (Uriah Heep) - Ota lunkisti vaan
        Final countdown - Viimein lähtee (tai voi olla myös Viimeinen lähtö)
        Here I go again - Mä menen taas
        Don´t stop believin -Usko unelmiin

Elokuvia:
        Blues brothers - Bluesjätkät
        Pirates of the Caribean - Karibialla tapahtuu

• Anonyymi

Niin on. Miehillä ei ole muuta annettavaa kuin kuppanen muna.🤷‍♀️

• Anonyymi

Mjaa, kai nyt sentään jotain muutakin voi tarjota?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, kai nyt sentään jotain muutakin voi tarjota?

AV

Ehei,ellei saa vastapalveluksia. Se on haarat auki ja silleen. Älä muuta itsellesi uskottele.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei,ellei saa vastapalveluksia. Se on haarat auki ja silleen. Älä muuta itsellesi uskottele.🤷‍♀️

Ai, itsekö en voisi tuosta asiasta päättää?
        Mjoo, toivottavasti nykyinen läheinen nainen olisi asiasta hieman eri mieltä, mitä kirjoituksesi sisältö edustaa. Ja, ilmeisesti on koska pysyy vielä vankkumattomasti vierellä ilman kuppaista munaakin:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, itsekö en voisi tuosta asiasta päättää?
        Mjoo, toivottavasti nykyinen läheinen nainen olisi asiasta hieman eri mieltä, mitä kirjoituksesi sisältö edustaa. Ja, ilmeisesti on koska pysyy vielä vankkumattomasti vierellä ilman kuppaista munaakin:)

AV

Pysynee joo mutta kuinka kauan? Kunnes saat kupan?😳.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sulle elämän totuuksia.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin saan, jos en sitä häneltä saisi:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin saan, jos en sitä häneltä saisi:)

AV

No minultakaan et saa kun ei ole kuppaa ja en kuppaisenakkaan antaisi tuollaisille itseään ihaileville podipullistelioille👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minultakaan et saa kun ei ole kuppaa ja en kuppaisenakkaan antaisi tuollaisille itseään ihaileville podipullistelioille👎🤷‍♀️

Todella, kiitos siitä.
        Eihän sitä tiedä millaisen hyppykupan omaisit.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella, kiitos siitä.
        Eihän sitä tiedä millaisen hyppykupan omaisit.

AV

Enpä omista kun en kaltaisiasi tapaile. Heippodei. Kunhan kävin kääntymässä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä omista kun en kaltaisiasi tapaile. Heippodei. Kunhan kävin kääntymässä.🤷‍♀️

Ei sinulla olisi edes syytä tapailla?
        Jos olen vankkumattomasti yhden naisen mies, olisiko minulla mitään syytä oikeassa elämässä keskustella kanssasi?
        Voisi toki ollakin, jos olet jo vanha mummo joka olisi jätetty yksin ja tarvitsee elämäänsä small talkia. Tuo ei kuitenkaan edusta mitään mihin itse nyt uskot.

Vasta tuli joku 65 vuotias nainen juttelemaan, "oletko sotilas". Aloitus oli outo, mutta ilmeisesti nainen kaipasi jonkun ihmisen huomiota ja jutteluseuraa, ei muuta.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla olisi edes syytä tapailla?
        Jos olen vankkumattomasti yhden naisen mies, olisiko minulla mitään syytä oikeassa elämässä keskustella kanssasi?
        Voisi toki ollakin, jos olet jo vanha mummo joka olisi jätetty yksin ja tarvitsee elämäänsä small talkia. Tuo ei kuitenkaan edusta mitään mihin itse nyt uskot.

Vasta tuli joku 65 vuotias nainen juttelemaan, "oletko sotilas". Aloitus oli outo, mutta ilmeisesti nainen kaipasi jonkun ihmisen huomiota ja jutteluseuraa, ei muuta.

AV

Joo just kaupasta tullessa tuli nuori mies viereen käsiään levitellen,että hei tammikuu ja vettä sataa. Totesin vaan että no niinpä. Käveli sitten edellä ja monta kertaa kääntyi katsoon olenko vielä perässä. Minä suorastaan hidastelin. Miksi mummottelet naisia? Mummot on aivan yhtä arvokkaita kuin ne pikkutytötkin joita niin ihailet. Kaikilla ei ole vinot mieltymykset.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo just kaupasta tullessa tuli nuori mies viereen käsiään levitellen,että hei tammikuu ja vettä sataa. Totesin vaan että no niinpä. Käveli sitten edellä ja monta kertaa kääntyi katsoon olenko vielä perässä. Minä suorastaan hidastelin. Miksi mummottelet naisia? Mummot on aivan yhtä arvokkaita kuin ne pikkutytötkin joita niin ihailet. Kaikilla ei ole vinot mieltymykset.🤷‍♀️

Jos ei olisi mummo 65 vuoden iässä, mikä todennäköisyys olisi tulla enää mummoksi?
        Tilastollisesti huonompi mitä ennen tuota ikää...ja olihan naisella tytär josta kertoi, ollen ylpeä tyttärestään. Valtion virka ja kaikki:)
        Myös lapsen lapsia, mummohan se nyt oli.

Joskus sitä tapaa outoa avautumista, ventovierailta.

AV

• Anonyymi

Teennäistä itsensä ylentämistä taas kerran.

• Anonyymi

Näin sen voi kai myös luonnehtia?

AV

• Anonyymi

Hienoja ajatuksia. Peruselämäkin on arvokasta ja hienoa, kunhan ei tee itselle ja muille mitään pahaa tai haitallista. Kiitollinen voi olla terveydestä, hyvästä elämästä, läheisistä jne. Aina voi auttaa ja olla hyvä muille. Sanat voi valita viisaasti, päihteitä ja epärehellisyyttä voi karttaa jne. Koko elämä on ihmiselle lahjaa, vaikka se olisi yksinkertaistakin. Voimia!

• Anonyymi

Minulla ei koskaan ole ollut tuota ongelmaa elämän paikallaan junnaamisesta. Liiankin kanssa uusia haasteellisia tilanteita. Joskus sitä vaan haluaisi tasaisempaa edes muutaman viikon.

- Sheena

• Anonyymi

Kilpaileva yritys?

• Anonyymi

wkönöb erieryyjau IB;As sqeubt id gynab jubs,\
      ]

• Anonyymi

On suurenmoista kun haluaa oppia uusia asioita. Perehdyn jazziin, kun uusi deitti tykkää siitä.

• Anonyymi

Menikö työt alta?

Sitten on hyvää aikaa ottaa vähän happea.

xLiner

• Anonyymi

Minultako?
        Ei ole mennyt, päinvastoin.
        Lisää työrasitusta olen itse tietoisesti valinnut, eihän sitä muuten kehity.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minultako?

AV

Kehitys tapahtuu levossa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minultako?

AV

Viikko sitten kerroit tyrineesi asiasi isosti ja ihan huolella.

Suosittelisin edelleenkin käyttämään nimimerkkejä AV, BV ja CV eri rooleihin.

xLiner

• Anonyymi

Ja mitäkö siinä ajattelin? Että tuossaki taas ,huom taas,yksi seurasta kiinnostunut ,ihan hyvän näköinenkin ja mua ei heilauta suuntaan ei toiseen. Ei siis tuntunut missään. En alkanut smal talkia tyhjästä vääntämään ja tapaamista pitkittämään.päinvastoin. Mutta kotona odotti kissa,oma lupa ja oma pieni tupa. Se on onnea se.🤷‍♀️

• Anonyymi

Turvallisuutta ennen kaikkea, sitähän ihmiset omaan elämäänsä kai kaipaavat?
        Uusi on tavallaan aina uhka, mutta ilman sitä ei elämä muutu.

AV

• Anonyymi

Nykään kun en enää baareissa käy juurikaan ,miehet tulee juttusille kaupassa. Tullaan jopa kysyyn että mitä sitä tänään söis? Että onko vinkkejä. Olen sanonut että no en tiedä mistä tykkäät nii en voi neuvoa,tosin nauraen,ja mennyt menojani. Että älä pappa mummottele😁.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykään kun en enää baareissa käy juurikaan ,miehet tulee juttusille kaupassa. Tullaan jopa kysyyn että mitä sitä tänään söis? Että onko vinkkejä. Olen sanonut että no en tiedä mistä tykkäät nii en voi neuvoa,tosin nauraen,ja mennyt menojani. Että älä pappa mummottele😁.🤷‍♀️

Minulle on henkilökohtaisesti ihan sama olisitko 25 vuotias kaunis kiihkeä nymfomaani, vai jo elämää paljon nähnyt 70-vuotias eläkeläisnainen. Sillä tähän hetkeen omaan elämääni en kaipaa kumpaakaan. Silti voi olla kohtelias, se ei maksa mitään.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sekin etten ole baarivermeissä, nahkassa ja korkkareissa vaan työvaatteissa. Hahaa.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turvallisuutta ennen kaikkea, sitähän ihmiset omaan elämäänsä kai kaipaavat?
        Uusi on tavallaan aina uhka, mutta ilman sitä ei elämä muutu.

AV

Mikä uhka. Pitääkö sinun sekin uhlaksi vääntää,jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Siinä ei tarvii olla mitään uhkaavaa. Kun on hokannut mistä se onnellisuus läytyy ja mistä ei löydy,niin se on selvääkin selvempää,eikä mitenkään uhkaavaa. Yritäs nyt pappa ymmärtää🤷‍♀️

• Anonyymi

åphjaton kaivo rahaa I niimpä...

en ole heillä töissä

• Anonyymi

Toiset kaipaa jatkuvaa vaihtelua. Toiset taas tykkäävät rauhallisesta arjesta. Makuasioita, joista on turhaa kiistellä tai yrittää väistää toista paremmaksi vaihtoehdoksi.

• Anonyymi

Totta, mutta molempia voi myös tehdä yhtäaikaisesti.
        Jokaisella on "siviilielämä" ja työelämä. Noista tulee kokonaisuus ja valinta mitä kukin haluaisi elämäänsä muuttaa, tai olla muuttamatta.

Aloituksessahan oli juurikin ylistetty sitä miten se entinen arki tuntuu juurikin juhlalta jos kokisi jotain mikä tuottaisi vahvan kokemuksen siihen suuntaan.

Muutokset elämässä, ne ovat monimutkaisia. Balansseja eri asioiden väliltä, ja kaikki ei aina ole omissa käsissä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on "siviilielämä" ja työelämä. Noista tulee kokonaisuus ja valinta mitä kukin haluaisi elämäänsä muuttaa, tai olla muuttamatta.

Aloituksessahan oli juurikin ylistetty sitä miten se entinen arki tuntuu juurikin juhlalta jos kokisi jotain mikä tuottaisi vahvan kokemuksen siihen suuntaan.

Muutokset elämässä, ne ovat monimutkaisia. Balansseja eri asioiden väliltä, ja kaikki ei aina ole omissa käsissä.

AV

Tottakai voi, mutta ei ole mikään pakko. Tärkeintä, että siihen elämäänsä on itse tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

"Aloituksessahan oli juurikin ylistetty sitä miten se entinen arki tuntuu juurikin juhlalta jos kokisi jotain mikä tuottaisi vahvan kokemuksen siihen suuntaan."

Sinä saat kaivata tuollaista ja tykätä siitä. Ei se silti ole mitenkään yleispätevä neuvo. Yhdelle ravintolaillallinen on juhlaa, toiselle v.ttumainen ajanhukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aloituksessahan oli juurikin ylistetty sitä miten se entinen arki tuntuu juurikin juhlalta jos kokisi jotain mikä tuottaisi vahvan kokemuksen siihen suuntaan."

Sinä saat kaivata tuollaista ja tykätä siitä. Ei se silti ole mitenkään yleispätevä neuvo. Yhdelle ravintolaillallinen on juhlaa, toiselle v.ttumainen ajanhukka.

Olenko sitä kenellekään tuputtanut?
        Tuskin.

Jos joitakin palstalaisia vituttaa se jos huomioin läheisiäni kerrankin heidän arvoaan kunnioittaen, sille en voi mitään.

Toivottavasti tekin teette samoin niille, jotka ovat teidän lähellä.

Siitä on kysymys, ei mistään muusta.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin.

Jos joitakin palstalaisia vituttaa se jos huomioin läheisiäni kerrankin heidän arvoaan kunnioittaen, sille en voi mitään.

AV

Olenko väittänyt sinun tuputtaneen. En ole. Sen sijaan sä lauot taas näitö omahyväisiä "totuuksiasi" kuten: "Ihmisten elämä junnaa tavallaan paikoillaan jos ei ole rohkeutta kokeilla uusia haasteellisia tilanteita", "Elämä urautuu, muuttuu mauttomaksi" jne. Ei kukaan tietenkään kiistä, ettetkö SINÄ voi kokea noin, mutta ei se mikään "elämän totuus" ole. Se on sinun totuutesi ja siihen sinulla on täysi oikeus.

Ketään tuskin vituttaa lainkaan se mihin ikinä sinä läheisiäsi sitten keksitkään viedä. Eihän se kenekäön mun asia ole, kuin teidän. Se sen sijaan kyllä vituttaisi esimerkiksi minua, jos joku läheiseni raahaisi minut johonkin ravintolaan. Toki mä sitten kohteliaasti esittäisin, mutta iloa se ei minulle toisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko väittänyt sinun tuputtaneen. En ole. Sen sijaan sä lauot taas näitö omahyväisiä "totuuksiasi" kuten: "Ihmisten elämä junnaa tavallaan paikoillaan jos ei ole rohkeutta kokeilla uusia haasteellisia tilanteita", "Elämä urautuu, muuttuu mauttomaksi" jne. Ei kukaan tietenkään kiistä, ettetkö SINÄ voi kokea noin, mutta ei se mikään "elämän totuus" ole. Se on sinun totuutesi ja siihen sinulla on täysi oikeus.

Ketään tuskin vituttaa lainkaan se mihin ikinä sinä läheisiäsi sitten keksitkään viedä. Eihän se kenekäön mun asia ole, kuin teidän. Se sen sijaan kyllä vituttaisi esimerkiksi minua, jos joku läheiseni raahaisi minut johonkin ravintolaan. Toki mä sitten kohteliaasti esittäisin, mutta iloa se ei minulle toisi.

Raahaisi?
        Miten se tehtäisiin, sivistyneesti kysytään halukkuutta ja sovitaan aikataulut sen tiedon mukaisesti. Oletko joku maalaisjuntti, joka ei tiedä yhtään mitään perusasioista?

Onneksi en tapaile kaltaisiasi, voit kirjoittaa negatiivisesti mutta tasosi ei kosketa omaa elämääni.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Relax, it’s friday!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raahaisi?
        Miten se tehtäisiin, sivistyneesti kysytään halukkuutta ja sovitaan aikataulut sen tiedon mukaisesti. Oletko joku maalaisjuntti, joka ei tiedä yhtään mitään perusasioista?

Onneksi en tapaile kaltaisiasi, voit kirjoittaa negatiivisesti mutta tasosi ei kosketa omaa elämääni.

AV

Kyllä. Minulle se olisi raahaamista ja henkistä pakottamista. Kyllähän sun tyylistäsi taas huomaa, millainen itkupotkuraivari siitä taholtasi seuraisi, jos pyynnöstäsi kehtaisi kieltäytyä.

Vaikutat itse olevan melkoisen juntti, kun et osaa edes keskustella asiallisesti, vaan haukkuminen ja nimittely alkaa heti, jos ei nuole sinun takalistoasi. Ja todellakin tasosi on näköjään kaukana alapuolellani, kuten keskustelutavastasi huomaa. Älysi ei riitä edes tajuamaan, että ihmiset ovat erilaisia. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Relax, it’s friday!

Sano tuo AV:lle. Hänhän se taas kiukuttelee kuin pahainenkakara. Ilmeisesti perjantaiviinansa on ollut taas rähinäversiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin.

AV

170€ ÷ 3 = 56,666...€

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

170€ ÷ 3 = 56,666...€

xLiner

Toivottavasti kukaan ei kerro heille, että ovat saaneet arvonsa mukaan tarjoiluja. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei kerro heille, että ovat saaneet arvonsa mukaan tarjoiluja. 😃

Äläpä muuta... U-vatti on kyllä hyvä trolli. Toivottavasti...

xLiner

• Anonyymi

Mootyyotoiyu mini-golf -rsts Doonsalknin kokeilemassa ja Elon moottorit, piwnwr, Ivabja ttuetysdtu tegjöö hijy nubu.gikf,,,

• Anonyymi

Elämän totuuksia on miljoonia. Sinun tai minun totuus on hyvin usein joku absurdi itsekäs totuus. Joka uudessa elämässä/joka oppikoulussa on taas uusi totuus.pikkuhiljaa mennään lähemmäs absoluuttista totuutta. Se totuus ei ole meidän yhdenkään 'mielipide' totuus.🤷‍♀️

• Anonyymi

Aivan, tekohan oli todella itsekäs.
        Anteeksi siitä. Annatko, ja kerro miten elämässä tulisi toimia.
        Olet selvästi elämän tieteen asiantuntija. Myös parisuhteissa.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, tekohan oli todella itsekäs.
        Anteeksi siitä. Annatko, ja kerro miten elämässä tulisi toimia.
        Olet selvästi elämän tieteen asiantuntija. Myös parisuhteissa.

AV

Äläs viisastele. Joo ja ehkä parisuhteissa olenkin. Muutaman elämän jälkeen olet sinäkin. Ei hätää ja sinun ei tarvii minulta anteeksi pyytää tai jos noin kokenet tapeelliseki,nii se on puolestani sinulle anteeksi annettu jo ennenkö edes sanoiksi laittaisit.. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs viisastele. Joo ja ehkä parisuhteissa olenkin. Muutaman elämän jälkeen olet sinäkin. Ei hätää ja sinun ei tarvii minulta anteeksi pyytää tai jos noin kokenet tapeelliseki,nii se on puolestani sinulle anteeksi annettu jo ennenkö edes sanoiksi laittaisit.. 🤷‍♀️

Ok, palstan mielestä teko oli siis väärin.

Hyvää jatkoa sille tielle mihin olette kykeneviä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, palstan mielestä teko oli siis väärin.

Hyvää jatkoa sille tielle mihin olette kykeneviä.

AV

Mikä teko? Tuo lonasko? Ei todellakaan ollut jos pyytteettämasti sen teit. Älä uhdiudu. Ja jos oppeja minulta kysyt niin rakasta läheisiäsi kuin itseäsi. Pienintä öttömönkiäistäki maanpäällä.kaikkea luonnossa elävää.. Älä tallaa tahallaan. Rakasta niitä ruttuisia,löysänahkaisia mummojakin. Ei niin että ne on jotenkin turhanpäiväisiä silloin kun munasi ei heille värähdä. Jos noin koet,vika on sinussa itsessäsi ja se on todella paha vika se.🤷‍♀️

• Anonyymi

en tiiedä olisiko unelma asua jossain Bermudalla KOLMIOSSA tekemässämini-golearaa.

• Ihmisen vahvuus punnitaan siinä, miten hän kestää haasteita ja kuinka nousee ylös pettymysten suosta. Jotkut jäävät tuleen makaamaa, osa nousee sisulla eteenpäin. Kokeilemalla uusia asioita, saattaa ajautua ojasta allikkoon. Ei voi tietää etukäteen, ellei kokeile.
      Jokaisesta pyörityksestä nousee uusia kokemuksia rikkaampana ja viisaampana pinnalle. Ei välttämättä ilman henkisiä naarmuja ja arpia, mutta pää pystyssä vahvempana.
      Omista virheistä oppii ja jokainen voi olla jälkiviisas. Sekään ei välttämättä ole huono asia.

Elämän junnaaminen paikallaan on toisille juuri se asia, joka luo turvallisuuden ja tasapainon tunnetta. He eivät halua heiluttaa venettä, vaan seilaavat tyynesti elämän virtaa eteenpäin.

• Anonyymi

Jos on jo myrsynnyt riittävästi,on ollut rohkeutta seilata ja mennä päin,jossain kohtaa on oikeus tulla rauhalliseen satamaan. Olla ja öllötellä vaan. Ei vaatia enää mitään vaan olla kiitollinen siitä mitä nyt just on. Kaikista myrskyistä se onni tyyneydestä oivalletaan. Aina ja loputtomiin ei tarvii haastaa itseeään. Loppujenlopuksi onni löytyy siitä ettei hae sitä sieltä,missä sitä ei ole🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on jo myrsynnyt riittävästi,on ollut rohkeutta seilata ja mennä päin,jossain kohtaa on oikeus tulla rauhalliseen satamaan. Olla ja öllötellä vaan. Ei vaatia enää mitään vaan olla kiitollinen siitä mitä nyt just on. Kaikista myrskyistä se onni tyyneydestä oivalletaan. Aina ja loputtomiin ei tarvii haastaa itseeään. Loppujenlopuksi onni löytyy siitä ettei hae sitä sieltä,missä sitä ei ole🤷‍♀️

Siis uskomuksiemme mukaan ei ole🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Kun kokemuksesta tietää, ettei elämän myrskyihin kannata ehdoin tahdoin lähteä, siellä seesteisessä ja rauhallisessa satamassa on mukava olla. Onni ja onnellisuus ovat loppujen lopuksi pieniä asioita. Niitä osaa arvostaa, kun on käynyt läpi haasteita, joihin ei välttämättä enää lähtisi.
        Elämä kouluttaa ja opettaa arvostamaan pieniä onnen hetkiä. Onnea on oma mielenrauha. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis uskomuksiemme mukaan ei ole🤷‍♀️

Äh,siis että kyseenalaistaa omat onnellisuuden tavoittelun kriteerit.näkee maailman uusin silmin. Ei mene tämän maailman uskomuksien vanavedessä vaan hyppää ajoissa uppoavasta laivasta. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Kun kokemuksesta tietää, ettei elämän myrskyihin kannata ehdoin tahdoin lähteä, siellä seesteisessä ja rauhallisessa satamassa on mukava olla. Onni ja onnellisuus ovat loppujen lopuksi pieniä asioita. Niitä osaa arvostaa, kun on käynyt läpi haasteita, joihin ei välttämättä enää lähtisi.
        Elämä kouluttaa ja opettaa arvostamaan pieniä onnen hetkiä. Onnea on oma mielenrauha. 🙂

Kiva ja mukava lukea välillä myös viisaita kommentteja.
        Huomaan ettet ole rikki, kuten moni palstalla on.

Aloitus oli osa "tieteellistä tutkimusta", ihmisistä jotka palstalle kirjoittavat.
        Palsta sai juuri yhden plus pisteen kommenttisi kautta.

Outoa tällaisella palstalla on yleisesti se miten joku hyvä teko haluttaisiin kääntää pahaksi.

"Tutkimus" haluaisi selventää sitä miksi niin olisi.

Aloituksessahan ei ole sisällöltään mitään vikaa tai moraalista ongelmaa, palstalla olevat tietyt henkilöt haluavat sen aloituksesta löytää. Tukien omia mieltymyksistään muista ihmisistä joita toisista kanssaihmisiistä kokevat...siksi palsta on sinkkupalsta. Sillä eihän ihminen joka haluaisi hyvän aina kääntää pahaksi olisi kykenevä parisuhteeseen, heitä tällä palstalla on muutama.

ANTEEKSI HYVÄKSIKÄYTÖSTÄ:)

AV

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Siis just näin.👍🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva ja mukava lukea välillä myös viisaita kommentteja.
        Huomaan ettet ole rikki, kuten moni palstalla on.

Aloitus oli osa "tieteellistä tutkimusta", ihmisistä jotka palstalle kirjoittavat.
        Palsta sai juuri yhden plus pisteen kommenttisi kautta.

Outoa tällaisella palstalla on yleisesti se miten joku hyvä teko haluttaisiin kääntää pahaksi.

"Tutkimus" haluaisi selventää sitä miksi niin olisi.

Aloituksessahan ei ole sisällöltään mitään vikaa tai moraalista ongelmaa, palstalla olevat tietyt henkilöt haluavat sen aloituksesta löytää. Tukien omia mieltymyksistään muista ihmisistä joita toisista kanssaihmisiistä kokevat...siksi palsta on sinkkupalsta. Sillä eihän ihminen joka haluaisi hyvän aina kääntää pahaksi olisi kykenevä parisuhteeseen, heitä tällä palstalla on muutama.

ANTEEKSI HYVÄKSIKÄYTÖSTÄ:)

AV

Olet varmaan tietoinen, että palstalle kirjoittavat muutkin kuin vaan sinkut. Palsta on avoin kaikille halukkaille kirjoittajille.

Minulla on oma asenteeni kaikkia keskustelufoorumeja kohtaan. Tämä on vain kevyttä viihdettä, enkä anna tämän syvemmin vaikuttaa itseeni ja/ tai elämääni. Palstailu on vähemmän passiivita, kuin esim. tv:n tuijotus, siksi pidän palstailusta enemmän. Täällä saa osallistua oman mielen mukaan, tai olla osallistumatta. Valinta on vapaa. Sana on vapaa. Mikäli haluaa pitää taukoa, sekin on vapaa valinta. "Been there, done that!"

Jokaiselle jotakin. Kunhan muistaa ottaa kvyesti, viihteen kannalta.😇

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Olet varmaan tietoinen, että palstalle kirjoittavat muutkin kuin vaan sinkut. Palsta on avoin kaikille halukkaille kirjoittajille.

Minulla on oma asenteeni kaikkia keskustelufoorumeja kohtaan. Tämä on vain kevyttä viihdettä, enkä anna tämän syvemmin vaikuttaa itseeni ja/ tai elämääni. Palstailu on vähemmän passiivita, kuin esim. tv:n tuijotus, siksi pidän palstailusta enemmän. Täällä saa osallistua oman mielen mukaan, tai olla osallistumatta. Valinta on vapaa. Sana on vapaa. Mikäli haluaa pitää taukoa, sekin on vapaa valinta. "Been there, done that!"

Jokaiselle jotakin. Kunhan muistaa ottaa kvyesti, viihteen kannalta.😇

Hyvä valinta, itsekin välillä testaan palstaa ja ihmisiä jotka palstalle kirjoittavat.
        Yleinen kuva on se että on kirjavaa joukkoa. Viisaita ja osa henkisesti vähän rikki.
        Onneksi kuulut niihin viisaisiin:)

Olet aina kuulunut, harkitseva nainen on seurana juhlaa, niin netissä kuin myös tosi elämässä.
        Kaikkea hyvää sinulle.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä valinta, itsekin välillä testaan palstaa ja ihmisiä jotka palstalle kirjoittavat.
        Yleinen kuva on se että on kirjavaa joukkoa. Viisaita ja osa henkisesti vähän rikki.

Olet aina kuulunut, harkitseva nainen on seurana juhlaa, niin netissä kuin myös tosi elämässä.
        Kaikkea hyvää sinulle.

AV

Kiitos! 😁.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! 😁.🤷‍♀️

Ps. Älä anna mun käydä ihosi alle,jos käy,niin siihen on taattu syy ja siksi laittaa veresi kiehumaan. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Älä anna mun käydä ihosi alle,jos käy,niin siihen on taattu syy ja siksi laittaa veresi kiehumaan. 🤷‍♀️

Olet vain tutkimuksen kohde, nimimerkillä Liner, en oikeasti tiedä miksi niin edes olisi:)
        Et voi mennä ihon alle, koska johdattelen sinua antamaan haluttuja vastauksia, kiitos niistä.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea hyvää sinulle.

AV

Kiitos samoin. Kaikkea hyvää myös sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vain tutkimuksen kohde, nimimerkillä Liner, en oikeasti tiedä miksi niin edes olisi:)
        Et voi mennä ihon alle, koska johdattelen sinua antamaan haluttuja vastauksia, kiitos niistä.

AV

Äpäp,en ole liner. Olen minä. Ja minua et tunne edes nimimerkillä koska en sellaista omista. Ja johdattelet antamaan vastauksia siihen mitä tahdot paeta. Että oleppa hyvä. Ja nyt poistun tältäerää että huokaa helpotuksesta.😁.🤷‍♀️

• Anonyymi

Kuulostaa J:lta.. Ja se saakin minut surulliseksi. Hän on toisen.

Viisaita sanoja kuitenkin. Hyvää viikonloppua.

• Anonyymi

Jotkut on niin olevinaan ja tietävinään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4598
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1799
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19