Mauno Mattila levittää taas väärää profetiaa Trumpin korvan vierestä lentäneestä luodista

Anonyymi-ap

Mauno Mattila jakaa profetiaa, joka kertoo, miten luoti lentää Trumpin korvan vierestä, mutta aiheuttaa myös tärykalvon rikkoutumisen. Trumpilta ei mennyt tärykalvo, mutta korvalehteen tuli haava. Mattilan jakama profetia on väärä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18556444/profetia-trumpin-ampumisesta

Kannattaa myös muistaa, ettei Jumala erehdy profetoissa. Jos se menee väärin, on kyse väärästä profetiasta. Mauno Mattila ei tajua, että profetian armolahjan vajavaisuus ei tarkoita erehtumistä vaan siitä, ettei profetian armolahja voi korvata rakkauden puutetta.

5. Moos. 18:22:
"Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."

18

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut huuhaata, kuten kaikki muutkin kaltaisesi!

• Anonyymi

Miten niin muka huuhaata. Mauno Mattila puhuu huuhaata. Katso hänen antamien linkkien kautta profetia niin, huomaat, että siinä oli ennustus, joka ei toteutunut. Trumpin tärykalvo ei puhjennut, kuten profetia väärin ennusti. Kyseessä on väärä profetia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mattila on kuollut!

• Anonyymi

En ole sellaista kuullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sellaista kuullut.

Pian kuulet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian kuulet.

Mistä tiedät?

• Anonyymi

Samanlainen väärä profetia kuin Tukholman profetia ja Klimenkon pojan profetia + kaikki Mellerin päätelmät tulevaisuudesta.

• Anonyymi

Älä laita kaikkia profetioita samaan koriin. Tukholman profetiassa on monet asiat jo toteutuneet ja se on hyvin uskottava muutenkin. Mitä tulee Klimenkon pojan profetiaan, se on ristiriidassa Tukholman profetian kanssa, minkä takia en usko Klimenkon juttuja. Leo Meller oli amerikkalainen menestysteologi ja rahankerääjä, jota minä en kuuntele ollenkaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mattila kuulee päässään vääriä ääniä. Minä en kuuntelee Mattilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mattila kuulee päässään vääriä ääniä. Minä en kuuntelee Mattilaa.

Käy sääliksi niitä, jotka ovat erehtyneet kuuntelemaan Mauno Mattilan opetuksia.

• Anonyymi

Mauno Mattila ei näytä tunnustaneen tekemäänsä virhettä. On hyvin huono merkki, ettei hän vapaaehtoisesti korjaa virhettään, vaan pysyy kiinni profetiassa, joka on voitu todistaa vääräksi.

• Anonyymi

EIPÄS!!!!!!!!!!!!! vaan MAUNO MATTILA on VÄKEVIN PROFEETTA SUomessa!!!!!!! siksi moni niskuroi ja herjaa!!!!!!!!!!!!!!1

• Anonyymi

Aloituksessa on voitu todistaa taas kerran, että Mauno Mattilan jakama profetia on väärä. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun Mauno jakaa vääriä profetoita. Sinä et näytä tajuavan nyt oikein mistään mitään. Käy sinua sääliksi.

• Anonyymi

Mauno Mattila ei näytä tajuavan sitä, että profetoinnin vajavaisuus ei tarkoita erehtyvää profetointia. Vajavaisuus tarkoittaa sitä, että profetian armolahja ei voi korvata rakkautta. Jos profetiasta menee joku osa väärin, se on väärä profetia. Tähän ansaa Mattila on langennut useita kertoja.

• Anonyymi

Kun mainitsin tästä videosta Mauno Mattilan videon alla niin kaikki kommenttini otti pois. En mitenkään väitä että Jarmo Eklundin profeetalliset tulkinnat olisivat oikeita mutta tämän videon alussa puhuu Mattilasta ja hänen tavasta tuomita ja mustamaalta kollegojaan. Mattila ei todellakaan kestä itseään kohdistuvaa kritiikkiä. Pitää olla vain videoiden alla: Kiitos veli, Oli taas rukiista kuunneltavaa, Olet äänitorvi tänä aikana. ym. Jos julistaja on raitis ja oikea, hänen sanomaansa ei mitätöi meikäläiset arviot oli ne sitten vääriä tai ei. Tätä tuskin Mauno pystyy poistamaan. Arvio on heti alussa ja ei ole pakko kuunnella pitkää videota. https://youtu.be/R3bCJCCyDDM

• Anonyymi

Trumpin "murhayrityksessä" kaksi kuollutta ja kaksi vakavasti haavoittunutta. Minä epäilen, että Trumpille laitettiin siellä maassa ketsuppia korvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63