Valtava veronkierto ja massiivinen omaisuuden siirto

Anonyymi-ap

Ikaaliisten seurakunnan lahkolais gemagogi ja saarnamies teki uskovaiselle tyypillisen liikkeen. "Mikä on sinun on myös minun."
Kaappasi valtaisan omaisuusmassa hallintaansa.

Jumala antoi oikeuden tuhota saoija hehtaareja Hangon luontoa.
Sama jumala antoi anteeksi valtava veronkiertokuprun.
Demagoin ja hänen poikiensa hallitsema säätiö teki miljooien puukauppa tilin ja kaikki verovapaasti.

Kun hakkuuaukealle perustetaan varovapaata tuottoa antava ulkomaisen yhtiön omistama aurinkopuisto, jatkuu verokupru miljoonin arvosta vuosikymmeniä eteenpain.

Pecunia non olet et Fortes fortuna adiuvat

Gloria dei!

5

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairasta. Tuskin tekijät vastuuseen joutuvat. Onneksi on olemassa se ns. Viimeinen tuomio.

• Anonyymi

Vapaakirkossa ei tunneta viimeistä tuomiota, nehän on vapaita.
        Ei siitä säätiösta muita avustuksia anneta muutama satanen nuorisotyöhon ja tonni koulutkseen.

Vapaaseurakunnassa kolehti jaetaan heittämällä lantit ilmaan ja pastori sanoo ota jumala omasi ja ne jotka putoavat maahan otan minä ja ne lantit jotka jäävät pystyyn annan minä hyväntekeväisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaakirkossa ei tunneta viimeistä tuomiota, nehän on vapaita.
        Ei siitä säätiösta muita avustuksia anneta muutama satanen nuorisotyöhon ja tonni koulutkseen.

Vapaaseurakunnassa kolehti jaetaan heittämällä lantit ilmaan ja pastori sanoo ota jumala omasi ja ne jotka putoavat maahan otan minä ja ne lantit jotka jäävät pystyyn annan minä hyväntekeväisyyteen.

Tätä massiivista omaisuuden siirtoa sopii ihmetellä.
        Ilkka Klinga perusti säätiö ja sitä hallitsee nepotismin kuningas poikineen.

On hämmästyttävää että Ilkka Klinga tempasi hatusta tai sukan varresta neljä miljoonaa ostaakseen monin verroin arvokkaamman palan Suomen kansallismaisemaa.
        Saman tien alkoi luonnon raiskaus joka ylittää mm Aalistunturin hakkuiden uutisarvon.

Mutta koska kyseessä Niilo Yli-Vainion tasoinen saarnamies ja jumalan valittu ei kellään ole rohkeutta nostaa kissaa päydälle.

• Anonyymi

Hangossako Ikaalinen,miten muiden asiat? Tietosuojako ei tarvitse noudattaa?

• Anonyymi

Mitä ihmeen tietosuojaa?
        Kaikki tiedot ovat peräisin julkisista lähteistä ja julkaistu useissa maan tärkeimmissä sanomalehdissä.
        Onko sanomalehtiuutiset tietosuojattavaa ts. salattavaa aineistoa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe