Ikaaliisten seurakunnan lahkolais gemagogi ja saarnamies teki uskovaiselle tyypillisen liikkeen. "Mikä on sinun on myös minun."
Kaappasi valtaisan omaisuusmassa hallintaansa.
Jumala antoi oikeuden tuhota saoija hehtaareja Hangon luontoa.
Sama jumala antoi anteeksi valtava veronkiertokuprun.
Demagoin ja hänen poikiensa hallitsema säätiö teki miljooien puukauppa tilin ja kaikki verovapaasti.
Kun hakkuuaukealle perustetaan varovapaata tuottoa antava ulkomaisen yhtiön omistama aurinkopuisto, jatkuu verokupru miljoonin arvosta vuosikymmeniä eteenpain.
Pecunia non olet et Fortes fortuna adiuvat
Gloria dei!
Valtava veronkierto ja massiivinen omaisuuden siirto
5
471
Vastaukset
- Anonyymi
Sairasta. Tuskin tekijät vastuuseen joutuvat. Onneksi on olemassa se ns. Viimeinen tuomio.
- Anonyymi
Vapaakirkossa ei tunneta viimeistä tuomiota, nehän on vapaita.
Ei siitä säätiösta muita avustuksia anneta muutama satanen nuorisotyöhon ja tonni koulutkseen.
Vapaaseurakunnassa kolehti jaetaan heittämällä lantit ilmaan ja pastori sanoo ota jumala omasi ja ne jotka putoavat maahan otan minä ja ne lantit jotka jäävät pystyyn annan minä hyväntekeväisyyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaakirkossa ei tunneta viimeistä tuomiota, nehän on vapaita.
Ei siitä säätiösta muita avustuksia anneta muutama satanen nuorisotyöhon ja tonni koulutkseen.
Vapaaseurakunnassa kolehti jaetaan heittämällä lantit ilmaan ja pastori sanoo ota jumala omasi ja ne jotka putoavat maahan otan minä ja ne lantit jotka jäävät pystyyn annan minä hyväntekeväisyyteen.Tätä massiivista omaisuuden siirtoa sopii ihmetellä.
Ilkka Klinga perusti säätiö ja sitä hallitsee nepotismin kuningas poikineen.
On hämmästyttävää että Ilkka Klinga tempasi hatusta tai sukan varresta neljä miljoonaa ostaakseen monin verroin arvokkaamman palan Suomen kansallismaisemaa.
Saman tien alkoi luonnon raiskaus joka ylittää mm Aalistunturin hakkuiden uutisarvon.
Mutta koska kyseessä Niilo Yli-Vainion tasoinen saarnamies ja jumalan valittu ei kellään ole rohkeutta nostaa kissaa päydälle.
- Anonyymi
Hangossako Ikaalinen,miten muiden asiat? Tietosuojako ei tarvitse noudattaa?
- Anonyymi
Mitä ihmeen tietosuojaa?
Kaikki tiedot ovat peräisin julkisista lähteistä ja julkaistu useissa maan tärkeimmissä sanomalehdissä.
Onko sanomalehtiuutiset tietosuojattavaa ts. salattavaa aineistoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131217
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133