Valtava veronkierto ja massiivinen omaisuuden siirto

Anonyymi-ap

Ikaaliisten seurakunnan lahkolais gemagogi ja saarnamies teki uskovaiselle tyypillisen liikkeen. "Mikä on sinun on myös minun."
Kaappasi valtaisan omaisuusmassa hallintaansa.

Jumala antoi oikeuden tuhota saoija hehtaareja Hangon luontoa.
Sama jumala antoi anteeksi valtava veronkiertokuprun.
Demagoin ja hänen poikiensa hallitsema säätiö teki miljooien puukauppa tilin ja kaikki verovapaasti.

Kun hakkuuaukealle perustetaan varovapaata tuottoa antava ulkomaisen yhtiön omistama aurinkopuisto, jatkuu verokupru miljoonin arvosta vuosikymmeniä eteenpain.

Pecunia non olet et Fortes fortuna adiuvat

Gloria dei!

5

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairasta. Tuskin tekijät vastuuseen joutuvat. Onneksi on olemassa se ns. Viimeinen tuomio.

• Anonyymi

Vapaakirkossa ei tunneta viimeistä tuomiota, nehän on vapaita.
        Ei siitä säätiösta muita avustuksia anneta muutama satanen nuorisotyöhon ja tonni koulutkseen.

Vapaaseurakunnassa kolehti jaetaan heittämällä lantit ilmaan ja pastori sanoo ota jumala omasi ja ne jotka putoavat maahan otan minä ja ne lantit jotka jäävät pystyyn annan minä hyväntekeväisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaakirkossa ei tunneta viimeistä tuomiota, nehän on vapaita.
        Ei siitä säätiösta muita avustuksia anneta muutama satanen nuorisotyöhon ja tonni koulutkseen.

Vapaaseurakunnassa kolehti jaetaan heittämällä lantit ilmaan ja pastori sanoo ota jumala omasi ja ne jotka putoavat maahan otan minä ja ne lantit jotka jäävät pystyyn annan minä hyväntekeväisyyteen.

Tätä massiivista omaisuuden siirtoa sopii ihmetellä.
        Ilkka Klinga perusti säätiö ja sitä hallitsee nepotismin kuningas poikineen.

On hämmästyttävää että Ilkka Klinga tempasi hatusta tai sukan varresta neljä miljoonaa ostaakseen monin verroin arvokkaamman palan Suomen kansallismaisemaa.
        Saman tien alkoi luonnon raiskaus joka ylittää mm Aalistunturin hakkuiden uutisarvon.

Mutta koska kyseessä Niilo Yli-Vainion tasoinen saarnamies ja jumalan valittu ei kellään ole rohkeutta nostaa kissaa päydälle.

• Anonyymi

Hangossako Ikaalinen,miten muiden asiat? Tietosuojako ei tarvitse noudattaa?

• Anonyymi

Mitä ihmeen tietosuojaa?
        Kaikki tiedot ovat peräisin julkisista lähteistä ja julkaistu useissa maan tärkeimmissä sanomalehdissä.
        Onko sanomalehtiuutiset tietosuojattavaa ts. salattavaa aineistoa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      204
      11853
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8208
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6266
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      172
      5184
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      51
      4938
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4492
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4408
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3890
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81