Yle petaa Erika Vikmanille voittoa UMK:ssa
Vai luuleko joku että on sattumaa että Vikmanin biisi esitetään viimeisenä?
On muuten käsittämätöntä että kun kisaan on lähetetty yli 400 biisiä, niin Yle itse valitsee niistä vain 7, joista sitten yhdessä lähetyksessä valitaan yksi kisoihin.
Laittaakohan nyt sukkapuvun, pinkit Borat-painitrikoot ja Johanna Tukiaiselta lainatun takkuperuukin seksikkyyttään korostamaan? Setämiehet tietty äänestää Trannyn ex-heilaa vaikka neiti epäpuhtaaseen tapaansa laulaisi Viisuissa erinomaisesti menestynyttä Lukuvei-kappaletta (engl. Look Away).
Ehkä jopa huonoin laulaja joka
epätoivoisesti yrittää seksillä,pysyä esillä.
Säälittävä olio, ei taida voittaa, perseet paljaana, botoxilla ,kaikenlaisilla keinotekoisesti tehdyllä "habituksella."
Se on kuitenkin laulukilpailu, ei siis kilpailu missä näytetään mahdollisimman kamalalta.
Erikan seksikkys on yhtä kaukana kuin sika Saturnuksesta
7
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Häpeän Vikmanin puolesta. Ei tuollaista tyrkkyä voi päästää kisoihin.
- AnonyymiUUSI
Persut taas YLE:n kimpussa ja kateissaan kun eivät itse ole pantavia.
- AnonyymiUUSI
On heillä sentään Purra ja Juuso.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On heillä sentään Purra ja Juuso.
Ja nää nuoret persuhomot,se päähän kun lähti EU-parlsmenttiin.
Joutu varmaan hankkimaan rippipuvun tilalle uuden, kun ruutupaita ei siellä kelpaa.
Onneks tänne jäi kaks tiktokkihomoa.
- AnonyymiUUSI
Onhan se nyt Sannaan verrattuna nainen.
- AnonyymiUUSI
Siis aivan mahtavaa, kaikkein parhainta pervoilua universumissa!
T.Ines Saviota. - AnonyymiUUSI
Kommunisteja taas koko UMK-porukka. Kumma ettei Agit Prop ollut tällä kertaa mukana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882