TÄMÄNHÄN JO moni kansalainen tieskin eikä tullut yllätyksensä, mutta sitä on salailtu. Ja on vaikuttanut myös eduskunnan työläisten töihin selväti. Päätökset ovat olleen sen suuntaisia, ettei niitä selvinpäin olla tehty, joten nythän se on täysin selvää kauraa. Hienoa että uutisoidaan. Itse olen epäillyt heidän toimiaan jo vuosia.
IS - Ville Merinen: ”Eduskunnassa on merkittävää päihdehaittaa”
Merinen kertoo suositelleensa muutamille raitistumista.
Kansanedustaja Ville Merinen (sd) on huolissaan eduskunnan alkoholinkäytöstä.
Viime päivinä on kohistu huumeista eduskunnassa, kun Yleisradio uutisoi löytämistään huumejäämistä eduskunnan vessoista pikkujoulujen yhteydessä. Huumejäämät olivat hyvin pieniä.
Merinen kertoo Instagramissa, että vaikka huumeet ovat vakava asia, eduskunnan suurin päihdeongelma on alkoholin suurkulutus.
– Eduskunnassa on merkittävää päihdehaittaa ja siitä lukee uutisissakin vähän väliä.
– Asia, mistä itse olen huolissani, on alkoholin suurkulutus. Lainkaan syyllistämättä yksittäisiä ihmisiä, tämä on se asia, missä oikeasti on ongelmia, Merinen kirjoitti Instagramissa.
Kansanedustajilta on tällä vaalikaudella paljastunut muutama töppäys tai ylilyönti alkoholihuuruissa.
Hyvä että tästä nyt puhutaan näkyvästi ja paljon
14
178
Vastaukset
- Anonyymi
Keskisarja kun hehkuttaa kaljan auttavan masennukseen . Päinvastoin . Sähkö hoito parin vuoden välein lataa akut .
- Anonyymi
Hyvähän se on että nyt uskalletaan puhua, vähissähän se on mitä ne puhuvat, sisällä taphatuu paljoon enmmän. Viinaa on eduskunnan kuppiloissa tarjolla jatkuvasti. Siellä se viinan kulutus on huippuluokkaa, sen vuoksihan ne pitkittää niitä koikouluksia jotta iltayöllä voi päätöksi tehdä viinalasi vieressä.
Sen kaltasia on tuloksetkin että ei niitä selvinpäin olla tehty. Kyllä kansa kaiken tiesi, mutta nyt on hyvä että niistämyös puhutaan.- Anonyymi
Etpä sinä kartanon herratar myöskään selvältä vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä sinä kartanon herratar myöskään selvältä vaikuta.
Sinua jo osasi odottaakkin tänne provoamaan. Etkä pettänyt odotusta. Oli asia mikä tahansa sinä kyllä pistät kortesi kekoon ihan vaan huviksesi, ja aina tahalleen olet erimieltä. Mutta sinun oikeutesi on sanoa oma vääristynyt mielipiteesikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua jo osasi odottaakkin tänne provoamaan. Etkä pettänyt odotusta. Oli asia mikä tahansa sinä kyllä pistät kortesi kekoon ihan vaan huviksesi, ja aina tahalleen olet erimieltä. Mutta sinun oikeutesi on sanoa oma vääristynyt mielipiteesikin.
Erehdys, yleensä syyttelet minua. Nyt kyseessä eri ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdys, yleensä syyttelet minua. Nyt kyseessä eri ihminen.
Pysy nappula aiheessa. Keskustele siitä mistä kekustellaan, älä siitä kirjoittajasta, AIHE AIHE! Se on tämän palastan idea, kekssutella aiheesta, eikä haukkua näitä ihmisiä, taitaa vaan olla liian vaikeeta sulle ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy nappula aiheessa. Keskustele siitä mistä kekustellaan, älä siitä kirjoittajasta, AIHE AIHE! Se on tämän palastan idea, kekssutella aiheesta, eikä haukkua näitä ihmisiä, taitaa vaan olla liian vaikeeta sulle ymmärtää.
Sinähän se puhuit kirjoittajasta. Ja sinä olet paljon mielenkiintoisempi aihe ja peilaat hyvin suomalaisen terveydenhuollon ongelmia yksilötasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se puhuit kirjoittajasta. Ja sinä olet paljon mielenkiintoisempi aihe ja peilaat hyvin suomalaisen terveydenhuollon ongelmia yksilötasolla.
Näin lokin ja keltasirkun, on mielenkiintoista. Huomenna siivoon ai että, sitten menen kauppaan ostan kalan, minkä kalan, en tiivä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin lokin ja keltasirkun, on mielenkiintoista. Huomenna siivoon ai että, sitten menen kauppaan ostan kalan, minkä kalan, en tiivä vielä.
Onko palveluväellä vapaa vkl?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko palveluväellä vapaa vkl?
Oi kuusipuu, oi kuusipuu, siellä niitä honkia humisee, reppu ja reissumies, leipää ja sinappia, on hyvvee.
- Anonyymi
Ostan toimeentulolla olutta.
Turkka Uunonen, rautavaara. Savo - Anonyymi
Asialliset aloitukset tahalteen pudotetaan alas, joillekin se on kova pala kuulla totuutta ja puhua niistä. Surullistahan se on ettei joku pysty niistä puhumaan. Sitten iihmisten halveksunta aloitukset ja haukkuviestit , niitä kyllä satelee täällä, taitaa olla provoaja itse joka niitä vastauksia itselleen kirjoittaa.
On kyllä mennyt alaspäin tämä köyhyyspalsta, jossa ei voi keskustella enää mistään muusta kun hehkuttaa miten paska ja idiootti se käyhä on!!!!!!
Fikuislle mielipiteille ei ole enää tilaa, pitää vaan heittää ronskia vitsiä heikommista ihmisitä ja heittää kuraa päälle. Hirveetä. - Anonyymi
Maistuis varmaan sullekin. Ja jutuista päätellen on maistunutkin.
- Anonyymi
Luin lehdestä että yksi kansalainen on tehnyt aloitteen kansanedustajien pakollisista huumetesteistä. Tosi hyvä aloite, kannatetaan. Myös puhallustestitkin olisi hyvä laittaa aina eduskuntaan heti ulko ovella. On vähän mennyt rettelöinniksi eduskunnassa kun siellä on niin vapaata se olo, ja viinaa saa aamusta aamuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823