https://www.is.fi/politiikka/art-2000010969842.html
Ei ole nuo mahat kaurapuuroa nähäneetkään, vaan sisäfilettä, leikkeitä, pihvejä ja kalleinta konjakkia.
Palkka on kummallakin yli 250 000€/vuosi.
Ei ole kaurapuuroa nuo mahat nähäneetkään
13
221
Vastaukset
- Anonyymi
Viina on se mikä lihottaa ja tekee miehille pallomahan!
- Anonyymi
Sisäfilee, leikkele ja pihvi eivät lihota. Jos joku ei tätä vielä 2025 tiedä, niin peli on hänen kohdallaan menetetty.
No, riippuu siitä, mistä se pihvi on tehty. Antaa olla.- Anonyymi
Konjakki ja tryffelit ovat aiheuttaneet vatsan lievää venymistä.
- Anonyymi
Raskaat verot menevät noista tuloista mutta eivätköhän herrat sen verran tienaa ettei kartanon rouvan tarvitse pelätä he tunkevat ruokajaossa rouvan apajille.
- Anonyymi
Taitaa olut maistua noille ukoille ja makkaraa menee sitten liikkumattomuus niin kumpu kasvaa.
- Anonyymi
Sitä ne hyvinvointi ja mukavuudenhalu tekevät. Rasvamaksoja.
- Anonyymi
Ilmankos työttömätkin ovat yleensä lihavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos työttömätkin ovat yleensä lihavia.
Ehkä syyt ovat erit. Työtön eli rahattomampi syö huonommin, mikä tarkoittaa vääränlaista ruokaa, joka täyttää ja paisuttaa, muttei ravitse.
- Anonyymi
No helppoahan se on heidän työ kun istuvat päivät pitkät ja juovat kahvia ja syövät pullaa.Samalla yrittävät saada työntekijät lakkoon,mutta heillä kyllä palkka juoksee kokoajan
- Anonyymi
Niin.. Huijaavat työntekijät lakkoon niin, että työntekijöiden ansiot laskevat. Lakoista ei muuten ole mitään hyötyä muuta kuin isomahaisille Ay johtajille.
- Anonyymi
No ei ole tavallisella duunarilla varaa syödä ja juoda noin paljon että saa tuollaiset kummut
- Anonyymi
Ei kannata kumpuja kadehtia. Puuro olisi heillekin paljon terveellisempää. Vanhemmiten alkaa kaduttaa miljardööriäkin mässäilynsä.
Uusia elimiä ei saa vaikka tap.paisi sata köyhää, että saa terveet sisäkalut.
Pilaantunut elimistö ei enää sellaisillakaan kohene. - Anonyymi
Miksi tyytyä sikspäkkiin, kun voi saada koko tynnyrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765